Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза - гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Фероза - гуми

    Относно копчето, разкачи на къде се мърда, дърпали се, ако се връща ли се само, на контакт или не-издава ли някакви звуци и прочие, може да е за регулиране на фаровете, ....... ма си трябва Уторачване. Може да пръска задното стъкло???
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

    Коментар


    • #17
      От: Фероза - гуми

      Това е ТНТМ някакво!
      За функциите му, може само да се гадае.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: Фероза - гуми

        Ще ползвам темата на колегата /надявам се няма нищо против/,за проблема с запотяването :
        1. Положението на лоста за температурата как да е ,на най-топло или някъде по средата .
        2.Долния плъзгач ,за посоките на обдухване на коя позиция?
        0896 396 700 Димчо Костов.

        Коментар


        • #19
          От: Фероза - гуми

          По точка 1; най в дясно когото е студено - зима, ранна пролет и късна есен.
          2; за стъклата; най добре там където е посочено, пак най в дясно, като се изсушат и двигателя ти е загрял доволно по датчик(стрелка), можеш да го местиш на позиция фронтално и в краката, на тази позиция - най осезателно се усеща парното на ферозата, а четох някъде и на рокито.
          Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

          Коментар


          • #20
            От: Фероза - гуми

            Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
            По точка 1; най в дясно когото е студено - зима, ранна пролет и късна есен.
            2; за стъклата; най добре там където е посочено, пак най в дясно, като се изсушат и двигателя ти е загрял доволно по датчик(стрелка), можеш да го местиш на позиция фронтално и в краката, на тази позиция - най осезателно се усеща парното на ферозата, а четох някъде и на рокито.
            Благодарско.
            0896 396 700 Димчо Костов.

            Коментар


            • #21
              От: Фероза - гуми

              Ванка и инжекциона има автоматичен смъркач ... намира се под отвора на дроселната клапа, а големия отвор в долния край пред клапата е отвора му и ако не бъркам работата му е точно на обратно на карбураторния- при студено е отворен и тогава въздуха влиза през него и през отвора за регулиране на оборотите които е в дясно на клапата. Като почне да загрява постепенно се затваря смукача и въздуха влиза през отвора за оборотите и отварящите се термо-датчиците вързани към снопа от метални тръбички над всмукателния колектор и клапана от дясната му страна които (непонятно още за мен как и на какво основание)се командва от компа

              ПП: Кажете после ,че не се занимавам с глупости докато другите се наслаждават на поредната си бира
              >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
              Защото така ми харесва...
              Телефон: НЯМАМ
              Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

              Коментар


              • #22
                От: Фероза - гуми

                Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
                Ванка и инжекциона има автоматичен смъркач ... намира се под отвора на дроселната клапа, а големия отвор в долния край пред клапата е отвора му и ако не бъркам работата му е точно на обратно на карбураторния- при студено е отворен и тогава въздуха влиза през него и през отвора за регулиране на оборотите които е в дясно на клапата. Като почне да загрява постепенно се затваря смукача и въздуха влиза през отвора за оборотите и отварящите се термо-датчиците вързани към снопа от метални тръбички над всмукателния колектор и клапана от дясната му страна които (непонятно още за мен как и на какво основание)се командва от компа
                Абсолютно си прав!
                Грешката е моя. Компютъра няма общо с цялата работа.
                Ферозата я карах на газ година и половина, докато компютъра подпираше рафта с туршия в мазето, но кой да помни...
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #23
                  От: Фероза - гуми

                  Първо искам да честитя Новата Година на всички колеги, с пожелание за здраве, най - важното в този живот.
                  Искам да благодаря на всички които помагат на такива новаци като мен.
                  Изпотяването на купето го спрях както каза колегата - пусна да вкарва въздух от вън.
                  Но проблема с бензиномера остана..., механика ми каза, че е реостата, търсих , но не можах да намеря.
                  Искам да обясня отново проблема - показва, че има примерно 1/4 от резервоара, отивам при механика - той казва добре е , работи, отивам на бензиностанцията, зареждам 30 лева, стрелката пада долу в лява все едно няма капка в резервоара, отивам пак в сервиза - механика казва че реостата не работи - графитените писти са се изтрили (тези които показват когато горивото е повече).

