Обява

Свий
Няма добавени обяви.

метан на фероза VS газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • метан на фероза VS газ

    Здравейте!
    Искам да попитам възможен ли е монтаж/и до колко е удачно/ на метанова уредба на Фероза"93г,1,6 инжекцион..Колата ще се кара предимно на асфалт и малко черни пътища.Моля да ме извините ,ако въпроса е прекалено лаконичен с много допълнителни питанки,но съм гОлям новак и всичко се научава в движение.
    Въпроса е породен от "изтървана" далавера за метанова уредба от кола инжекцион/от типа-един разбрал и казал на друг/
    Разликата е 300лв.Обикновенна газова ни предлагат за 300 всичко с монтаж,а един познат докопал за 600лв вероятно "Крадена" метанова за 600лв.
    Днес питах и ми казаха,че метанова без карбонова бутилка е 1800 нова/една желязна бутилка/.
    Моля да ми дадете препоръки за това джипче.
    Не бих искал да влизаме в спор от кое по колко ще се харчи.
    Въпроса е кое е по-удачно,ако има разлика примерно до 300лв..Ако има и от двете уредби на "далавера" моля пишете на лични.

    И още един въпрос ,но извън темата--- Имали "по-Бърз"диференциал,който да се пригоди за ферозката.Целта е да не вие чак толкова при повече от 100км ?
    П.С.Моля да ме извините ,ако има дублаж на теми.
    П.С.1 пак повтарям -това е първия джип ,който имам и се уча в движение.Моля да няма заядливи коментари.

  • #2
    От: метан на фероза VS газ

    Здравей и добре дошъл. По въпроса за газ/метан не мога да помогна. Не съм привърженик нито на едното нито на другото. Карам си я само на бензин и така ще бъде независимо от цените на горивата. По интересно ми е втората част от въпроса ти. При мен с 100 и повече километра не вие на диференциал. Ако при теб вие значи нещо не е наред и не е зле да се погледне. За по-бърз диференциал според мен специално за Фероза няма никакъв смисъл. Ако искаш да вдигаш много километри, то тогава си объркал джипа. Не го приемай като заяждане... просто на Ферозата силата не и е във високи скорости по асфалт.
    Георги Танев (0+)
    Land Rover Discovery 1 300 TDi
    Land Rover Club Bulgaria
    0887 930 238, 0878 797 768

    Коментар


    • #3
      От: метан на фероза VS газ

      Поглеждал ли си багажника на Ферозата...Представи си сега,в него да заврееш метанова бутилка.Отделно ако ресьорите са поуморени,теглото на метановата бутилка,хич няма да им се отрази добре.Мисля,че оптимален вариянт е газова с някаква малка бутилка,или бутилка на мястото на резервоара.
      Решението разбирасе е твое .Много безаварийни километри с новата играчка.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #4
        От: метан на фероза VS газ

        Благодаря за отговора.Подвийва малко, и е сигурно ще ще изкочат проблемчета,но има друго за оправяне преди това.Като цяло тия джипчета не са за гонки,но ми прави впечатление ,че при 100-120 не е добре/и за работа/ и се замислих дали този проблем може да се реши кардинално със смяна.

        Коментар


        • #5
          От: метан на фероза VS газ

          Сори за офтопика ама Таране ... жив да си евала.
          Георги Танев (0+)
          Land Rover Discovery 1 300 TDi
          Land Rover Club Bulgaria
          0887 930 238, 0878 797 768

          Коментар


          • #6
            От: метан на фероза VS газ

            На мен ми е чудно къде ще я ръгнеш тая метанова бутилка. Предвид това че метан няма под път и над път, малката или средна бутилки са неразумно решение.
            Аз също като Жоро Танев не обичам газта и Ферозата ще си я карам на бензин докрай.
            Моята кола също не вие над 100км/ч. Пак ще дублирам мнението на Жоро - тази кола аз не бих я карал с повече от 110-120. Казвам го от позицията на човек който ежедневно я кара както в града така и на дълги разстояния от рода на ~400км извънградско плюс ~50км офроуд в денонощието.

            П.П.
            Тарана ме е изпреварил.
            Георги Тонев

            Коментар


            • #7
              От: метан на фероза VS газ

              Вие,Жоравците сте опасни ,газ не признавате...Пък аз всичките си талиги моментално ги газифицирам.Определено предпочитам уредби на пропан бутан.Възможноста да заредиш навсякъде също не е за пренебрегване.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #8
                От: метан на фероза VS газ

                На тебе ти е позволено да ги газифицираш щот си пич! А аз и адаша още не сме достигнали това ниво.
                Георги Танев (0+)
                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                Land Rover Club Bulgaria
                0887 930 238, 0878 797 768

                Коментар


                • #9
                  От: метан на фероза VS газ

                  аз също я карам само при изпреварване със 110-120.Обикновенно с 80-90км.Но се усеща разлика при 10-20 км в повече.
                  Да багажника е супер малък,ако искам да събера жената,детето,кучето към 50кила и една камара багаж на двете.За този проблем се замислих да ползвам покрива и вече видях темета тук във форума.
                  Да уточня,че тази кола е почти подарена,заради нещата по подръжката и/не е пипана/,но малко по малко трябва да почна от някъде.
                  Та реших да е от горивото.Сега харчи 8-9лт/100км със 80-90км.
                  Да- може да увисне отзад,но тъкмо ще стане по -стабилна.Като бусовете, празни на сняг-Ни щат..../шега/..
                  така или иначе ще я правя тая седмица-та за това попитах.А за разликата м/у обикновенна газова и инжекцион????/основни неща само/.

