Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

    А какво масло ми препоръчвате за Ферозката ?!
    Децата се възпитават 20 години преди да се родят.

    Коментар


    • #17
      От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Адаш, мойта не гори масло, ама си тече от О-пръстена. Нали ти показах.
      Не тече много, ама си доливам от време на време.
      С тия счупени сегменти и моя не гореше ами направо го изхвърляше през отдушника. Смених само сегментите лятото и сега наистина не гори масло. Пък колкото изкара.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #18
        От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

        Първоначално публикуван от dryordanov Преглед на мнение
        А какво масло ми препоръчвате за Ферозката ?!
        Колегите с Ферозите ще са по-в час по този въпрос. Напоследък съм тествал Q8 и Валволин, доволен съм засега, но на други двигатели. По тефтер го дават 10W30 или 10W40 по SAE и API SG/A2-96.

        В момента съм с Q8 с такива параметри на Мицубиша, не е трепнало, за разлика от предишното, което си заминаваше със страшна скорост (почти литър за 500км!). Не съм ремонтирал нищо, просто смених маслото, не знам какво е било преди.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

          Първоначално публикуван от dryordanov Преглед на мнение
          ...(изключително запазена)... на 71000км...
          Колега, най-искрено ти пожелавам наистина да е толкова запазена, като се има предвид, че в Австрия вероятно зимата заливат пътищата със сярна киселина или сода каустик.
          По-изгнила от австрийска кола не съм виждал в живота си. Не злорадствам, защото и аз карам Фероза австрийка.
          След една година (една зима), отдолу е като решето. И купето и шасито.
          Най-добре, вземи едно чукче и подчукни тук-там шасито. Може (не ти го пожелавам, де), да останеш много "приятно" изненадан от фокусническите умения на нашите "авто дилъри".
          Километража пък, отнесен към горенето на масло, въобще не искам да коментирам.
          Поздрави и не го приемай лично!
          Аз на мойта и викам "ръждилка"
          Добре дошъл!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

            Последната ми лека кола Мицубиши Галант също беше от Швейцария; пък не беше толко изгнила. Явно на твойта Фероза бившия стопанин не я къпал редовно. И резултата е на лице
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #21
              От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

              По това което си написал,според мен 90% от проблема ти е от маслото.И двете марки не стават особено GM.Казвам го от личен опит.Няколко коли ми се е случвало да се оплакват като теб и след замяна на GM с друга марка масло нещата се оправят.
              0898774443-Пламен.

              Коментар


              • #22
                От: Daihatsu Feroza 1.6 голям разход на масло -Защо ?!

                Започва се със смяна на маслото-най-добре М10Д/по-малко разходи по доливане/.После се отваря капака на клапаните и за 2 часа с асистент и инструмент се сменят маслоотражателите/гумички/-слагат се оригинални 6,6 милиметра.Ако сложиш 7 мм нищо не правиш/аз го правих два пъти упражнението/.Ако пак гори се отваря мотора,което никак не е лесно-трябва целия от коша/аз си го извадих сам на ръце/ да се извади,да се оголи блока и да се замери.Според показанията на микрометъра се минава само на сегменти или бутала ,сегменти и шлайф.Ако основните и биелните лагери са добре не се разбутват/нямат никакво отношение към горенето на масло/.Сменят се семерингите на колянов вал/има ги и не са скъпи/.Покрай цялата работа излизат и други непредвидени разходи като феродов диск и лагерче.Общо взето подводни камъни няма при тоя мотор и доста ремонтопригоден.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X