От: Въпрос за термостат на Фероза
Водната помпа е нова.Забелязах друго обаче.Като запаля и двигателя е студен,перката се форсира яко така,както и при топъл двигател.Чува се,все едно е 300 коня.Днес привързах перката с въже,за да не се върти и запалих,колата беше загряла нормално,и при форсиране проблема с охлаждането го нямаше-не изстиваше при високи обороти.Работи така 3-4 минути и загряваше нормално без виско,ама като изгасих,забелязах,че виското пушеше лекичко.Дали е възможно виско да се повреди,само че в обратно положение-зацепило постоянно? Между другото,при работещ двигател,на празен ход,не мога да спра виското с кашон дори,а не е постоянно зацепено.
Водната помпа е нова.Забелязах друго обаче.Като запаля и двигателя е студен,перката се форсира яко така,както и при топъл двигател.Чува се,все едно е 300 коня.Днес привързах перката с въже,за да не се върти и запалих,колата беше загряла нормално,и при форсиране проблема с охлаждането го нямаше-не изстиваше при високи обороти.Работи така 3-4 минути и загряваше нормално без виско,ама като изгасих,забелязах,че виското пушеше лекичко.Дали е възможно виско да се повреди,само че в обратно положение-зацепило постоянно? Между другото,при работещ двигател,на празен ход,не мога да спра виското с кашон дори,а не е постоянно зацепено.
Коментар