                  Коментар


                  • #10
                    От: метан на фероза VS газ

                    Бе, и аз напоследък се замислям да я газифицирам, че не и се смогва на тая ламя, камо ли да изляза за кеф или на разходка...
                    Ама с бутилката отдолу евентуално, или с малка бутилчица.
                    За метан, знам че бутилката (ите) са доста тежки.
                    За ресори като мойте, едва ли би имало проблем, ама колегата вероятно кара с поуморени.
                    За метанстанциите, също е вярно...
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: метан на фероза VS газ

                      Разлика между обикновенно и газов инжекцион има. Не, че съм тествал, но съм чел .. разлика и от към вървеж и от към по-нисък разход. По спомен обаче разхода не е някакъв фрапиращо по-нисък така, че основната файда остава вървежа. Като съпоставим обаче цената на обикновенно с газов инжекцион ... не знам дали си стува освен, ако не я ползваш като Адаша (VECTOR) за всекидневна, работна и разходкаджийска джипка.
                      Георги Танев (0+)
                      Land Rover Discovery 1 300 TDi
                      Land Rover Club Bulgaria
                      0887 930 238, 0878 797 768

                      Коментар


                      • #12
                        От: метан на фероза VS газ

                        Между метана и газта LPG по добрият вариaнт e газта, но задължително газов инжекцион. Бутилките с газ са по леки,по малки и минаваш доста повече разстояние с газта при еднакъв обем на бутилките.Разликата в цената на газта и на метана е нищожна.Най-големият недостатък на метана е теглото и обема на бутилките така ,че пред теб стои дилемата газов инжекцион или обикновенна.При газовият инжекцион вървежа на колата е същия като на безин(ако е монтирана нормално).При обикновената има спад на мощност разход с около30% повече газ от другата ,но най-големия си остава вървежа.Успех при избора! Моето мнение е сложи си инжекциона и си свиркай.
                        O888888-211

                        Коментар


                        • #13
                          От: метан на фероза VS газ

                          благодаря Ви за съветите!

                          Коментар


                          • #14
                            От: метан на фероза VS газ

                            Първоначално публикуван от Тишо Преглед на мнение
                            Между метана и газта LPG по добрият вариaнт e газта, но задължително газов инжекцион. Бутилките с газ са по леки,по малки и минаваш доста повече разстояние с газта при еднакъв обем на бутилките.Разликата в цената на газта и на метана е нищожна.Най-големият недостатък на метана е теглото и обема на бутилките така ,че пред теб стои дилемата газов инжекцион или обикновенна.При газовият инжекцион вървежа на колата е същия като на безин(ако е монтирана нормално).При обикновената има спад на мощност разход с около30% повече газ от другата ,но най-големия си остава вървежа.Успех при избора! Моето мнение е сложи си инжекциона и си свиркай.
                            За разликите между обикновенна Агу и газов инжекцион си прав до голяма степен,но Ферозите си вървят съвсем прилично и с обикновенна АГУ,трябва обаче да е изправна запалителната система и газовата да е добре настроена.Само на Томисъгледвача Ферозата е с газовинжекцион и ниските обороти му се появиха,чак при смяната на скоростите и раздатката,когато открихме един свободно висящ вакумен маркуч...Та и ГИ,ако е зле монтиран и кофти настроен дава доволно количество проблеми.При цена на возилото около 3000 лв е неоправдано да се дадът ~1000лв за ги,според мен.По-добре да си тури колегата обикновенна АГУ и да се вземе едни нови ресьори за същата сума.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #15
                              От: метан на фероза VS газ

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Бе, и аз напоследък се замислям да я газифицирам, че не и се смогва на тая ламя, камо ли да изляза за кеф или на разходка...
                              Ама с бутилката отдолу евентуално, или с малка бутилчица.
                              За метан, знам че бутилката (ите) са доста тежки.
                              За ресори като мойте, едва ли би имало проблем, ама колегата вероятно кара с поуморени.
                              За метанстанциите, също е вярно...
                              У Петричко има една Фероза на метан ( на познати е ). Бутилката е в багажника; къса ; дебела и стои от дясно. Хвалят се че разхода им е 8 лева на 100км. С Кобри е като твоите.
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X