Първоначално публикуван от petkov_bb
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с изгнили болчета на фланеца на резервоар
Свий
X
-
Ако става въпрос за регулатора на налягането, който връща и излишното гориво в резервоара, то на него му се пука мембраната и започва да пропуска бензин през маркучето за вакуума, което отива в първи цилинър. Ако маркучето е сухо, проблем няма. Ако е пълно с бензин - значи е спукана мембраната. Налягането е отделна работа и най-често причината за ниско налягане е в бензиновата помпа.
В случая остава проблем с дюзите. Евентуално датчика за температура, който е за компютъра.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Датчика е здрав, подава коректни стойности, регулатора е здрав и той. С дюзите как се процедира. При сваляне дали ще искат смяна на о- пръстени и пр.
С някой читава добавка не минава ли. Иначе като запали, върви на бензин,няма ядове. Само до към 1500 оборота иска много плавно подаване на газ иначе забива и тресе
Коментар
-
-Щом може да тествате компонентите до тук,няма да е проблем да извършите промивката и тестването на дюзите. Калибрирано налягане , промиваща течност и импулсен тестер (генератор)-даже не ВИ трябва ултразвукова вана. На финала може да замерите количествата, за определен интервал (брой и вид импулси).Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнениеДатчика е здрав, подава коректни стойности, регулатора е здрав и той. С дюзите как се процедира. При сваляне дали ще искат смяна на о- пръстени и пр.
С някой читава добавка не минава ли.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар