Здравейте колеги, преди време бях писал за проблема си но ще се радвам за още малко мнения особенно ако някой има лични впечатления. Та на въпроса, вече 2-3 години от както съм взел на баща ми Дайхтсу Аплаус с двигател 1,6. Колата работи като часовник и няма никакви забележки освен това че си хапва по полвин - един литър на 1000 км.
Смених гумичките и промих двигателя проблема си остана, Ясно е че сегментите са за смяна, въпросът ми е следния и то към хора с личен опит а не такива с предположения:
Ако някой е сменял сегменти поради подобен проблем, когато е отворил двигателя цилиндрите били ли са в добро състояние. Питам защото съм правил мазда и хонда - Маздата беше много износена и се наложи шлайф на цилиндрите, докато хондата се опрви само със сегменти. Принципно японците правят здрави блокове но не знам как е при Дайхатсу, а филма с основния ремонт е доста дълъг и скъп. Дали ще мина само със сегменти? Благодаря на отзовалите се!
Смених гумичките и промих двигателя проблема си остана, Ясно е че сегментите са за смяна, въпросът ми е следния и то към хора с личен опит а не такива с предположения:
Ако някой е сменял сегменти поради подобен проблем, когато е отворил двигателя цилиндрите били ли са в добро състояние. Питам защото съм правил мазда и хонда - Маздата беше много износена и се наложи шлайф на цилиндрите, докато хондата се опрви само със сегменти. Принципно японците правят здрави блокове но не знам как е при Дайхатсу, а филма с основния ремонт е доста дълъг и скъп. Дали ще мина само със сегменти? Благодаря на отзовалите се!
Коментар