Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза - гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фероза - гуми

    Здравейте, искам да попитам за още нещо, като новобранец, надявам се да не ставам нахален.
    Днес ходих да гледам тези гуми, искам да си кажете мнението за тях.
    Цената която искат е 300.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Фероза - гуми

    Идални са за кал. На сняг утъпкан - не очаквай нещо. Зле са, като всеки регенерат и като всяка /почти/ кална гума.

    Коментар


    • #3
      От: Фероза - гуми

      Струват ли си парите?Или за тези може да се вземе нещо по добро?
      Аз съм нов и дори марката не ми е позната.

      Коментар


      • #4
        От: Фероза - гуми

        За тези пари, трудно ще вземеш нещо по-добро, да не говорим за наистина добро.
        Шарката на протектора ми напомня Пирели Скорпион Муд Терен и старите БФ Гудрич.
        Не съм карал такива и не знам как са в кал.
        За асфалта, колегата е казал всичко.
        Според мен, ферозата гуми над 15 кг (само гумата), я убиват откъм динамика. Тези не знам колко са тежки.
        Ти трябва да решиш, какво ще искаш от джипката. И как ще я ползваш процентно.
        Разрови из темите за гуми, за отзиви.
        Как се чистят, на какъв терен как се държат и така...

        ПП: Иначе, изглеждат запазени.
        ПП2: Според мен, кобрите ще се чистят по-лесно, но не мога да го твърдя със сигурност. То си зависи и от калта.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: Фероза - гуми

          Първо искам да ви благодаря за отговорите на безкрайните ми въпроси.
          Терена за който използвам ферозата не е много тежък - до вилата само - има едно дере където почти целогодишно е кално и 200 метра изкачване към вилата.
          Но не ми се иска когато ми се наложи да отида до съседният град примерно да сменям колите през зимата.
          Сега и с тези галоши с които съм(приложил съм снимка), ми вършат работа до вилата но на леко заледено ми се сториха много нестабилни, затова започнах да се оглеждам за гуми.
          Предложете ми какво да взема.За кал, зимни, всесезонни.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            От: Фероза - гуми

            Щом ще я караш и като ежедневна, сложи си зимни гуми за зимата. Има и зимни регенерати, дето са една идея по-евтини.
            И с тях ще се качваш до вилата. Пък за лятото, някакво не много агресивно МТ.
            Примерно на БФ Гудрич КМ2.
            Аз такива трезания нямам, щото мойта ходи САМО до вилата и малко из града. Храсталаци, по полето, в реката...
            Но щом на теб АТ-тата ти се струват че поднасят през зимата, то зимни гуми е отговора.
            Ферозата не е кола за всекидневно каране, най-малкото заради разхода, но това си е мое мнение.

            ПП: С онези, които си показал по-нагоре (калните), ще се видиш в чудо на поледица и утъпкан сняг.
            Пътуването до съседни градове пък, ще ти е кошмарно. И като динамика, и като разход, и като шум, и като устойчивост на хлъзгаво, и като разумна максимална скорост.
            Кални гуми през зимата се карат с мнооооооого "едно на ум". Уекинко.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              От: Фероза - гуми

              Може би не успях да се изразя както трябва,
              90% е до вилата, затова съм я купил, мисълта ми беше, ако ми дотрябва нещо да не се плаша да я карам с гумите за кал през зимата на асфалт, да не се налага да сменям колите да отида до съседният град.( 3 километра)
              Колегата с поста по-горе ме уплаши че за зимата са зле на утъпкан сняг, а аз нямам никакъв опит.При никакви условия не съм я взел за разходки имам други две за това
              Искам да взема нещо което отговаря на нуждите ми.
              Ако взема тези горе, ще ми вършат ли работа? - до вилата, рядко до съседният град , терена не е тежък.

              Коментар


              • #8
                От: Фероза - гуми

                Ма ти пак можеш да си караш с калните гуми. Хеле пък, като се касае за толкова близо.
                Това, което ме мотивира за мнението беше, че си се "уплашил", че АТ-тата с които караш в момента, не се държат добре на заледено.
                Ми, калните са още по-зле.
                Номера е да се кара внимателно, да се спазва добра дистанция, да се предвижда спирането по-отдалечко и да е по-плавно. Завоите също, ако не искаш да ги вземаш с вратите напред.
                Колкото до опита, опит се добива постепенно. И с конкретната машина, и с конкретните гуми.
                Аз съм правил и по-дълги преходи зимно време. Ходил съм на София на работа няколко пъти в сняг.
                Цената ми е била, повече време за път, по-голям разход, по-некомфортно пътуване и по-нащрек.
                В твойта ситуация, ако се наложи да отскочиш до града, какъв е проблема?
                Просто тия неща трябва да се имат предвид.
                Това исках да кажа.