                  Коментар


                  • #24
                    От: Фероза - гуми

                    Честита да е на теб и на всички останали, да е весела, късметлииска и здрава. Проблема ти с бензиномера е проблем на кризата(икономическата) и това , че колите ни вече излизат от пубертета(показват характер) и е проблем на почти всички ферози, писахме го и преди, Спарки доста точно,го спомена някъде из темите, че като сипваме един път на три години бензин, до горе, клеясва замазват се разделителните пътечки на графита и почва да прави мизерии. Според мен, решенията са две, отваря се, почиства се и ако не идва влак....... работи, другото е ново. Обаждаш се в представителството за БГ на Daihatsu, чуваш сумата и времето за доставка, теглиш(една майна)чертата и правиш сметката, че за тези пари можеш да си сложиш газова уредба, да я пълниш три пъти до горе и полвин резервоар бензин, стрелката да ти е на място и да караш един месец.
                    Поздрави!
                    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                    Коментар


                    • #25
                      От: Фероза - гуми

                      zmiata29 - Точно казано колега , хареса ми !Тъжното е , че явно кризата е ударила и Австрия, в мои ръце е от няма и месец.
                      Реостата се оказа костелив орел и тук беше абсолютно прав, не успях да намеря никъде освен в представителството на Daihatsu, а цената, малийййй...
                      Механика ми предложи да предправял друг, та да видим.
                      Благодаря за информацията и помоща.Ще ви държа в течение.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Фероза - гуми

                        [QUOTE=vivabg;2047274]zmiata29 - Точно казано колега , хареса ми !Тъжното е , че явно кризата е ударила и Австрия, в мои ръце е от няма и месец.
                        Реостата се оказа костелив орел и тук беше абсолютно прав, не успях да намеря никъде освен в представителството на Daihatsu, а цената, малийййй...

                        Я кажи, кажи цената, че ми е любопитно...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Фероза - гуми

                          Да и на мен ми е любопитно, след като едно време ми искаха 600 лева за дискове и още къде 300 за накладките
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Фероза - гуми

                            Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
                            Ванка и инжекциона има автоматичен смъркач ... намира се под отвора на дроселната клапа, а големия отвор в долния край пред клапата е отвора му и ако не бъркам работата му е точно на обратно на карбураторния- при студено е отворен и тогава въздуха влиза през него и през отвора за регулиране на оборотите които е в дясно на клапата. Като почне да загрява постепенно се затваря смукача и въздуха влиза през отвора за оборотите и отварящите се термо-датчиците вързани към снопа от метални тръбички над всмукателния колектор и клапана от дясната му страна които (непонятно още за мен как и на какво основание)се командва от компа

                            ПП: Кажете после ,че не се занимавам с глупости докато другите се наслаждават на поредната си бира
                            Само едно уточнение - през тръбичките нищо не влиза, или по-точно единствената тръбичка през която влиза въздух е тая, вързана към клапана за повишен празен ход. Другото са управляващи вакууми - за делкото, за налягането на горивото, за EGR-а, ако има, а една тръбичка е вързана и към MAP сензора, който мери самия вакуум. Термодатчиците нищо не затварят и отварят - те просто мерят температура - един за въздуха, един за антифриза, дето го чете компютъра, и един за антифриза, който ръководи стралката на таблото. Толкоз.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Фероза - гуми

                              [QUOTE=penchopp;2049039]
                              Първоначално публикуван от vivabg Преглед на мнение
                              zmiata29 - Точно казано колега , хареса ми !Тъжното е , че явно кризата е ударила и Австрия, в мои ръце е от няма и месец.
                              Реостата се оказа костелив орел и тук беше абсолютно прав, не успях да намеря никъде освен в представителството на Daihatsu, а цената, малийййй...

                              Я кажи, кажи цената, че ми е любопитно...
                              В представителството на DAIHATSU въобще няма смисъл да се звъни. Продаваха ми MAP сензор за 920 кинта без ДДС, с оправданието че транспорта бил скъп. Аз пък ги излъгах че им вярвам.

                              За проба, можеш да питаш Patrol fen и mimo13 от форума. Гарантирано цената ще е надолу.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                              Зареждам...
                              X