Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка на окачване Роки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Преработка на окачване Роки

    Вариантът не е особено бюджетен, но пък се избягват една камара разправии. Аз така направих.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: Преработка на окачване Роки

      Определено ще е много по-евтино от направата на изцяло ново окачване, което отгоре на всичкото и да работи.
      Като гледам направеното до сега, съм скептично настроен за това, което ще се направи и напред....
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #18
        От: Преработка на окачване Роки

        С нови амове , ресьори ,и по високи гуми си решаваш всички ядове. Получаваш това което търсиш за малко пари . Доколкото разбрах се търси бюджетна преработка , няма да получиш по добър резултат. Определено по сложно за изпълнение , средствата няма да са по малко . Загубеното време ,и неизвестния резултат от интервенцията няма да коментирам.

        Коментар


        • #19
          От: Преработка на окачване Роки

          Еми по високи гуми... в момента съм с 31ци. За ресиорите просто с такова нещо не искам да се занимавам. До сега не съм видял едно роки или фероза със заводско окачване което да не вози доста дървено, а пък отделно и ходовете са му доста по малки в сравнение с тези които могат да бъдат достигнати при окачване с пружини. С приятели които съм излизал съм останал с доста добри впечатления от Тойота 4рунер - приятно меко окачване и добри ходове в окачването. Искам да постигна нещо от този сорт. Сега ще кажете че изобщо не са от един клас 2та джипа но все пак мисля че е възможно да се постигне такъв резултат. А за това че нямам опит с окачвания така е. Аз ако имах опит нямаше да пиша в форума и да ровя какво как да направя а щях да съм го направил вече Видял съм другите окачвания на колегите с ферози но според мен ако го направя като тях на рокито няма да е много издръжливо- в смисъл че рокито колкото и да е е по тежък джип, а пък и се използва за предимно по хард разходки в гората.

          Коментар


          • #20
            От: Преработка на окачване Роки

            А някои дали има идея с какво окачване е било Българското Роки което преди 2-3 години беше на ладога. Дали е на ресиори или на пружини?

            Коментар


            • #21
              От: Преработка на окачване Роки

              Колега, не знам дали си прочел тази тема, но резултатът, като возия, е много добър. Ходовете също, само че не смених амортисьорите с по-дълги, та съвсем да стане добре! Успех!
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #22
                От: Преработка на окачване Роки

                Е там е проблема ,че не си видял. Аз затова ти го обясних в предния си пост,защото съм го правил вече.След безброй доработки от рода на - шпренгване , допълнителни листи и други простотии . Оригинални ресьори , нови амортисьори + 33 гуми -това даде много добър резултат при моето Роки. Возията стана много добра , но всичко зависи от това какво искаш от колата.

                Коментар


                • #23
                  От: Преработка на окачване Роки

                  Първоначално публикуван от cool4o Преглед на мнение
                  А някои дали има идея с какво окачване е било Българското Роки което преди 2-3 години беше на ладога. Дали е на ресиори или на пружини?
                  Не беше Българско, а .... Руско!!
                  За повече детайли питай Стефан.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Преработка на окачване Роки

                    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                    Не беше Българско, а .... Руско!!
                    За повече детайли питай Стефан.
                    Да-Руско беше и доколкото помня от снимките е с УАЗ-ови редукторни мостове.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Преработка на окачване Роки

                      Първоначално публикуван от cool4o Преглед на мнение
                      ... До сега не съм видял едно роки или фероза със заводско окачване което да не вози доста дървено, а пък отделно и ходовете са му доста по малки в сравнение с тези които могат да бъдат достигнати при окачване с пружини. С приятели които съм излизал съм останал с доста добри впечатления от Тойота 4рунер - приятно меко окачване и добри ходове в окачването. Искам да постигна нещо от този сорт...
                      Колега, много си объркал работите, щом хвалиш някакви паркетници на ходове и те са ти целта. Няма как автомобил с независимо окачване да има по големи ходове от два цели моста, па макар и на ресьори.
                      Последно редактирано от Аndro 160; 29-11-10, 22:42.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Преработка на окачване Роки

                        Еми незнам колко е паркетен, но като возия е с пъти по добре от рокитата и ферозите, а за ходовете - задното му окачване е с цял мост на пружини и отзад съм му гледал ходовете, за отпред немога да твърдя нищо. Просто на моето роки искам да му оправя ходовете - главно от пред и возията като цяло. Не е проблем да му купя чисто нови ресиори и пружини, но просто този вариант не ми харесва. Защото от към возия пак ще си остане по дървена от пружинното. А и като ходове няма да е нещо мн впечатляващо. Мислел съм и за ресиори над мостовете, но ме притеснява устоичивоста в гората, а пък и пак трябва да се експериментира, защото си мисля че заводските ресиори са предвидени за напълно различно натоварване.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Преработка на окачване Роки

                          Нещо няма никакво развитие в темата, а аз още се чудя какво да предприемам- дали да поръчвам чисто нови ресиори и амортесиори, или да се преработвя изцяло окачването-което повече ми допада заради по голямите ходове които могат да бъдат достигнати. В интернет намерих доста информация - снимки доста машини на ресиори са преправени на пружини така че няма да е нещо ново което ще бъде правено, но само от снимките остават доста неща които са ми неясни. Например дължината на рамената за захващане на моста към шасито - какво се получава ако е по дълго или по късо, както и размерите на А рамото. Ето тук има е и един вариант на ресиори, но въпросат е че според мен тези ресиори не са от роки - или поне аз немога да намеря такова окачване по саитовете.
                          http://www.cardomain.com/ride/664158...-rocky/page-10

                          А ето и едно по старо роки качено на пружини и имащо невероятни за мен ходове.
                          http://www.cardomain.com/ride/241424...aihatsu-rocky-

                          Коментар


                          • #28
                            От: Преработка на окачване Роки

                            Първоначално публикуван от cool4o Преглед на мнение
                            ... но само от снимките остават доста неща които са ми неясни. Например дължината на рамената за захващане на моста към шасито - какво се получава ако е по дълго или по късо, както и размерите на А рамото...
                            Прегледай тая тема:
                            Калкулатор 4-линк

                            Коментар


                            • #29
                              От: Преработка на окачване Роки

                              кОЛЕГА,ВЗЕМИ,дойди на някоя от разходките с колегите от София,Илия ,Радо и др.,които провежда ме всяка неделя в Самоков и прецени сам.При нас вече една две години има и Рокита и Ферози на пружини и прецени сам как се държат в гората и дали ти харесва.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Преработка на окачване Роки

                                Започвам и аз да се зарибявам на 4-линковото. 3-линковото има повече възможности за кълчене, но измята задницата много странно. Още немога да свикна с поведението на задния си мост. Разговарях с двама души с 3-линкови, единия с Гранд Чероки, гругия незнам с какво. И двамата бяха категорични за кълченето. Явно просто си е такова. Един Паджераджия пък като се качи да кара ферозата каза - Ти луд ли си бе, как го караш това, то все едно всеки момент ще се счупи.
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X