Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    И най-накрая, със сигурност има начин на свързване, при който радиото е изключено (харчи само толкова, колкото да поддържа паметта си, а за това трябва съвсем малко) когато не е подаден контакт.
    Е точно там е уловката. Ментеливите радиа смучат ток като пощурели за едната памет за станциите и часа.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #32
      От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

      Колегата да си свали радиото и да си прегледа връзките кое къде...няма 0.5 А ток на празен ход пък ако ще и ментак да е..!
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #33
        От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

        Но музиката си харчи ток. Ходих на майстор и той мери и каза, че е от нея, просто сега така ги правели. Значи остава КЛЮЧ МАСАТА момчета, нека модерагора заключи темата.
        Последно редактирано от белята; 11-03-11, 22:05. Причина: словоред
        Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

        Коментар


        • #34
          От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

          Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
          Ходих на майстор и той мери и каза, , просто сега така ги правели.
          Първо смени майстора,после СД-то за преглед....Ако си ми наблизо дай да го видя..!
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #35
            От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

            Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
            Но музиката си харчи ток. Ходих на майстор и той мери и каза, че е от нея, просто сега така ги правели. Значи остава КЛЮЧ МАСАТА момчета, нека модерагора заключи темата.
            Е дай модела на тоя прословут нов PIONEER, да му видя спецификациите.

            Погледнах схемата на мойто. (Пак PIONEER, и аз съм фен на тая марка)
            - Червената жица трябва да е вързана към кабел, по който има напрежение само при даден контакт или ключ в ACC позиция (ако има налична такава). В противен случай смуче акумулатора.
            - Жълтия кабел трябва да е вързан постоянно към 12V (това е за тока за помнене на станциите)
            - Към синьо-белия кабел трябва да е вързанa antenata и/или управлението на външен усилвател
            - Оранжево-белия кабел трябва да е вързан към управлението на фаровете. Идеята е по тъмно дисплея да си намалява яркостта, че да не пречи. Това свързване съвсем не е задължително разбира се.

            Вържи го така, и не би трябвало да има проблем. Ако продължи да смуче ток при изваден контактен ключ, носи го в сервиз.

            На колата ми пак е Pioneer, с 44Ah акумулатор е, и трябваше да поседи няколко месеца (над 3 , а вероатно дори 6) некарана, за да и падне акумулатора, което е нормално. На тераното съм с голям акумулатор, но и то е седяло по 2 месеца първата зима като го купих, и отново не е имало проблем с акумулатора.
            Последно редактирано от sparkybg; 11-03-11, 23:16.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #36
              От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

              ето го http://www.lovecnacene.si/avtoradio-...bb/m/1907424/- Великото радио
              Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

              Коментар


              • #37
                От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                Ето го великото радио http://www.lovecnacene.si/avtoradio-...ubb/m/1907424/, ама може и да го сменя, но като знам как съм го закрепвал УЖАС.
                Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                Коментар


                • #38
                  От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                  ключ
                  Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                    Първоначално публикуван от белята Преглед на мнение
                    ключ
                    Не!
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                      Проблемът е, че 90% от пишман-електричарите свързват захранващите кабели на свирката към постоянен плюс, "да свирело и с изваден контактен ключ". Да, ама в това положение крайното стъпало работи в режим "mute" със или без панел и от там идва тоя половин ампер консумация. Не е виновно радиото, майстора му е крив....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #41
                        От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                        Tочно така е. Мойте, и на двете ми коли, работят само на положението на ключа преди контакт. Ако извадя ключа, се гасят. Нямам никакви проблеми с акумулатори.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                          Проблемът е, че 90% от пишман-електричарите свързват захранващите кабели на свирката към постоянен плюс, "да свирело и с изваден контактен ключ". Да, ама в това положение крайното стъпало работи в режим "mute" със или без панел и от там идва тоя половин ампер консумация. Не е виновно радиото, майстора му е крив....
                          Aбсолютно не съм съгласен. Давам личен пример. Пежо Партнер 2.0HDi,модел 2000година. Купих го ново,сложих му радио SONY. Първите 2 години беше вързано да работи само като е "на контакт",след това отидох да ми го свържат да може да работи винаги,и така още 7 години докато не го продадох. Колата е седяла почти месец така без да се кара (имамe и VW Bora,Santa Fe-то се появи по-късно) и си е палело от раз. Проблема е в радиото,не в майстора или в колата.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #43
                            От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Aбсолютно не съм съгласен. Давам личен пример. Пежо Партнер 2.0HDi,модел 2000година. Купих го ново,сложих му радио SONY. Първите 2 години беше вързано да работи само като е "на контакт",след това отидох да ми го свържат да може да работи винаги,и така още 7 години докато не го продадох. Колата е седяла почти месец така без да се кара (имамe и VW Bora,Santa Fe-то се появи по-късно) и си е палело от раз. Проблема е в радиото,не в майстора или в колата.
                            Тераното ми - същия вариант. Седяло е над месец след като го купих, с акумулатора, с който го купих. Никакъв проблем. Ако тия дни остане време, ще му мерна консумацията със и без панел.

                            Все пак не може да се отрече вероятността някои "модерни" свирки да харчат повече със сложен панел, примерно. Само дето не виждам в покой за какво ще го харчат тоя ток. Поддържането на паметта и процесора в SLEEP режим харчат нищожно количество електричество, а при покой друга периферия така или иначе няма смисъл да работи. Все пак, нагледал съм се на какви ли не недоразумения.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                              Всички нормални радио касетофони/сд радио се свързват по стандарта жълт постоянен плюс примерно от акумолатора ,червен ацц от контактния ключ,изключенията са описани в документацията на устройството с и без панел 0.5 А не е нормално.На джипа ми стои целогодишно алпин с панел и не се сваля понеже стои в гараж,няма проблем,обаче ако оставя контактния ключ в положение панела да свети без да свири ,акумолатора пада за седмица (Проверено) !
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • #45
                                От: Вижте, как си реших проблема с електр. утечка и за седмица падащ акумулатор

                                Няма авто радио което да консумира много ток ако е свъзано както си пише в схемата на производителя... това да вържеш червения и жълтия кабел на едно и да ги пуснеш към постоянен + от акумулатора и да слушаш радио дори и да не знаеш къде са ти ключовете е причината да ти пада батерийката...при това положение дори и да извадиш панела радиото остава на стендбаи и всичките му компоненти продължават да лапкат ток и ако натиснеш копчето зад панела което отчита че е поставен панел дори може и да почне да свири това на което си го оставил -това са всички LG-та(DVD-тата даже подържат температурата в купето зимно време ).червения свържи както каза sparkybg ( май GOOGLE знае по-малко от него ) към ACC ( запалка ако не е пипана или осветлението на часовника ) ,а жълтата към постоянен + за паметта.Аз съм със DVD-TV САНГ с консумация 15,4V DC и съпротивление 5 Ом-а и нямам поблеми при по продължителен престой в бокса и няма да ви кажа защо eдин ден в седмицата карам без музика ( сетете се сами ... зарядния ми ток е 14,5в, а акумулатора е от ония малките децките и е на 2 години 44А )

                                ПП: Всички бягащи, скачащи и мигащи джиджавки свидетелстват че радиото работи
                                >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                                Защото така ми харесва...
                                Телефон: НЯМАМ
                                Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X