Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И при вас ли е така?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И при вас ли е така?

    Преди да си купя джипка четох бая за най-удачния избор и се спрях на ферозата, ама мойта излезе цероза. Още в началото започна с проблемите : горивен филтър, горивна помпа, кърпене на шасито, тампони, нов резервоар, радиатор, датчик на темп. на охл. течност, шарнири, хебели, ресьори, тръбите на бензиновата система,та маншони та лагери и спирачки сега сменям к-т съединител и семеринги и още куп дребни проблеми за които не се сещам сега. Тоя джип няма 2 седмици без да даде дефект, а се кара предимно в града и много рядко в гората, незнам вече какво остана да се сменя и разваля... уж ферозите били корави машини, ама май не, или аз не съм случил на читава? Остана да се счупят диференциали, ск. кутия и двигателя то друго не остана......
    Последно редактирано от Groundhog; 11-10-10, 23:32.

  • #2
    От: И при вас ли е така?

    Ами колега, купуваме, възстановяваме и поддържаме коли на 15-20 години.
    Проблемът според мен, не са дефекти, а ресурс на определени възли и агрегати.
    И аз в сравнение с другите ми коли съм направил двойно повече ремонти, но впредвид условията в които се ползва, не съм и очаквал да ми е съвсем безпроблемна.
    А и колко още работа имам по нея...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      От: И при вас ли е така?

      Първоначално публикуван от Groundhog Преглед на мнение
      Преди да си купя джипка четох бая за най-удачния избор и се спрях на ферозата, ама мойта излезе цероза. Още в началото започна с проблемите : горивен филтър, горивна помпа, кърпене на шасито, тампони, нов резервоар, радиатор, датчик на темп. на охл. течност, шарнири, хебели, ресьори, тръбите на бензиновата система,та маншони та лагери и спирачки сега сменям к-т съединител и семеринги и още куп дребни проблеми за които не се сещам сега. Тоя джип няма 2 седмици без да даде дефект, а се кара предимно в града и много рядко в гората, незнам вече какво остана да се сменя и разваля... уж ферозите били корави машини, ама май не, или аз не съм случил на читава? Остана да се счупят диференциали, ск. кутия и двигателя то друго не остана......
      Зависи от колко време го имаш,ако тези ремонти които описваш са за 3-4 години интензивно каране е нормално като се има в предвид на колко години е Ферозата,а пък и много зависи в кво състояние си я купил.
      Последно редактирано от weezy; 12-10-10, 07:13.

      Коментар


      • #4
        От: И при вас ли е така?

        Ами колега много зависи и кой е карал Ферозата преди теб. Има машини на които са им взели здравето и други доста запазени. Карам Фероза от 4 години и не е имало кой знае какви ремонти по нея. От три месеца имам втора. Шасито и е супер, мотора също. Всичките ми ремонти са подмяна на тампон на мотора, смяна на ремъците и сега ще се сменя втулката на единия ресор + смяна на масла по скоростна+раздатъчна кутия и дифове. Толкоз за момента, а я карам бая интензивно (ходя на работа с нея), но предишния собственик явно си я е гледал.
        Оператор на италиански реактивен жребец

        Коментар


        • #5
          От: И при вас ли е така?

          От всичко, дето си изброил, съм сменил:
          - антифриз(консуматив)
          - спирачна течност (консуматив)
          - накладки (консуматив)
          - горивен филтър (консуматив)
          - свещи, кабели, капачка, палец (консумативи)
          - ремъци, масла и сие обикновено сменящи се работи (консумативи)
          - феродов диск (колкото - толкова, на 100000 си беше оригиналния - отново консуматив според мен)
          - ляв тампон на двигателя
          - ресори (не съм чупил, просто беше клекнала, и то клекна в последствие, поради 2 зими каране на дърва с нея)

          Ръждите са си ръжди. Всички ръждеят, без изключение, така че това не го слагай в "неизправности", още повече че обикновено при щателен преглед преди покупка си личи. Аз затова предпочитам да купувам от Италия или Швейцария (последното не съм опитвал, но казват че идвали читави от там, понеже не ползвали химии).

          Излиза че за 3-4 години, извън консумативите, съм сменил само тампон на двигателя и ресори. Ръжда почти нямам, а за малкото, дето имаше, взехме мерки това лято. Ще видим до колко ще са ефективни.

          Ферозата ми е 1989г. произведена. Виждал съм с 5-6-7 години по-нови от мойта, и в значително по-лошо състояние. Виждал съм и в по-добро.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            От: И при вас ли е така?

