Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Сангйонг корандо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за Сангйонг корандо

    Здравейте. С риск да повтарям темата' пускам ново запитване за мнение относно джип Корандо 2.3тд
    2002г. Та въпросите са ми стандартни; доста четох последните дни. Гледам един екземпляр внос от италия без никакви ръжди и корозии. След справка по италиански номер излиза че е на 130 000км. Двигателя е с надпис " лиценз на мерцедес". Външно и технически изглежда много добър. След 20км. Проба не забелязах нещо неизправно' освен че след връщане на контактния ключ двигателя продължи да работи още десетина секунди и сам изгасна. Джамбазина сподели че това е нормално за такъв мотор щото се гаси посредством вакуумна система на дизела. Колко е вярно нз. И другия момент е превключване от 2Н на 4Н и 4Л. Завъртиш копчето и 20 секунди мига лампичка без да се включи нито 4Н или 4Л. Нещо странно ми е тази система 4WD. Та ако може малко инфо за въпросната корейска машина като подръжка' части' разход' ефективност на 4х4 и изобщо заслужава ли си да ставам собственик на въпросното МПС. Подчертавам че джипката струва 3000лв. И ще се кара предимно селско по овощни градини' ловни цели и чак път малко дърва за къщата.
    Благодаря и здраве.

  • #2
    Не са лоши, но тия понякога пукат глави... По-добре с 2,9 дизел без турбо, или бензин с газ.
    Там за 4х4, за да включи 4L трябва да се натисне съединителя до долу при спряла кола(задържа се няколко секунди), иначе само мига.
    4Н включва и в движение. Отпред има хъбове на вакуум, и те трябва да включват, иначе няма 4х4. Там за бавното гаснене, наистина е на вакуум и то, но не помня, май имаше при турбодизел клапан, който пречи да гасне, когато е много загрял.
    Ако е в добро състояние, и се кара умно, да не се прегрява и подобни, сигурно и 2,3 ще кара, ама...аз не бих си взел.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Корава жипка. Ама санга е известен като корейския Мерседес. И е в класи над Деу, Кия или Хуйдай.Тука е малко познат, щото е кореец. А пък те, знаеш ли, че са тъпанари някакви от Азия. А пък те взели та позадминали учителя си.
      Ама колко нашенци го предполагат това?
      Както и да е моят избор е Кия. Вече 13 години. Баси как фърчи времето........И аз и жената и щерката сме с Кии и никой не се оплакал. Само аз преди време се опитах да изгоря, ама сам си бях виновен. Дедо Владо поправи пораженията за няма половин час.
      Както и да е. Мнението ми е лично и не твърдя, че аз съм единствено прав.
      Поздрави и успех в търсенето.

      Коментар


      • #4
        Тези вакумни хъбове не е ли по добре да се заменят с ръчни. И относно белята с спиране работата на двигателя' как се оправя проблема

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Honda rd01 Преглед на мнение
          Тези вакумни хъбове не е ли по добре да се заменят с ръчни. И относно белята с спиране работата на двигателя' как се оправя проблема
          Трябва да се сменят всички вакумни маркучи, за да не се губи никъде вакум и да го държи, дори тогава пак ще има забавяне.
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X