Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензинова помпа или нещо друго?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бензинова помпа или нещо друго?

    Здравейте,
    моята ферозка е Ф300 1,6 пълна инжекция 91г и я пратихме на разходка до Германия и назад с баща ми, обаче неще да се връща.Почна да губи мощност , и като види баир и неще да върви, иначе пали и на място се форсира.Аз си мисля , че резервоарът е ръждясъл и е запушил помпата.Пък и ми прави впечетление , че доста хора сменят резервоарите.Обаче не мога да намеря правилната помпа, казват ми , че има 2 модела помпи - едната механична а другата потопяема,а моята май е трети вид?Дали може да кажете по номера на рамата JDA00F30000036873 или двигателя 0213734, коя е ?Или пък е от нещо друго?

    Мерси
    Мартин Димитров
    УАЗ

  • #2
    От: Бензинова помпа или нещо друго?

    Не съм чувал за Фероза с потопяема помпа. Помпата е външна и е монтирана на една планка от вътрешната страна на дясната греда на шасито, малко по-напред от резервоара. Ако не е преправяно нещо. Провери си филтрите.
    На мен обаче подобен проблем, съпроводен с прекъсване, ми го правеше от кабелите на свещите. На място си работеше, а в баир, започваше да прекъсва и губи мощност. Като ги смених, се оправи.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      От: Бензинова помпа или нещо друго?

      Човече данеби катализатора да издухал.

      Коментар


      • #4
        От: Бензинова помпа или нещо друго?

        Според мен,първо трябва да си видиш горивния филтър.Ако не се лъжа,той трябва да се подменя на 30000км.Друг е въпроса,че и моят си не знае километрите.Имам нов,но получих съвет да не се закачам,докато не почне да прави като твойта...
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #5
          Re: От: Бензинова помпа или нещо друго?

          Първо от магазините ми предлагат тези потопяеми помпи, явно са универсални.А относно бензиновия филтър , проверен е - като нов е.За катализатора - незнам.ама в моменти се оправя и после пак забива носа , мислим си , че не и достига гориво???а немога да намеря и нова помпа?
          Мартин Димитров
          УАЗ

          Коментар


          • #6
            От: Бензинова помпа или нещо друго?

            Ако си с външна помпа, както е писал ТайгърХънтър-а, и ако ферозката е още в Немачко, потърсете по моргите някой дърт Опел Кадет с пълна инжекция или някой Сивик преди 88ма с MPFI, не са рядкост, помпите пасват почти без преправяне. Стига наистина да е помпата де.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              От: Бензинова помпа или нещо друго?

              Аз си мисля, че проблема не е от помпата. Има датчик за налягането на горивото, което помпата подава на инжекциона. Ако то е под нормалното, компа няма да даде изобщо сигнал на запалването. Т.е. въобще няма да запали...
              Последно редактирано от TigerHunter; 19-03-11, 07:20.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                Re: От: Бензинова помпа или нещо друго?

                Добре , ама в кое да се хванем.Защото баща ми е там , а пък ако я заведем на сервиз в Германия по добре да си купим друга.Тя ако е тук ще я вкарам в сервиза и лесно ама там....
                Мартин Димитров
                УАЗ

                Коментар


                • #9
                  От: Бензинова помпа или нещо друго?

                  Един съвет от патил.Разкачи бензиновия филтър и го почисти ,сигурно е задръстен от ражда.
                  Така беше при мен,раждата беше от изгнилите бензинопроводи,помпата е приди тях.
                  Направи тази процедура ,ништо не струва.И една друга малко смешна проверка,
                  махни въздушния филтар и провери да няма някои парцал в трабите.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бензинова помпа или нещо друго?

                    Колега много правилно си се насочил .Преди 2 години имах същия проблем.След доста диагностика реших да започна на ред, и уцелих от първия път.Вече не помня но или на входа или на изхода на помпата има един малък конусен филтър(цедка),който се запушва с ръжда от резервоара- прилича на кафе.Промих го но скоро пак се запуши. Сложих един дизелов филтър преди помпата и от тогава забравих.Като се напълни той ще го измия или сменя

                    Коментар


                    • #11
                      Re: От: Бензинова помпа или нещо друго?

                      От чорап във въздушния филтър съм патил, но тук няма парцал.
                      А в бензиновия филтър няма нищо , ама ще проверим за този конусен филтър на помпата.


                      Мерси
                      Мартин Димитров
                      УАЗ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бензинова помпа или нещо друго?

                        В крайна сметка се оказа някакво клапанче за регулиране на налягането на бензина до помпата и катализатора.
                        Мерси на всички
                        Мартин Димитров
                        УАЗ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бензинова помпа или нещо друго?

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          Аз си мисля, че проблема не е от помпата. Има датчик за налягането на горивото, което помпата подава на инжекциона. Ако то е под нормалното, компа няма да даде изобщо сигнал на запалването. Т.е. въобще няма да запали...
                          Това па кой те излъга?

                          Няма никакъв датчик. Има само чисто механичен регулатор на налягането в рейката. Компютъра по никакъв начин не може да знае какво е налягането.


                          Първоначално публикуван от xarsi Преглед на мнение
                          В крайна сметка се оказа някакво клапанче за регулиране на налягането на бензина до помпата и катализатора.
                          Мерси на всички
                          Бензин до катализатора не ходи. Вероятно имаш в предвид кондензатора на бензиновите пари, намираш се от ляво на двигателя, до горивния филтър. Средно голяма черна кръгла или правоъгълна кутия, в която влизат и излизат няколко маркуча.
                          Последно редактирано от sparkybg; 18-05-11, 23:20.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бензинова помпа или нещо друго?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Това па кой те излъга?

                            Няма никакъв датчик. Има само чисто механичен регулатор на налягането в рейката. Компютъра по никакъв начин не може да знае какво е налягането.

                            Сервизното: SectionEC-EmissionControl, page EC-14, Component Layout & SCEMATIC DIAGRAM. "Pressure sensor"
                            Свързан е точно с ECU-то.
                            Не умея да качвам страница от pdf...
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бензинова помпа или нещо друго?

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Сервизното: SectionEC-EmissionControl, page EC-14, Component Layout & SCEMATIC DIAGRAM. "Pressure sensor"
                              Свързан е точно с ECU-то.
                              Не умея да качвам страница от pdf...
                              Това е MAP сензора. Няма нищо общо с налягането на горивото. Мери налягането във входящия колектор. Вероятно се заблуждаваш, защото имат общ маркуч с регулатора на наягането на горивото в рейката. Еми, имат. Едното мери вакуума във входащия колектор (MAP сензора) а другото регулира налягането на горивото в рейката, в зависимост от тоя вакуум.

                              Идеята е налягането в рейката да е примерно 2 бара над налягането в колектора. Тоест, колкото е по-голям вакуума в колектора (по-ниско налягането), с точно толкова спада и налягането на горивото в рейката. Така на компютъра му е по-лесно да преценява колко да пръсне. Те компютрите от онова време толкова си могат.

                              Обаче компютъра си няма и най-малка идея колко точно е налягането в рейката. Няма откъде да го знае. Приема че всичко с регулатора на налягане е в ред и горивото е с примерно 2 бара над налягането в колектора. Толкоз.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X