Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

    Здравейте, както писах в последната тема открих теч на резервоара, в сервиза обаче откриха, че има и теч на масло - блока бил спукан и вече заварян.
    Днес се обади майстора и каза , че било невъзможно да се завари, той заварял под заварката се пукало,алуминият бил такъв мъките ми край нямат....
    Резервоар още не съм намерил сега блок, думи нямам.
    Дайте акъл колеги, че вече не знам накъде,
    четох за лепила (пластелин) който може да свърши работа,
    друг майстор да го заваря ли да търся,
    блок ли да търся...?
    Някой ако е купувал блок да ме упъти в цените, къде да търся...

  • #2
    От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_797.jpg
Прегледи:1
Размер:25.8 КБ
ID:5445501Дано не позвучи като реклама но с това лепило съм залепил алуминиевия блок на моя Уаз след като беше оставен с вода зимата и имаше пукнатина на 1-ви цилиндър около 5см.дълга на която след заваряване беше останало едно място около сантиметър незаварено и с това лепило си реших проблема.Досега няма теч от там но мястото трябва да се обезмасли хубаво.

    МЯСТО НА ПРИЛОЖЕНИЕ: Това чудесно лепило можете да използвате при залепване на метали, дървени изделия, камък, мрамор, стъкло, керамика и много други вещества и материали. Не е задължително залепващите се материали да бъдат еднородни. След засъхване лепилото не се влияе от киселинно, маслено или друго въздействие. Използва се при залепване на такива разнородни вещества, като стъкло с дърво, дърво с желязо, мрамор със стъкло, и др., при подновяване на износени зъбчати предавки; като пълнеж при подравняване на неравни повърхности; при спиране на течове в цистерни за вода и горива; при запушване на дупки и отверстия; при ремонта на пукнатини в двигателния блок; при запушване на дупки в парните радиатори; при ремонта на морските съдове, в автомо- билите, караваните, канализационните тръби; при ремонта на басейни, бани, аквариуми, при всякакви видове ремонт в индустрията и автомобилния сектор, при ремонт, в най - широк смисъл, в системите за отопление със слънчева енергия и още в множество други ремонти.
    ТЕХНИЧЕСКИ ОСОБЕНОСТИ: Топлоустойчивост: до +200º С. Устойчивост
    на натиск: 800 кр/см² . Устойчивост на опъване: 300 кр/см² .Време на
    засъхване при стайна температура: 3 часа: Трайност в не-разбъркано
    състояние при стайна температура : 3 год. Трайност при съхранение
    в хладилник: До 5 год. Може да се боядисва, да се дупчи и да се шкури.
    Желателно е да се използва при стайна температура.

    Коментар


    • #3
      От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

      Някой друг колега използвал ли го е да изкаже мнение?Ще свърши ли работа?

      Коментар


      • #4
        От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

        Колегата Жоро Танев скоро лепи пукнатина в блока с някакво специално лепило. Ако не се покаже тук, драсни му едно ЛС.
        Не си спомням темата, но имаше и тук отзиви.
        Ще потърся...

        ПП: Ползвал съм го точно този продукт, но за други цели. Спирах теч от пробита метална тръба, под налягане. Върши работа, но за конкретния случай, нямам идея. В Италия му викахме Акуа Стоп.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

          Къде по блока е пукнатината, че има две възможни лепила, имам ги двете, едното е "пластилина", другото е течна керамика, която след втвърдяване даяни на 1000 ( хиляда ) градуса.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • #6
            От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

            За второто ставаше въпрос в темата на Жоро.
            Ето линк:

            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=151003
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

              Жоро лепи спукана магистрала на охладителната система с добавка в охладителната течност. Според мен това за спукана маслена магистрала е неприложимо.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #8
                От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                Къде по блока е пукнатината, че има две възможни лепила, имам ги двете, едното е "пластилина", другото е течна керамика, която след втвърдяване даяни на 1000 ( хиляда ) градуса.
                Майсторе, не е по темата, но искам да те попитам, дали имаш Ceramic Power Liquid дето се добавя в маслото?
                Слагал съм и бях много доволен.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                  Пукнатината е в горната част на блока.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                    Ше е хубаво, ако можеш са снимаш.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Майсторе, не е по темата, но искам да те попитам, дали имаш Ceramic Power Liquid дето се добавя в маслото?
                      Слагал съм и бях много доволен.
                      Не, това , моето, е лепило за повърхностно нанасяне.
                      Първоначално публикуван от vivabg Преглед на мнение
                      Пукнатината е в горната част на блока.
                      Може да се пробва и с двете - и с пластилина, и с течната керамика, малко ще е играчка предварителната обработката на повърхността. Че първо трябва да се пооправи пукнатината, да се докара до V - образен улей, после да се почисти и обезмасли добре. В двата края на пукнатината трябва да се направят кръгли отвори, млако по-големи от самата пукнатина, за да се оберат напреженията, ама ако се получи, ще ти струва малко време и между 7 и 20 лв, в зависимост от лепилото.
                      С керамиката си мисля, че ще е по-добре.
                      подаръци за мъже от FACOM
                      промоция на читави инструменти

                      и на хоби такива

                      тел. О879 Ч8Ч 2З5

                      Коментар


                      • #12
                        От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                        Майстора каза, че пукнатината е на маслена магистрала с налягане на маслото 4-6 бара, ще издържи ли лепилото?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                          Помагайте да знам какво да правя.
                          Някой пробвал ли е?
                          Ще издържи ли лепилото?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                            За заварка мислил ли си?
                            >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                            Защото така ми харесва...
                            Телефон: НЯМАМ
                            Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                            Коментар


                            • #15
                              От: Фероза - нов проблем , блока на двигателя.

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              Жоро лепи спукана магистрала на охладителната система с добавка в охладителната течност. Според мен това за спукана маслена магистрала е неприложимо.
                              Да така е! Ванката е прав, аз имах теч на охладителната течност на блока. Това което ползвах аз не става за масло. Мога да проверя в сайта на вносителите на Holds дали има нещо за масло, но и да има не съм го ползвал и не мога да кажа нищо по въпроса.

                              П.С. Проверих, но не предлагат нищо различно от това, което ползвах аз. Съжалявам!
                              Последно редактирано от Жоро Танев; 21-01-13, 21:34.
                              Георги Танев (0+)
                              Land Rover Discovery 1 300 TDi
                              Land Rover Club Bulgaria
                              0887 930 238, 0878 797 768

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X