Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

    Първоначално публикуван от smigal Преглед на мнение
    Значи правилно съм забелязъл.Какво да търсим което се влиае от влагата и студа?!
    Е, та аз ако знаех, да съм го оправил. Преровил съм всичко, дето ми е дошло на акъл.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

      На една от леките ми коли (Дедра) имаше подобни симптоми при ниски температури. При откачен сензор за температура на охл. течност колата пали веднага. Оборотите са по-високи от нормални (около 1200). След около минута закачах куплунга и всичко е ОК.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        На една от леките ми коли (Дедра) имаше подобни симптоми при ниски температури. При откачен сензор за температура на охл. течност колата пали веднага. Оборотите са по-високи от нормални (около 1200). След около минута закачах куплунга и всичко е ОК.
        Мдааа, уикенда ще взема да пробвам.

        ...макар че датчика съм го мерил и беше в ред. Освен да е сдал след това...
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

          Може и да не е сдал. В моя случай също съпротивлението при определени температури беше в норма, но проблемът си го има и до днес. При палене на газ няма грижи.
          Паджерото пък пали веднага, но около 10 секунди "не позволява" да му се даде газ.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

            При мен паленето на студено също не е проблем. На бензин пали веднага, бензиновата помпа вдига налягане след завъртане на ключа и просто изчаквам преди да завъртя стартера да спре да работи. Ако не подам газ веднага след като запали и да задържа оборотите високи за известно време прави същия ефект като при Спарки.
            От доста време си мисля за това - дали да не взема да си монтирам някъде една ръчка за ръчна газ. И без това карам доста на дълъг път - изтръпва ми крака на газта. А ще изчезнат и всички проблеми докато двигателя загрее - гаснене по кръстовища, светофари и т.н., а и ще я ползвам като темпомат един вид :-)

            Някой да има мнение по въпроса - Какво може да се ползва за ръчка и къде е най-удобно да се монтира?
            Предполагам, че няма да е трудно да се закачи жилото за педала. Въпросът е да се закачи така, че да не пречи при нормална работа с крака.
            Може би жилото на ръчната газ трябва да повдига някаква пластина, която да подпира педала на газта, така, че да не се връща до долу?
            Или да се върже направо някъде направо за дроселовата клапа?
            Последно редактирано от Ачо; 14-12-10, 21:54.

            Коментар


            • #21
              От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

              Явно не говорим за досущ същата ситуация. Аз, ако подам газ веднага щом запали, ще я угася.
              Просто си пали от четвърт, но оборотите падат веднага след това и после се нормализират. Ако запали и угасне първия път, то втория няма никакви колебания. Ама никакви.
              Проблеми като гаснене по кръстовища и светофари никога не е имало. Веднъж запали ли, после е фъркотевица.
              За ръчната газ...не знам, може би като на камионите нещо. Второ жило ли...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #22
                От: Джип дайхацу фероза - трудно палене на студено

                Ако карам само на бензин, ситуацията при мен е същата като при теб, но ако съм забравил да превключа само на бензин, веднага след паленето мойта минава на газ и тогава ми гасне на ниски обороти докато не загрее малко ( 3-4 минути са достатъчни, но до тогава гасне ако пусна газта на някое кръстовище). За това си мисля за ръчна газ - за да нямам грижа :-)

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X