Обява

Свий
Няма добавени обяви.

метан на фероза VS газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: метан на фероза VS газ

    Може. Цената на такава уредба обаче, спрямо цената на цялата джипка и километрите които въртиш, е да се определи индивидуално.
    Всекидневна кола, ще я избие за нула време. Аз както я ползвам мойта, ще се избива с години, а дотогава ръждилката ще се е разпаднала на прах.
    Тааа...така.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: метан на фероза VS газ

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Може. Цената на такава уредба обаче, спрямо цената на цялата джипка и километрите които въртиш, е да се определи индивидуално.
      Всекидневна кола, ще я избие за нула време. Аз както я ползвам мойта, ще се избива с години, а дотогава ръждилката ще се е разпаднала на прах.
      Тааа...така.
      Така де На тях уредбата им беше без пари. Свалиха я от старата кошница.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #18
        От: метан на фероза VS газ

        Освен, че във въпросния автомобил мястото е проблемно, метанът ще намали значително и без това оскъдните и силици. Моята препоръка е ОБИКНОВЕНА газова уредба на LPG.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          От: метан на фероза VS газ

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Освен, че във въпросния автомобил мястото е проблемно, метанът ще намали значително и без това оскъдните и силици. Моята препоръка е ОБИКНОВЕНА газова уредба на LPG.
          Това е верния отговор на тази тема.
          Всичко което се дискутира го имам в момента (освен Ферозата - нея я продадох на 01.01.)
          1. Метан - икономичен. Сваля конете (особено когато ти трябват). Тежки бутилки, но това не се усеща. Вече една бутилка тежи 22 кг. Не е кой знае какво. Зависи в кой град си.
          2. Пропан-бутан.
          Обикновена у-ба - евтина, икономична. Сутрин в студа палиш направо на газ.
          3. Инжекцион - скъпа, капризна за монтаж. Не е по-икономична на Фероза. Няма как да я ползваш ПРЕДИ да загрее до 30 градуса.
          Това е.

          Коментар


          • #20
            От: метан на фероза VS газ

            Съгласен съм с казаното от колегите, освен с Ники за оскъдния двигател на Ферозата. Ама,той си ги недолюбва ферозата и нивата открай време. Не съм карал на газ, но на бензин никога не съм усещал фрапираща липса на "душа". Все пак е 96 коня.
            Вярно е, че ако прекалиш с размера на гумите, по-често ще ти се налага да ползваш бавни в гората, но две неща убави на едно место нема.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #21
              От: метан на фероза VS газ

              Тигре, съветската кола с аграрно име наистина недолюбвам и има защо. За Дзверозата не съм казал такова нещо
              Не ми е по душа, но не е лоша. Двигателят и малее определено. Кара се като моторен трион - газта или е натисната, или пусната. Свиква се
              Изобщо е я подценявам. Просто ми е малка, некомфортна и слабовата. За сметка на това е лека, достатъчно проходима и търпи извращения.
              Нива и Фероза не са за в едно изречение. Не е коректно да се сравняват изобщо.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                От: метан на фероза VS газ

                Наистина си прав. Двигателя въобще не е гъвкав, въпреки че с времето се свиква.
                Както и не е от най-икономичните, дори при стокови гуми.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: метан на фероза VS газ

                  Моята Ферозка е с обикновена газова. Резервоара е срязан на половина и бутилката е под багажника - 30 л. С едно зареждане на газ минавам 150 -180 км. и имам още 25л бензин в резерв за всеки случай. Прилично върви и според мен е добро решение.
                  Оператор на италиански реактивен жребец

                  Коментар


                  • #24
                    От: метан на фероза VS газ

                    Колега, ще ти бъда много благодарен, ако качиш някоя снимка отдолу, когато можеш.
                    И аз имам същата идея за бутилката, че иначе няма багажник.
                    А лещата за зареждане, къде си извел? Щото бутилката е на шасито, а пък лещата обикновено на купето...
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #25
                      От: метан на фероза VS газ

                      Аз пък съм карал Нива на метан и метанът си отиде. То за евтино е евтино, самата АГУ не създаваше проблеми, но допълнителните 80-100кг в багажника правят задницата да увисне, а багажник да няма. Проходимостта определено се влоши. Най-накрая, колкото и големи бутилки да сложиш, все някъде ще свърши всичкия метан и ще караш на бензин, докато заличиш всякаква икономия спрямо пропан-бутана. Газстанции за пропан-бутан има във всяко село и този проблем не стои.

                      Всичките тези проблеми в Нива на метан са 1:1 с Фероза или Витара и няма причина някой да повтаря моята крива сметка. Ползвал съм метан и на лека кола и там нямам възражения, особено ако колата е по-голяма.

                      Коментар


                      • #26
                        От: метан на фероза VS газ

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        Колега, ще ти бъда много благодарен, ако качиш някоя снимка отдолу, когато можеш.
                        И аз имам същата идея за бутилката, че иначе няма багажник.
                        А лещата за зареждане, къде си извел? Щото бутилката е на шасито, а пък лещата обикновено на купето...
                        Спокойно можеш да си изведеш пълначката на бронята.Ако я туриш по към средата на бронята избягваш и проблема с това от коя страна ще се падне колонката за зареждане .
                        На Грозньо е така,а и на Пасата ми също я изкарах отзад на бронята.
                        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                        Коментар


                        • #27
                          От: метан на фероза VS газ

                          Бронята вероятно няма да остане, та си мислех около гърловината на резервоара някъде.
                          Не съм се замислял обаче с колко мърда купето спрямо рамата, и дали това би било проблем...
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            От: метан на фероза VS газ

                            Пиша от гаража, където монтирам в момента бензинов резервоар на Трипера. Намерих място в задния десен калник. От ламарина си съчиних резервоар, който събира 22 литра. Мисля, че там е оптимално и при Дзверозата. На мястото на бензиновия презервоар, без угризения слагаш газовия резерватив.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              От: метан на фероза VS газ

                              Хм... Трябва да погледна, колко място има на Ръждилката там.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #30
                                От: метан на фероза VS газ

                                На мен ми се наложи да правя ниша за гърловината, защото през оригиналната се зарежда с газ.
                                Няма с какво да снимам в момента, да те ориентирам.
                                При мен се получи условно "Г"-образна форма, като вертикалната част е 45х40х10 см а хоризонталната 50х10х10. Има и извивки по бомбето на калника. В профил изглежда малко фалически, (Марлянда да не чете) но пък се скрива зад кората.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X