                На конкретните гуми, според мен цената им е добра. Ако са запазени както изглеждат, защо не.

                ПП: Щом баща ми (68г.) я кара като Шумахер и още не се е завъртял...
                Аз съм го предупредил разбира се, но и той явно си усеща лимита на гумите.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  От: Фероза - гуми

                  Благодаря много, това е отговора от който имах нужда.
                  Специално TigerHunter
                  Снимките на гумите съм ги правил днес.
                  Ще ги вземам.
                  За какво да гледам преди да ги купя?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Фероза - гуми

                    Ми, гледай да не са много напукани между грайферите и по бордовете. Колкото е по-мека гумата на грайфера на пипане, толкова по-добре.
                    Да не са надрани (много), я от опиране в калник, или от боксуване по скали. Да не са видимо криви. Да нямат отпрани кубчета...
                    От тоя род неща.
                    Виж им и ДОТ-а.
                    С течение на годините гумата се втвърдява...


                    После, като (ако) ги купиш, премери ги една по една. Имат навик да са различни по тегло регенератите , в зависимост от основата, която е ползвана.
                    Най-леките две, ги слагаш предни.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Фероза - гуми

                      Офтопик !
                      Приех присърце съвета на TigerHunter
                      да премисля процентно колко и за къде планувам и използвам колата.
                      Така и направих - трябва ми за вилата, досега я тествах на кал, дъжд с моите гуми, реших да я тествам и на 15 сантиметра/и повече/ сняг,
                      с гордост мога да заявя - справи се без проблеми, много съм доволен.Така, че реших - засега няма да купувам други гуми, вижда ми се безмислено.
                      Три въпросителни продължават да ме мъчат -
                      1. Запотяване на стъклата - много, буквално се налагаше да трия стъклата.Преди време имах подобен проблем с моя работна Киа Рио - реших - филтри на купето - купих ги, отивам да ги сменят - оказа се че нямало такива - още са в гаража , затова да попитам , Ферозата има ли, от тях ли запотява така?Парното да го глася да вкарва въздух от вън или да върти този в купето.
                      2.Изгасна на два пъти на свободна - иначе я паля без газ, но ми се струва, че автоматичният смукач не поддържа добре оборотите, макар, че като изгасна беше загряла.После се оправи.
                      3.Реотаните на задното стъкло почти не топлят - първите 2 - 3 реотанчета.

                      П.П. Направих снимка на лостчето което не знам за какво е

                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        От: Фероза - гуми

                        Това лостче не е щатно на Ферозата. Някой го е монтирал допълнително, а с каква цел, ти трябва да установиш.
                        За запотяването на стъклата (много)...съвсем скоро го борих този проблем на леката кола. Възможно е , да е спукано радиаторче на парното. При мен, беше и в комбинация със зацепен отворен термостат. Та хем мръзнех, хем бършех, хем попържвах.
                        Не знам, лесно ли се сваля на Ферозата, но провери за теч (капене, сълзене) около него.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Фероза - гуми

                          За стъклата - и при мен се потят подобно ако е на вътрешна циркулация. Мина ли на външна се оправят за нула време. Виж дали конденза по стъклата е блажен. Ако е има силна вероятност да прикапва антифриз от радиатора на парното. При Ферозата няма филтър на купето.

                          Инжекцион или карбуратор е? Ако е карбуратор, тогава има автоматичен смукач и може да се бъзика. Представлява една анджаклама на карбуратора, към която има вързани два маркуча с антифриз
                          . Ако е инжекцион кАмпютера се грижи за обогатяване на сместа, когато е студен двигателя и държи около 1100 оборота докато загрее. След това полека падат на 850. При положения, че тогава гасне може да има някой развален температурен датчик.

                          Реотаните са свързани в паралел проводници. Ако само първите 2-3 не греят както трябва може да се дължи на някаква деградация на проводниците. Огледай ги за изтъняване или дефекти.

                          Такова лостче не съм виждал на Фероза, нито на живо в колата, нито в ръководствата.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Фероза - гуми

                            Ванката го е казал, но когато е студено, и особено когато е студена, карай я на външна циркулация.
                            Моите реотани никога не са работили. Отпоени са кабелчетата и буксите само си стърчат.
                            Малииии! Като видя Фероза с такива номера и направо ми прималява.
                            Огледа ли хубаво за замаскирани дупки по шасито?
                            Дано няма!
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Фероза - гуми

                              Няма - огледахме много внимателно.
                              Благодаря много за отговорите.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X