Обява

Свий
Няма добавени обяви.

DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

    Първоначално публикуван от Ачо Преглед на мнение
    При мен проблема се появи след смяна на гумичките на клапаните. До преди това не гореше масло.
    Сега лапа по около 1 л на 1000 км, но хич не смятам да я пипам поне още 10-20 хиляди. Тъкмо се самосменя на всеки 4-5000 км. Може и да е от маслото, защото карам с най-евтините минерални масла, но не смятам да я глезя с пълна синтетика.
    За мен факта, че пали добре, работи равномерно, още се наема добре на газ и вдига 130-140 с регенерат Кобра Малатеста е достатъчно основания да не мисля за ремонт на двигателя.
    Същата работа-мойте гумички ги сложих на ръка със съвсем минимално усилие.А на Нивата ги набивах с дорник и един среден ''управител''.Но и един варел ''приста супер газ'' да купя пак ще ми излезе по-евтино от ремонт.Ма чак 140 не мога да вдигна.Иначе компресия 13-14,мерих я.
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #17
      От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

      Значи започна темата с идеята ако някой е сменял сегменти на двигател 1,6 да сподели имаше ли полза от смяната им, или някой който му се е налагало да ремонтира двг и да му е направило впечатление че цилиндрите са прекалено износени. Колата върви отлично, пали и работи като часовник, не духа от никъде и няма никакви течове и омаслявания, просто си харчи масло което определено излиза през ауспуха който е достатъчно черен за да е ясно. Просто ако знам че сегментите на тези двг заминават по бързо от блока, ще ги сменя за един ден и ше забравя, но ако блока е заминал по добре нищо да не правя.

      Коментар


      • #18
        От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

        Колега, не мисля, че еднозначно може да се каже дали един вид мотори им се износват цилиндрите или не. На мен ми предстои сваляне на главата и ще мога да кажа дали има ръб на цилиндрите. Ще пусна и ватромера, до където е възможно. Само дето не мога да кажа кога.
        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

        Коментар


        • #19
          От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

          Преди месец и нещо сменях сегменти и не само тях ами всичко де се върти и търкаля ( проблема при мен беше че сутрин на студен мотор понапушваше, а по черно ми хвърляше щеката като вкарам оборотомера в лютеницата)Нямах голям ръб ... разликата в елипсата в долния край на цилиндъра беше 0,09 мм което не е никак много за 20 годишна кола... в горния не мерих защото ръбът ми пречеше.Гумички не съм сменял защото ми се видяха що-годе добри. Старите сегменти бяха доста износени, а масления на 4-ти даже беше и нацепен в оребренията.Занесох си показанията от измерването в Евро-то и там ми казаха че съм за нормални сигменти.Сега аспуха ми е светло сив и чернилката сутрин я няма .Като я взех в началото на март маслото беше на долната граница което ме навява на мисълта че и мойта си е пипала масло.След 4 ходения до София със скорост 120-130 км/ч и 4250-4750 оборота по магистралата и към 90-100 км/ч извън нея ( което си е зверско каране за този клас жипки, ама по-добре ако ще става нещо то да е на асвалта отколкото в гората) маслото не е мръднало ,а и работата на двигатела доста се подобри ( не разбирай че е станало само от сигментите )

          ПП: Всяка сменена част е възкруснал кон под капака ама винаги ще има и умрели щото иначе защо ги палим тия четири свещи всеки път когато седнем зад волана
          >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
          Защото така ми харесва...
          Телефон: НЯМАМ
          Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

          Коментар


          • #20
            От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

            Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
            Преди месец и нещо сменях сегменти и не само тях ами всичко де се върти и търкаля ( проблема при мен беше че сутрин на студен мотор понапушваше, а по черно ми хвърляше щеката като вкарам оборотомера в лютеницата)Нямах голям ръб ... разликата в елипсата в долния край на цилиндъра беше 0,09 мм което не е никак много за 20 годишна кола... в горния не мерих защото ръбът ми пречеше.Гумички не съм сменял защото ми се видяха що-годе добри. Старите сегменти бяха доста износени, а масления на 4-ти даже беше и нацепен в оребренията.Занесох си показанията от измерването в Евро-то и там ми казаха че съм за нормални сигменти.Сега аспуха ми е светло сив и чернилката сутрин я няма .Като я взех в началото на март маслото беше на долната граница което ме навява на мисълта че и мойта си е пипала масло.След 4 ходения до София със скорост 120-130 км/ч и 4250-4750 оборота по магистралата и към 90-100 км/ч извън нея ( което си е зверско каране за този клас жипки, ама по-добре ако ще става нещо то да е на асвалта отколкото в гората) маслото не е мръднало ,а и работата на двигатела доста се подобри ( не разбирай че е станало само от сигментите )

