От: Въпрос за виско на Фероза 1,6 95hp 92г.
Точно
И като го хвана с човките и се плеска та се налага да го тресна с крьстата отверка за да изхвьрчи.Някяк си обичам да ми е маааалко отверена системата,а за обезвьздушаването не сьм сигурен,че не играе сечено.
					Точно
И като го хвана с човките и се плеска та се налага да го тресна с крьстата отверка за да изхвьрчи.Някяк си обичам да ми е маааалко отверена системата,а за обезвьздушаването не сьм сигурен,че не играе сечено.



 . Този нит е компромис по презумпция. Това, че през него минава флуид при всички положения е противопоказно за работата му и за работата като цяло на охладителната система и на мотора. Обяснявам защо: Какво прави едностъпален и двустъпален термостат, надявам се, че е ясно?! Термостатите имат едно лостче, което влиза и излиза в едно цилиндърче. Вътре в цилиндърчето има термосвиваем химикал под формата на нешо като пясък, който се надува и свива при разлика в температурата. Като се достигне работната температура на мотора клапата му се открехва и той започва да пропуска топла течност и в друга посока. Когато обаче температурата е под "работната" той стои затворен за да осигури по-бързото затопляне на мотора без да му се налага да топли цялото количество течност + радиатора. От друга страна наличието на въздух в системата е пагубно и тя трябва някак си са го избута към казанчето. Този нит е така направен, че през него лесно да минава въздух, но когато той свърши, течността да минава възможно най-малко.
. Този нит е компромис по презумпция. Това, че през него минава флуид при всички положения е противопоказно за работата му и за работата като цяло на охладителната система и на мотора. Обяснявам защо: Какво прави едностъпален и двустъпален термостат, надявам се, че е ясно?! Термостатите имат едно лостче, което влиза и излиза в едно цилиндърче. Вътре в цилиндърчето има термосвиваем химикал под формата на нешо като пясък, който се надува и свива при разлика в температурата. Като се достигне работната температура на мотора клапата му се открехва и той започва да пропуска топла течност и в друга посока. Когато обаче температурата е под "работната" той стои затворен за да осигури по-бързото затопляне на мотора без да му се налага да топли цялото количество течност + радиатора. От друга страна наличието на въздух в системата е пагубно и тя трябва някак си са го избута към казанчето. Този нит е така направен, че през него лесно да минава въздух, но когато той свърши, течността да минава възможно най-малко.






 
							
						
Коментар