Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциали на Роки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Диференциали на Роки

    Пламене ..... а някакви ламарини има ли?
    Трябва ми шофьорска врата за F75 купе.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #17
      От: Диференциали на Роки

      Задния мост на патрол 160/260 не е по средата. И предния не е по средата. И не са големите прасета на GR. С един "номер" надолу са. 200мм преден и 233 заден. Огледай някой екземпляр.

      А 35-ци с тоя мотор и предавателно число 4.6 няма да можеш да въртиш. ВЕрвай ми. Трябва ти 5 и нещо. А и ползата от повече от 33ки е леко съмнителна, еле пък за джипка с тия габарити.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Диференциали на Роки

        Първоначално публикуван от plamen atanasov Преглед на мнение
        Ако имаш интерес мога да погледна какво е останало от моя донор. Мисля че имам мостовете преден и заден от Роки 102 к.с. Ако не се лъжа има раздатка и др. части . Пакетна цена да ги разкарам за всичко 300 лв. При интерес ще ти пиша какво точно имам. Успех.
        Здравей,
        Провери моля те какво имаш налично. Части никога не са излишни
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          От: Диференциали на Роки

          Равносметката от днес:

          Понеже имаше навалица в гаража се доредих до подемника в 14:00.
          Та за да не скучая реших да изследвам разглобения диференциал.
          Свалих касетата и взех да гледам умно. 4 сателита са.
          Доредих се до подемника, отворих моя отзад и взех да го гледам и него умно.
          Двете касети изглеждаха еднакви.

          Преди да разтуря моя реших да отворя счупения, така и така е разглобен.
          Свалих венеца от касетата, отворих и самата касета и изненада - LSD

          Разглобих го внимателно пластина по пластина, снимах всичко. Пластините са плоски и набраздени с каналчета. Изглеждат изключително запазени. В двата края има конусовидни пружини. От страната на венеца пружините бяха 3, като две от тях приличаха на бръснарски ножчета. Предполагам са се износили и за това е спряло да работи LSD-то.

          Реших да не пипам моя диф за момента. От отварянето не се видя да има каквото и да е счупено вътре. Венеца изглежда отлично. С маслото не изтекоха шепа зъби. Не успях да разбера от къде идва и чукането и луфта.
          За момента съм събрал резервната касета и я нося към вкъщи. Оправям нея, разменям ги и започвам да пудря тази, с която карам в момента.
          Като се прибера ще кача снимки на всичко.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #20
            От: Диференциали на Роки

            Само като зачетох темата и ми замириса на счупена LSD касета.
            Давай снимките, че интригата на твой гръб върви
            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

            Коментар


            • #21
              От: Диференциали на Роки

              По самото LSD, няма какво да се счупи. Може да се счупи нещо от групата сателити-планети, кръстачка или износване на гнездата, в които ляга кръстачката в т.нар. "pressure rings".
              То друго не остава, освен шлици на полуосите.
              Дано Ванката внесе малко светлина, ама едва ли, щом не е разглобявал дифа (който е на джипката).
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #22
                От: Диференциали на Роки

                Има какво да се счупи.Всичко може да се счупи,включително и фрикционните дискове...Имам в гаража сцепени такива,за който не вярва...
                Ако са се износили притискателните пружини,може да няма натяг и да не работи ЛСД-то.Прегледайте лагерите на дифа,особено на пиньона,след това втулката.Ако луфтовете са от там,скоро ще има второ отваряне,но за смяна на всичко вътре...
                На Роки дифовете са "много приятно" конструирани,че трябва да се настойва или на място или да се свали целия мост.
                Относно здравината на редукторните мостове,без да се обиждаш,но с това смешно двигателче и гуми до 35",ще живеят дълго на Рокито.Там най-слабото звено е външната полуоска,нарична гъба заради формата си,която обаче е мнооооого скъпа-Има/нЕма 50лв...А има и тунигови,които са доста по-здрави,но и доста по-скъпи...Само дето ще трябва да си мислиш за спирачки,че оригинално са с барабани.Мога да ти покажа понагласени мостове ако искаш...
                За Патрулските мостове Спарки е обяснил по-горе.
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  От: Диференциали на Роки

                  Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                  Само като зачетох темата и ми замириса на счупена LSD касета.
                  Давай снимките, че интригата на твой гръб върви
                  Te LSD-тата се оказаха две...
                  Едното, което разглобих и съм снимал е от счупен диф, който взех заедно с джипа като резервни части. До днес живеех с идеята, че в този диф LSD няма Ама има...
                  Второто - в задния диф, който все още е на джипа. Него не сколасах да го разхвърлям, че много късно започнах.
                  Сега действам със снимките.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Диференциали на Роки

                    Две снимки на касетата, която още е на джипа:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090166.jpg
Прегледи:1
Размер:147.1 КБ
ID:5338218
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090167.jpg
Прегледи:1
Размер:152.7 КБ
ID:5338219
                    Че хващат ръжда Дайхатсутата - хващат, ама ръжда в работил до преди 5 мин диф...

