от Нова година на Ферозата почна да й пада акумулатора. Замерих го и се ужасих, дърпа ток около 0.5 А.Разбрах, че причината е новото СD, но така добре закрепих всичко около него, че не ми се изваждаше за да му сложа прекъсвач. Отидох на битака и от руснаци си купих ключ -маса за 10 лв. Родих се, единственото лошо е, че преди да тръгна трябва да си свера часовника и да си намеря любимата станциая. 2 мин и всичко е наред. Ключ-масата издържа 50 А. Поне така пишат братушките.
 [
[
 [
[
		
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Безспорно, ключ-масата върши добра работа. Най вече при късо съединение, когато трябва бързо да се разкачи акумулатора. Обаче от вибрации и друсане може да се разбие леглото на клемата или в по-лошия случай, да спука кутията. Все пак, това чудо тежи 300-400 грама. Няма ли някъде удобно място по ламарините? Или някъде да се завари планка, към която да се монтира.
 А за амперите, не се притеснявай. Това е максимален ток на превключване. След като я включиш, през нея могат да преминат много повече.
 Успех.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор
 
 +1за монтажа.И аз мисля да слагам ,но ще избера по-скрито и по-ергономично место-може би вътре в купето(поне така я бях монтирал при Нивата..в жабката).Първоначално публикуван от salmanski Преглед на мнениеБезспорно, ключ-масата върши добра работа. Най вече при късо съединение, когато трябва бързо да се разкачи акумулатора. Обаче от вибрации и друсане може да се разбие леглото на клемата или в по-лошия случай, да спука кутията. Все пак, това чудо тежи 300-400 грама. Няма ли някъде удобно място по ламарините? Или някъде да се завари планка, към която да се монтира.
 А за амперите, не се притеснявай. Това е максимален ток на превключване. След като я включиш, през нея могат да преминат много повече.
 Успех.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр.обтечка и за седмица падащ акумулатор
 
 забравих да спомена, тъй като си имам секретно жило за отваряне на предния капак, се явява защита с/у автоапаши.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Точно такъв модел търся и аз.Ако можеш да ми съдействаш да се сдобия имаш едно черпене от мен.Може и на ЛС.Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнениеАз си монтирах от този тип под волана:
  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен! МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Това е китайска ключ маса.Погледни внимателно какво пише:Сделано в РОСNN /N вместо И/.Първоначално публикуван от белята Преглед на мнениеОтидох на битака и от руснаци си купих ключ -маса за 10 лв.[
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Предлагаха ми такъв за 7лв, пак на битака, но си взех СДЕЛАНИЯ, засега е супер и в студенато време при -20 гр. машинката пали от четвърт оборот. Колеги новите радио МП3-ки, харчат бая ток, а алтернатора е слабичък, както и багерията къщо и ефекта е само ключ масаили да си ги сложите с прекъсвач.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Иначе като оригинална конструкция си е руска...имаха ги всички УАЗ-ки и камиони.Но са едни такива груби и недодялани,докато другия модел по го бива за вътре в купето.Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеТова е китайска ключ маса.Погледни внимателно какво пише:Сделано в РОСNN /N вместо И/.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Ако мотора се управлявя от ЕКУ има и страничен ефект от ключ-масата-изтрива си "самообучаващите" се параметри (не знам дали така се превежда) и някои грешки.
 Self-adaptive parameters are lost if the ECU is disconnected.
 0+
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Половин ампер харч в покой, колкото и ново да е радиото, е нефелна история. Има причина за това, и ако всичко друго е наред, значи радиото е дефектно. Има сума нови новенички коли с 44Ah акумулатор. Абсурдно е просто.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Радиото си има и антенка с усилвател, май и тя допринася, не зная, но от тези две неща, откакто ги сложих, почна да пада.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 проблема е в самото свърззване. И по-точно (не съм сигурен кой точно беше) в жълтия кабел, за паметта на станциите. Отиди при някой алармаджия да ти оправи радиото и махай туча. Отиди при някой алармаджия да ти оправи радиото и махай туча.
 "Прекъсвача" на отворен капак ли го "вкл/изкл." ?
 
 За ключ масата е говорено много. Има и снимки.  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Захранване към антенката трябва да се пуска само при включено радио или при даден контакт (както ти е удобно). Всяко радио има нарочен извод за това.Първоначално публикуван от белята Преглед на мнениеРадиото си има и антенка с усилвател, май и тя допринася, не зная, но от тези две неща, откакто ги сложих, почна да пада.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор
 
 Спарки, като се замислих ,май си прав, че антенката си работи нонстоп. Ще разкачвам всичко. Благодаря, не се бях замислил мислех,че като загаса радиото ще загася и антенката, тъй като е свързана ,точно на жълтия, при мен е оранжев.Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.








Коментар