Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресори за Роки...или как си счупих окачването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

    Обадих се в "Мадара-Ресори". Обясних за какво става дума, разбрахме се с човека.
    Дадох размерите, утре сутрин листата ще са готови и ги прщат по Еконт. 60 лева за два листа, боядисани и с гумени тамони против триене.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #17
      От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

      Ресорите са тук. 80 пари с доставката + гумени тампони там, където лягат към основния лист.
      Ето ги и на снимка:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5061.jpg
Прегледи:1
Размер:173.0 КБ
ID:5358578Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5062.jpg
Прегледи:1
Размер:164.8 КБ
ID:5358579Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5063.jpg
Прегледи:1
Размер:148.4 КБ
ID:5358580Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5064.jpg
Прегледи:1
Размер:160.6 КБ
ID:5358581
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

        Окачването е готово.
        Процедурата:
        - пакетите долу;
        - големия флекс с голямата телена четка, 3 часа дъндания;
        - боя и добре, че беше слънцето да изсъхнат бързо.;
        - графитна грес и половин час борба да наредя обратно всичко по местата;
        - картончето под джипа, инструменти в ръка и събиране. Горе долу за час всичко си беше по местата.

        Ето и няколко снимки:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090366.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5358703Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090368.jpg
Прегледи:1
Размер:180.2 КБ
ID:5358704Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090370.jpg
Прегледи:1
Размер:180.5 КБ
ID:5358705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090372.jpg
Прегледи:1
Размер:179.7 КБ
ID:5358706
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090376.jpg
Прегледи:1
Размер:187.9 КБ
ID:5358707Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090377.jpg
Прегледи:1
Размер:166.2 КБ
ID:5358708Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090378.jpg
Прегледи:1
Размер:185.0 КБ
ID:5358709Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090379.jpg
Прегледи:1
Размер:153.1 КБ
ID:5358710

        Разлика във возията на първо време не намирам. Задницата малко се вдигна, но предполагам с улягането на ресорите ще се компенсира.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
          Окачването е готово...
          Браво Ванка,и глей ка са е напърчил
          Последно редактирано от sparkybg; 24-03-12, 20:27.
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • #20
            От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

            След два три дена стегни наново всички болтове и гайки
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

              Да, задължително !

              Коментар


              • #22
                От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                Малко се увличате... ми се струва
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар


                • #23
                  От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                  Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                  Изхвърляйте ги тези ресьори и не си губете времето с глупости.
                  Най-отговорно твърдя, че с паджерови пружини колата има същата товароносимост, но поведението на автомобила е Супер трофи.
                  Паджерови пружини за отзад, за отпред или за двете?
                  Не съм гледал диаметъра на пружините от Паджерото, но за Рокито ще е по-добре да са по-тесни за отпред, понеже няма много място. Отзад не е проблем.
                  Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                  УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                  Времето е ценно, само ако не бързаш.
                  0889623098

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                    Под "изхвърляйте ги тия ресьори" може да е само задния мост и никой друг.
                    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                      Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                      Късо Паджеро, късо Терано, G - предни.
                      Сега съм се снабдил с предни пружини от G и смятам, че ще стане супер. Предните пружини на G-то не са като стандартните - с еднаква дебелина на материала. Направили са крайните витки по-тънки. Материала, от който е направена пружината е като двоен конус и колкото отива към края, толкова повече изтънява. Това смятам, че ще даде "зона на комфорт" и при по-малките натоварвания ще се деформира по-меката част и прогресивно пружината ще се втвърдява. Ресьора работи точно на същия принцип на постепенно плавно втвърдяване.
                      Извинявам се че спамя в темата на Ванката, но темата с пружините ми е много актуална.
                      Моята фероза я купих с пружини и стабилизиращи щанги отзад.
                      Още от самото начало се люлееше доста, но с течение на времето стана твърде нестабилна.
                      В момента се чудя от коя от всичките възможни причини да започна справянето с проблема.
                      Предполагам:
                      1. уморени и поначало неподходщи пружини (не ги знам какви са).
                      2. позаминали амортисьори.
                      Sobax, ако имаш желание, защо не стартираш една тема с твоят проект с пружините.
                      Георги Тонев

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                        Колега, аз имам такава тема, просто е заминала във времето.
                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102254
                        Направи една обща снимка на задницата на твоята и може да я коментираме
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                          Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
                          ...и стабилизиращи щанги отзад.
                          Сигурен ли си за "стабилизиращите щанги"? Щото аз докато не видя снимка, не вЕрвам.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                            Неговата е с панхард.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                              Точно това предполагах. Ама, панхарда не е стабилизираща шанга.

                              Според мен - амортисьори са за смяна.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ресори за Роки...или как си счупих окачването

                                Ето снимки.
                                Тези са стари. Понастоящем напречната щанга, както и двете десни надлъжни в момента са направени с регулируема дължина, но това не променя генерално картинката.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6344.jpg
Прегледи:1
Размер:193.2 КБ
ID:5359144

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6346.jpg
Прегледи:1
Размер:180.7 КБ
ID:5359145

                                Тук се виждат лявата двойка щанги и на заден план е дясната, долна:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6329.jpg
Прегледи:1
Размер:147.8 КБ
ID:5359146

                                Захващането им върху моста:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6332.jpg
Прегледи:1
Размер:128.4 КБ
ID:5359147

                                Тук на преден план е напречната, а на заден долната, лява, надлъжна щанга:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6338.jpg
Прегледи:1
Размер:246.1 КБ
ID:5359148

                                Намерих и една актуална снимка.
                                Това са десните регулируеми щанги и отзад зад дифа се подава и напречната вече регулируема:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SHA.jpg
Прегледи:1
Размер:167.4 КБ
ID:5359149


                                И мен ме съмняват амортисьорите.

                                П.П.
                                Спарки, ако не те затруднява, моля те, премести тази част от темата в тази на sobax.
                                Относно "СТАБИЛИЗИРАЩИТЕ ЩАНГИ", възможно е да не се наричат така. Панхард така и не знам какво е.
                                Какво да се прави... прост инженер съм.
                                Последно редактирано от VECTOR; 26-03-12, 18:58.
                                Георги Тонев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X