Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново за Мусо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отново за Мусо

    Та изпадна ми това, наясно съм, че не е офроудър, но за моите разходки за гъби, без коловози, мисля че ще върши работа. Та питам по-знаещите. От АТВ-то знам че по широки и меки гуми си върви екстра. Това вярно ли е на тая кола. а и сложа 255/75/15, така и дават в аутодата, сиреч да не вземе да търка някъде..не знам дали е повдигана някога..
    0888543685 Валери

  • #2
    Та изпадна ми това, наясно съм, че не е офроудър, но за моите разходки за гъби, без коловози, мисля че ще върши работа. Та питам по-знаещите. От АТВ-то знам че по широки и меки гуми си върви екстра. Това вярно ли е на тая кола. а и сложа 255/75/15, така и дават в аутодата, сиреч да не вземе да търка някъде..не знам дали е повдигана някога..
    0888543685 Валери

    Коментар


    • #3
      Сега си мисля, старата баба ауди 100, ми на белмекен преди снегорина минах ме, дето нищо не се знаеше за торсени и щуротии, та с тая с тия търкалета,,,ще рови според мен..
      0888543685 Валери

      Коментар


      • #4
        Че Мусото си е направо "истински" офроудър в сравнение със съвременните недоразумения, които ги наричат гордо "джип".

        С кой мотор е?

        Ето ти тема за модела:

        https://offroad-bulgaria.com/forum/%...g-daewoo-musso
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • vgrig
          vgrig коментира
          Редактиране на коментар
          2,9 ТД стария бенц, не знам дали има разлики...все едно бачка си. Поиграх си с преден кардан, че нямаше, хъбове веднага тръгнаха и раздатка. Само с масла и греси се заиграх...и чук на предния повече, всичко бачка за сега..

      • #5
        И сега отзивите след изпитания над Банкя по леки терени. Не се опитвах там, дето с брутфорса се качвах, но по маршрута на пичовете със сериозните джипки си минах спокойно, без сериозни коловози де. Та държи си корееца, вярно тежък и дълъг, като заглобя трябва напред-назад, но той си е стоков, без блокажи и с евтини, но нови руски АТ...Та доволен съм, само дето отказаха вакумите на предното, та обърнах пружинките.Следващото са ръчните хъбове, но за сега така, че тия масла навсякъде ми нарушиха бюджета...та добра си е колата за такива пари..
        0888543685 Валери

        Коментар


        • #6
          На фона на сегашните "джипове" това си е направо екстремен автомобил.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #7
            Не знам. Не искам да ми казва "Sory"" , като тупна мигача. не искам гадната електроника да ми пуска дълги при клекнал акумулатор. Имам един S с тоя мотор, плюс един цилиндър, ми паля го само с една жица, без всякаква инсталация. На мен тия опростените са ми по на душата, майната му на дисплеи, автопилоти, 3 компа да си пуснеш фаровете...мерси..
            0888543685 Валери

            Коментар


            • #8
              Следващото което ще направя е да разкарам моторчето на раздатката. Това ще го измисля, с жила или нещо като щанги, правих го на пикливия актуатор на атв-то и безотказно си бачка, та мисля да се справя. Не искам от жици да завися и компове разни..
              0888543685 Валери

              Коментар


              • #9
                Това ще е голяма глупост.

                ... а работещи хъбове спират да работят също от горното, но не знам дали на теб го обяснявах наскоро.
                Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 12-02-22, 12:27.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #10
                  Съгласен, но явно имам загуба на вакуум. Мисля си вместо да обръщам пружината, да променя капачката, като ръчните, но с истинска изработка. Добра защита от вода, добър дурал..имам материал и машините. Та идеята ми е да се слага само друга капачка, с оригиналните чарколяци вътре . Та според мен трябва да преодолея силата на оригиналната пружина с малко по-силна, как ще я измеря незнам такава къдрава. С челата на триене мисля, че ще се справя разни тефлони, полиамиди. И остава да видя някой счупен ръчен, как с 90гр щракване измества 10мм надлъжно, едва ли е многоходова резба..
                  0888543685 Валери

                  Коментар


                  • #11
                    [QUOTE=vgrig;n6816867.... едва ли е многоходова резба..[/QUOTE]

                    Двуходова с огромна стъпка. На практика два нареза от двете страни на капачката.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
                      Съгласен, но явно имам загуба на вакуум. Мисля си вместо да обръщам пружината, да променя капачката, като ръчните, но с истинска изработка. Добра защита от вода, добър дурал..имам материал и машините. Та идеята ми е да се слага само друга капачка, с оригиналните чарколяци вътре . Та според мен трябва да преодолея силата на оригиналната пружина с малко по-силна, как ще я измеря незнам такава къдрава. С челата на триене мисля, че ще се справя разни тефлони, полиамиди. И остава да видя някой счупен ръчен, как с 90гр щракване измества 10мм надлъжно, едва ли е многоходова резба..
                      Разбира се, че е от загуба на вакуума, който се оправя елементарно, след като се обере луфта на полуоската, след регулиране на лагерите на главината.

                      Аз съм с капачки върху оригиналните хъбове, които са WARN, но могат да се преправят и оригиналните капачки.

                      ... но не си вдигаш телефона, за да ти кажа как бързо и лесно се случват нещата.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #13
                        Видях, но не можех да отговоря. Карай утре ще звънна, а ти обясни малко тука , може да е полезно за някой. Тия WARN са само капачките ли? Откъде ги поръча, да не откривам топлата вода. На оригиналните ми се струва тънко челото за преработване, не искам допълнителни елементи да трупам върху тях..
                        0888543685 Валери

                        Коментар


                        • #14
                          Не капачките, оригиналните хъбове на Мусото са WARN.
                          А относно моите - с тях го взех, но не са ТНТМ, а са резултат от серийно производство, което не е от значение ако работят.
                          Лесни са за правене, но при положение, че за 200лв взимаш относително добри хъбове, не виждам смисъл, освен ако не скучаеш.
                          Ако ти се занимава, ще ти покажа как работят и какво трябва да се изработи.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #15
                            Днес се заиграх с помпичката на предните чистачки. Добре че я свалих и в Колос. Пича вика по каталог е с други пера на куплунга, казвам му дай такава, та от Шевролет някакъв даде, заспа. Както и да е, разклатих джантата и на луфт в лагерите ми заприлича, та въпроса ми е: Ако има около 3-5мм луфт в големия диаметър на гумата нормално ли е? Това е на 4градуса сутринта или да сменям двойката..Накрайници и шарнири са си екстра.
                            0888543685 Валери

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X