            Здравейте,
            Когато купува ферозата не я ли огледа, или водещото беше цената.
            Sparkybg е казал всичко друго и напълно го подкрепям.
            Но нека след като я пооправиш да и се и порадваш.

            Коментар


            • #7
              От: И при вас ли е така?

              То не остана за радване имам я от 1 година и проблемите никнат като гъба. Да огледах я имаше проблем с ръждата, бях наясно с това но се бях примирил заради цената. Даже човека ми я даде да я покарам 10 дена преди да я взема и нямаше никакви проблеми и след като я взех почна едно след друго. По тая кола всичко което съм сменял излиза оригинално, дори и въздушния филтър, а днес разбрах, че и съединителя е бил оригинале, а колата е 1993 година и е бая карана.

              Коментар


              • #8
                От: И при вас ли е така?

                Да намериш читава откъм поддръжка и ръжда Фероза е почти невъзможно.
                Затова всеки търси някаква що годе добре поддържана и след това си я потяга, за да му върши работа и да го радва.
                Другия вариант е да направиш компромис, заради цената. Повечето така правят, аз в това число.
                После обаче, колата почва да си иска, каквото и е нужно и така е.
                И аз постоянно правя нещо по мойта и все има по нещо за правене, но си я обичам.
                Поздрави и не се отчайвай!
                Те и новите от магазина се трошат, какво остава за нашите баба яги.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  От: И при вас ли е така?

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Те и новите от магазина се трошат, какво остава за нашите баба яги.
                  Те новите се трошат ама след доста време ,а и не мога да си ги позволя, аз поне.Ама като се купува иска щателно преглеждане,компромиси да няма и пак няма гаранция,всичко е до късмет в големи количества.

                  Коментар


                  • #10
                    От: И при вас ли е така?

                    По горе е казано, че ресурса на машината е сбор от ресурса на вложените в нея части. Ако е амортизирана,няма как да е иначе.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      От: И при вас ли е така?

                      Мойта беше неугледна, с вдлъбнат при вратата десен калник, и доизкривен при отваряне на вратата. Нямаше го подовото покритие. Не беше мита никъде - още си имаше италианска трева и шума тук-там, и може би седяла поне 2-3 месеца в автокъщата измежду другите. Близо до една Нива, дето баща ми си беше харесал, ма аз не я харесах, и слава богу.

                      ...обаче, запали от раз. работи като частовник - мърка си тихично, без луфтове, цъкане и т.н. Предната броня също беше поогъната. Ръжда обаче нямаше и петънце по нея. Нямаше и данни да е пипан километража - не беше отваряно таблото (видях в последствие), не беше махано жилото и отдолу (пак в последствие). Шофьорската врата беше боядисвана (личеше си по лака). Изобщо - напълно неугледен вид.
                      По километраж - 90 и няколко хиляди, на които и аз все още умерено не вярвам, макар че:
                      - дисковете на спирачките - перфектни
                      - в последствие се оказа че кабелите на свещите, капачката и палеца са си оригиналните
                      - съединителя - и той.
                      - горивния филтър - и той.
                      - виското работеше
                      - LSD-то - работи
                      - нямаше напукани маркучи по двигателя
                      - нямаше омасляване по двигателя.
                      - всичката предница - оригиналната и непипвана и без луфтове.
                      - регулируемите амове - в ред.

                      Всичкото това за джипка 89-та година. Звучи направо невероятно, но е факт.

                      Та тъй. Може би мойто е някакъв късмет, но е факт че много обстойно гледах за ръжди, и най-вече това ме грабна. Мразя ръжди, след една жигула, кадет и самара, на които като тръгнаха ръждите, нямаха спиране. А хич и не бях наясно със склонността им да гният. След първата разходка из гората, вече бях болен от познатата ни болест, за която няма хапчета. Подобрение и до днес - нямам.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: И при вас ли е така?

                        Мда, Спарки е прав
                        Моята тоже беше набор 89.
                        Без точица ръжда - буквално.
                        С нищо непипвано - буквално.
                        Перфектен двигател, перфектна трансмисия, перфектно шаси

                        Смених маншони на предните полуоски - имах нещо наум..

                        и я карах, карах..
                        и я продадох - на приятел.

                        Не пропуска да мине покрай мен, и да ми се похвали, колко е доволен.

                        Ферозата е фантастична, направо ми се иска да си я купя обратно, но знам, че няма да ме огрее..

                        Коментар


                        • #13
                          От: И при вас ли е така?

                          И на Регулатора беше перфектна, а още никой не се е похвалил, че я е купил! ..
                          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X