Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    И най-накрая, със сигурност има начин на свързване, при който радиото е изключено (харчи само толкова, колкото да поддържа паметта си, а за това трябва съвсем малко) когато не е подаден контакт.
    Е точно там е уловката. Ментеливите радиа смучат ток като пощурели за едната памет за станциите и часа.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #32
      От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

      Колегата да си свали радиото и да си прегледа връзките кое къде...няма 0.5 А ток на празен ход пък ако ще и ментак да е..!
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #33
        От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

        Но музиката си харчи ток. Ходих на майстор и той мери и каза, че е от нея, просто сега така ги правели. Значи остава КЛЮЧ МАСАТА момчета, нека модерагора заключи темата.
        Последно редактирано от белята; 11-03-11, 23:05. Причина: словоред
        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

        Коментар


        • #34
          От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

          Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
          Ходих на майстор и той мери и каза, , просто сега така ги правели.
          Първо смени майстора,после СД-то за преглед....Ако си ми наблизо дай да го видя..!
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #35
            От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

            Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
            Но музиката си харчи ток. Ходих на майстор и той мери и каза, че е от нея, просто сега така ги правели. Значи остава КЛЮЧ МАСАТА момчета, нека модерагора заключи темата.
            Е дай модела на тоя прословут нов PIONEER, да му видя спецификациите.

            Погледнах схемата на мойто. (Пак PIONEER, и аз съм фен на тая марка)
            - Червената жица трябва да е вързана към кабел, по който има напрежение само при даден контакт или ключ в ACC позиция (ако има налична такава). В противен случай смуче акумулатора.
            - Жълтия кабел трябва да е вързан постоянно към 12V (това е за тока за помнене на станциите)
            - Към синьо-белия кабел трябва да е вързанa antenata и/или управлението на външен усилвател
            - Оранжево-белия кабел трябва да е вързан към управлението на фаровете. Идеята е по тъмно дисплея да си намалява яркостта, че да не пречи. Това свързване съвсем не е задължително разбира се.

            Вържи го така, и не би трябвало да има проблем. Ако продължи да смуче ток при изваден контактен ключ, носи го в сервиз.

            На колата ми пак е Pioneer, с 44Ah акумулатор е, и трябваше да поседи няколко месеца (над 3 , а вероатно дори 6) некарана, за да и падне акумулатора, което е нормално. На тераното съм с голям акумулатор, но и то е седяло по 2 месеца първата зима като го купих, и отново не е имало проблем с акумулатора.
            Последно редактирано от sparkybg; 12-03-11, 00:16.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

              ето го http://www.lovecnacene.si/avtoradio-...bb/m/1907424/- Великото радио
              Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

              Коментар


              • #37
                От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                Ето го великото радио http://www.lovecnacene.si/avtoradio-...ubb/m/1907424/, ама може и да го сменя, но като знам как съм го закрепвал УЖАС.
                Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                Коментар


                • #38
                  От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                  ключ
                  Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                    Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                    ключ
                    Не!
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                      Проблемът е, че 90% от пишман-електричарите свързват захранващите кабели на свирката към постоянен плюс, "да свирело и с изваден контактен ключ". Да, ама в това положение крайното стъпало работи в режим "mute" със или без панел и от там идва тоя половин ампер консумация. Не е виновно радиото, майстора му е крив....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #41
                        От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                        Tочно така е. Мойте, и на двете ми коли, работят само на положението на ключа преди контакт. Ако извадя ключа, се гасят. Нямам никакви проблеми с акумулатори.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                          Проблемът е, че 90% от пишман-електричарите свързват захранващите кабели на свирката към постоянен плюс, "да свирело и с изваден контактен ключ". Да, ама в това положение крайното стъпало работи в режим "mute" със или без панел и от там идва тоя половин ампер консумация. Не е виновно радиото, майстора му е крив....
                          Aбсолютно не съм съгласен. Давам личен пример. Пежо Партнер 2.0HDi,модел 2000година. Купих го ново,сложих му радио SONY. Първите 2 години беше вързано да работи само като е "на контакт",след това отидох да ми го свържат да може да работи винаги,и така още 7 години докато не го продадох. Колата е седяла почти месец така без да се кара (имамe и VW Bora,Santa Fe-то се появи по-късно) и си е палело от раз. Проблема е в радиото,не в майстора или в колата.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #43
                            От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Aбсолютно не съм съгласен. Давам личен пример. Пежо Партнер 2.0HDi,модел 2000година. Купих го ново,сложих му радио SONY. Първите 2 години беше вързано да работи само като е "на контакт",след това отидох да ми го свържат да може да работи винаги,и така още 7 години докато не го продадох. Колата е седяла почти месец така без да се кара (имамe и VW Bora,Santa Fe-то се появи по-късно) и си е палело от раз. Проблема е в радиото,не в майстора или в колата.
                            Тераното ми - същия вариант. Седяло е над месец след като го купих, с акумулатора, с който го купих. Никакъв проблем. Ако тия дни остане време, ще му мерна консумацията със и без панел.

                            Все пак не може да се отрече вероятността някои "модерни" свирки да харчат повече със сложен панел, примерно. Само дето не виждам в покой за какво ще го харчат тоя ток. Поддържането на паметта и процесора в SLEEP режим харчат нищожно количество електричество, а при покой друга периферия така или иначе няма смисъл да работи. Все пак, нагледал съм се на какви ли не недоразумения.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                              Всички нормални радио касетофони/сд радио се свързват по стандарта жълт постоянен плюс примерно от акумолатора ,червен ацц от контактния ключ,изключенията са описани в документацията на устройството с и без панел 0.5 А не е нормално.На джипа ми стои целогодишно алпин с панел и не се сваля понеже стои в гараж,няма проблем,обаче ако оставя контактния ключ в положение панела да свети без да свири ,акумолатора пада за седмица (Проверено) !
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • #45
                                От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                                Няма авто радио което да консумира много ток ако е свъзано както си пише в схемата на производителя... това да вържеш червения и жълтия кабел на едно и да ги пуснеш към постоянен + от акумулатора и да слушаш радио дори и да не знаеш къде са ти ключовете е причината да ти пада батерийката...при това положение дори и да извадиш панела радиото остава на стендбаи и всичките му компоненти продължават да лапкат ток и ако натиснеш копчето зад панела което отчита че е поставен панел дори може и да почне да свири това на което си го оставил -това са всички LG-та(DVD-тата даже подържат температурата в купето зимно време ).червения свържи както каза sparkybg ( май GOOGLE знае по-малко от него ) към ACC ( запалка ако не е пипана или осветлението на часовника ) ,а жълтата към постоянен + за паметта.Аз съм със DVD-TV САНГ с консумация 15,4V DC и съпротивление 5 Ом-а и нямам поблеми при по продължителен престой в бокса и няма да ви кажа защо eдин ден в седмицата карам без музика ( сетете се сами ... зарядния ми ток е 14,5в, а акумулатора е от ония малките децките и е на 2 години 44А )

                                ПП: Всички бягащи, скачащи и мигащи джиджавки свидетелстват че радиото работи
                                >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                                Защото така ми харесва...
                                Телефон: НЯМАМ
                                Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X