                    Това е втората касета:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090162.jpg
Прегледи:1
Размер:165.4 КБ
ID:5338222Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090163.jpg
Прегледи:1
Размер:163.9 КБ
ID:5338223Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090164.jpg
Прегледи:1
Размер:226.1 КБ
ID:5338224Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090165.jpg
Прегледи:1
Размер:182.0 КБ
ID:5338225Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090173.jpg
Прегледи:1
Размер:204.1 КБ
ID:5338226Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090174.jpg
Прегледи:1
Размер:218.6 КБ
ID:5338227Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090175.jpg
Прегледи:1
Размер:225.9 КБ
ID:5338228Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090176.jpg
Прегледи:1
Размер:210.7 КБ
ID:5338229Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090177.jpg
Прегледи:1
Размер:139.3 КБ
ID:5338230Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090178.jpg
Прегледи:1
Размер:139.5 КБ
ID:5338231Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090179.jpg
Прегледи:1
Размер:145.5 КБ
ID:5338232Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090180.jpg
Прегледи:1
Размер:164.3 КБ
ID:5338233Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090181.jpg
Прегледи:1
Размер:175.3 КБ
ID:5338220Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090182.jpg
Прегледи:1
Размер:119.2 КБ
ID:5338221

                    Запретвам ръкави и започвам да меря пластините. Да видим дали с шублер ще се хване някакво износване, ако не - в понеделник с микрометър. На саните пластини има част, която не участва в триенето, мисля нея да използвам като отправна точка за заводската дебелина.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Диференциали на Роки

                      Доколкото виждам по снимките,на тези фрикциони им няма нищо.Дай снимка на пружините.
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Диференциали на Роки

                        Ванкааа, Соти е прав!
                        Регулирай си хлабината в оста на пиньона (аксиалната), смени лагери, всичко!
                        Дифа на Рокито се отваря отзад, затова не си видял каквото е трябвало. Вярно е, че не е много удобен за ремонт.

                        Погледни добре снимката. Аз мисля, че ръждата е последния проблем.
                        Виж белезите върху касетата. Оттам ти е идвало чукането.
                        Погледни и другата касета, там не видях такива белези.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090167.jpg
Прегледи:1
Размер:134.2 КБ
ID:5338239

                        Възможно е и някой от лагерите на дифа да е сдал багажа и оттам да замята цялата касета. Щом няма белези навсякъде околовръст касетата.

                        ПП: И на мен дисковете ми се виждат много запазени. Какво точно му е строшено на тоя диф?
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Диференциали на Роки

                          То,на тая снимка,нещо е минало и заминало...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Диференциали на Роки

                            На дифа за части са му счупени 4 зъба на пиньона и са наранени няколко зъба на гривната на касетата. Той е с по-малко предавателно число от сегашния. Сменени са комплект преден и заден.
                            Прав си, че на короната, с която карам има белези, не съм им обърнал внимание днес, докато беше отворен.

                            Ето снимки на мерките с шублера и на пружините.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090187.jpg
Прегледи:1
Размер:154.9 КБ
ID:5338259Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090188.jpg
Прегледи:1
Размер:163.4 КБ
ID:5338261Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090211.jpg
Прегледи:1
Размер:263.3 КБ
ID:5338268Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090209.jpg
Прегледи:1
Размер:205.4 КБ
ID:5338267Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090208.jpg
Прегледи:1
Размер:259.2 КБ
ID:5338266Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090212.jpg
Прегледи:1
Размер:266.2 КБ
ID:5338258

                            Според мен тъмната част от пластините не се трие и следва да е със заводската дебелина. Лъскавата част се е трила, следва ако има износване да е там.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090189.jpg
Прегледи:1
Размер:259.6 КБ
ID:5338262

                            Лъскавата:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090202.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5338263

                            Тъмната:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090204.jpg
Прегледи:1
Размер:134.8 КБ
ID:5338264
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Диференциали на Роки

                              Може и така да е...
                              Иначе пружината (1) , не ми се вижда да е изтървала хептен, щом не е превъртяла в кожуха на касетата (2).
                              То при толкова запазени фрикциони, трудно и ще превърти.
                              В сервизното на Дайхатцу, има размери ремонтни пластини, които се подлагат между пружината и корпуса...
                              Не си спомням точните дебелини, но вероятно биха могли да се резнат на лазер от подходящ материал.

                              ПП: Изпреварил си ме. Тъмната част са зъбите, дето влизат в отворите (каналите) на касетата и няма как да се трие. Така като гледам, разлика в дебелинат почти няма. Това е много добре.
                              Последно редактирано от TigerHunter; 21-01-12, 20:27.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Диференциали на Роки

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                Ванкааа, Соти е прав!
                                Регулирай си хлабината в оста на пиньона (аксиалната), смени лагери, всичко!
                                Дифа на Рокито се отваря отзад, затова не си видял каквото е трябвало. Вярно е, че не е много удобен за ремонт.

                                Погледни добре снимката. Аз мисля, че ръждата е последния проблем.
                                Виж белезите върху касетата. Оттам ти е идвало чукането.
                                Погледни и другата касета, там не видях такива белези.
                                [ATTACH=CONFIG]407704[/ATTACH]

                                Възможно е и някой от лагерите на дифа да е сдал багажа и оттам да замята цялата касета. Щом няма белези навсякъде околовръст касетата.
                                От белезите по касетата по скоро е първото предположение. Нали точно там касетата минава покрай пиньона. Ако той има аксиален луфт това ще е резултата и такива щракания ще се чуват. Макар, че за да стигне пиньона чак да там, това е огромен луфт, или има нещо строшено от предната страна на дифа.
                                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X