Преди да си купя джипка четох бая за най-удачния избор и се спрях на ферозата, ама мойта излезе цероза. Още в началото започна с проблемите : горивен филтър, горивна помпа, кърпене на шасито, тампони, нов резервоар, радиатор, датчик на темп. на охл. течност, шарнири, хебели, ресьори, тръбите на бензиновата система,та маншони та лагери и спирачки сега сменям к-т съединител и семеринги и още куп дребни проблеми за които не се сещам сега. Тоя джип няма 2 седмици без да даде дефект, а се кара предимно в града и много рядко в гората, незнам вече какво остана да се сменя и разваля... уж ферозите били корави машини, ама май не, или аз не съм случил на читава? Остана да се счупят диференциали, ск. кутия и двигателя то друго не остана...... 


Коментар