            ПП: Всяка сменена част е възкруснал кон под капака ама винаги ще има и умрели щото иначе защо ги палим тия четири свещи всеки път когато седнем зад волана
            Тези ядове с много ядене на масло и изхвърляне на щеката ги имам и аз.
            Горе-долу колко масло ти хапваше преди ремонта?
            Колко парички изезе цялата интервенция като части?
            Моята при последните замервания изгори около половин литър за 50км черно и близо 2 литра за 800 км по асфалт.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #21
              От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

              Първоначално публикуван от Ne_Razbral_4o Преглед на мнение
              Преди месец и нещо сменях сегменти и не само тях ами всичко де се върти и търкаля ( проблема при мен беше че сутрин на студен мотор понапушваше, а по черно ми хвърляше щеката като вкарам оборотомера в лютеницата)Нямах голям ръб ... разликата в елипсата в долния край на цилиндъра беше 0,09 мм което не е никак много за 20 годишна кола... в горния не мерих защото ръбът ми пречеше.Гумички не съм сменял защото ми се видяха що-годе добри. Старите сегменти бяха доста износени, а масления на 4-ти даже беше и нацепен в оребренията.Занесох си показанията от измерването в Евро-то и там ми казаха че съм за нормални сигменти.Сега аспуха ми е светло сив и чернилката сутрин я няма .Като я взех в началото на март маслото беше на долната граница което ме навява на мисълта че и мойта си е пипала масло.След 4 ходения до София със скорост 120-130 км/ч и 4250-4750 оборота по магистралата и към 90-100 км/ч извън нея ( което си е зверско каране за този клас жипки, ама по-добре ако ще става нещо то да е на асвалта отколкото в гората) маслото не е мръднало ,а и работата на двигатела доста се подобри ( не разбирай че е станало само от сигментите )

              ПП: Всяка сменена част е възкруснал кон под капака ама винаги ще има и умрели щото иначе защо ги палим тия четири свещи всеки път когато седнем зад волана
              Ще ме накараш да я отворя май, смятам да инвестирам само в сегменти, биелни лагери и гарнитури. Каква цифра да очаквам? Ремонта ще си го направя сам.

              Коментар


              • #22
                От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                Първоначално публикуван от K_ski Преглед на мнение
                Ще ме накараш да я отворя май, смятам да инвестирам само в сегменти, биелни лагери и гарнитури. Каква цифра да очаквам? Ремонта ще си го направя сам.
                Сегменти-120 лв,лагери-незнам/а може и да не трябва/,гарнитура -от 40 до 120 лв/Виктор Рейнц е ташак-пробвано,Накамото-също,Пайен-засега държи/.Но покрай тези суми се навъртат и други-антифризи,масла,филтри,семерингчета,силикон/на Рейнц черния е супер,ама 15 кинта/ и при мен шайбата спря на 300 лв.Сам си го правих.Тука включвам и 100-на лева шлайф-глава и блок.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #23
                  От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                  Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                  Сегменти-120 лв,лагери-незнам/а може и да не трябва/,гарнитура -от 40 до 120 лв/Виктор Рейнц е ташак-пробвано,Накамото-също,Пайен-засега държи/
                  Това преди или след като шлайфа блока? Или само Пайена беше след. Тоя път не се бъзикам, просто питам, че да знам. Надявам се да не ми се налага въобще, ама знае ли човек...

                  Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                  .Но покрай тези суми се навъртат и други-антифризи,масла,филтри,семерингчета,силикон/на Рейнц черния е супер,ама 15 кинта/ и при мен шайбата спря на 300 лв.Сам си го правих.Тука включвам и 100-на лева шлайф-глава и блок.
                  Черния Реинц е супер, безспорно. Където съм го ползвал, проблемите са приключили. И е неутрален, гадината.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                    Като си помисля че бях намерил напълно оборудван двигател за 400 лв.........., Но не можем да връщаме времето назад.

                    Коментар


                    • #25
                      От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Това преди или след като шлайфа блока? Или само Пайена беше след. Тоя път не се бъзикам, просто питам, че да знам. Надявам се да не ми се налага въобще, ама знае ли човек...


                      Черния Реинц е супер, безспорно. Където съм го ползвал, проблемите са приключили. И е неутрален, гадината.
                      Само Паена е след шлайфа.Отделно сложих "южен" термостат на 78 гр и сега парното е слабичко-стрелката отива най-много до началото на вълните.
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #26
                        От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                        Колеги, нека споделя и моя опит с двг на Дайхацу. Преди 7-8 месеца бях пред същия казус като колегата. Само сегменти или цялостен ремонт. Джипката ми е бензиново Роки. Започна да увеличава разхода на масло, като стигна до литър на 300 км. Като я палех пред блока се оглеждах да няма никой, защото пушеше, все едно димяха за комари. Накрая след всяка разходка чистих свещи, защото ги цапаше и доливах по литър масло. Ако отворите темата за разходки в Русенско има клипове, където се вижда за какво иде реч. Сменях различни марки и вискозитети масла, слагах всякакви реномирани добавки за спиране на разхода на масло. И нищо. Нямаше как, трябваше да предприема нещо по радикално, въпреки, че не ми се искаше, защото точно когато започваше сезона за най хубавите кални и снежни разходки, аз трябваше да съм в бокса. При положение, че цяло лято джипката стоя в гаража. Аз я ползвам само за удоволствие- разходки и състезания. А и не знаех как стои въпроса с частите, колко ще ме забавят с доставките. Първо смених маслообирачите на клапаните, но нямаше никакво подобрение. Стигна се до отваряне на двигателя. За моя приятна изненада по цилиндрите на блока нямаше деформации извън допуските. Но за сметка на това сегментите бяхя станали като косъм тънки. Имаха ключ около 3-4 мм. Особено маслените бяха много зле. Коляновия вал не беше мръднал. Сменихме сегментите и за всеки случай лагерите на вала, защото беше грехота след това разглобяване и при тези цени да не го направим. За една седмица бях готов и оттам нататък всичко си дойде на мястото. Сега при работещ двигател, можеш да си дишаш на ауспуха и да не разбереш, че колата е запалена . Не доливам и грам масло. Даже вече спрях да го проверявам. Преди това, където спрем, аз се улавях за щеката за масло. Та извода, който направих за себе си, е че при моя мотор, япончетата са заложили на по меки сегменти, за сметка на запазване на цилиндрите. Не зная на колко километра е джипката, но е произведена през 1989г. Мотора не беше отварян преди мен и всичко вътре беше оригинално. Надявам се да съм бил полезен.
                        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                        SSang Yong Kyron 2.0xdi
                        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                        Коментар


                        • #27
                          От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                          За двулитрово роки ли иде реч? Какъв е мотора? Пак ли изцяло алуминиев, като при ферозата, или има и "чугуний" по него?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                            Да. За двулитровия мотор става въпрос. С долно разположение на разпределителния вал. Горе в главата няма нищо. Само клапани и кобилици. Елементарен и лесен за ремонт.
                            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                            SSang Yong Kyron 2.0xdi
                            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                            Коментар


                            • #29
                              От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                              Един въпрос към собствениците на Ферози, горили масло от сегменти - свещите бяха ли станали черни и мазни?
                              Моята го яде с голямата лъжица, но свещите са доста чисти. Започавм да мисля, че има пукнатина в главата и от там тече към изпускателния колектор, защото ауспухът е черен и мазен.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • #30
                                От: DAIHATSU ГОРИ МАСЛО

                                Не се заблуждавай, Иване! Гори го! Свещите почерняват когато сегментите пропускат толкова много масло, че то не изгаря всичкото. Или когато си карал така достатъчно дълго, че да натрупа сериозен нагар, но той е сух.
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X