Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с изгнили болчета на фланеца на резервоар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с изгнили болчета на фланеца на резервоар

    Кия спортич 2003г,бензин.
    реших да сменям бензинова помпа,но болчета са доста изгнили и нямат развиване. Някакви идеи, освен смяна на резервоар. Това ми е резервен вариант,по съвет на колега.

  • #2
    Кофти работа ...

    Освен да се разпробият и нарежат нови резби

    Може внимателно да се опиташ да нарежеш шлиц за права отвертка с някакъв дремел, но дали ще излезнат всички болтчета

    Иначе помпата, поне моята, вътре беше Бош. И я смених с помпа от ВАЗ 2110, отново на Бош, същата на вид, но с налягане 3,5 вместо 3 бара. Намерих я за 40 лв ...

    Моят резервояр беше пластмасов с капак с резба, като на бидон
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Очукай с малък чук главите на болТчетата. С леки удари, но много на брой. Пръскай с ВД, пак чукай... Нагрей с пистолет за топъл въздух, или с много горещо желязо главите на болтчетата, ако има как-със заварка става най-добре, ама е рисковано. Ако резервоара е свален-пълни се с вода догоре, и зе заварява без проблеми, ама ако е на колата-риска не си струва.
      Та с нагряване със зачервено желязо, с чукане и ВД, ако имаш и ударна отвертка-още по-добре.
      И като тръгнат леко-ако не искат да върват-с леки движения и малка сила-напред-назад, напред-назад, да охлабят резбите.
      И пак пръскане и чукане...
      Ако главите са за кръстата отвертка-с чукането се пооправя формата на "ямката", и отвертката захваща добре.
      Старай се все пак да не превърташ отвертката в ямката, че после няма развиване.

      Ако все пак закръглиш ямката-ако главите стърчат отгоре-може със защракващи клещи(чираци, трета ръка)да стиснеш яко главата и да развиваш пак.

      Абе методи няколко, но си трябва опит и умения.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
        Кия спортич 2003г,бензин.
        реших да сменям бензинова помпа,но болчета са доста изгнили и нямат развиване. Някакви идеи, освен смяна на резервоар. Това ми е резервен вариант,по съвет на колега.
        Колко на брой са болчетата-4 или 8 ,защото едните са на технологичния люк, а вторите на капака на резервоара (шестограм и кръстата отверка). Вторите пръскате със спрей, изчаквате и развивате.Даже да паднат няколко "жертви" в което се съмнявам, капака пак може да се херметизира.
        Кое налага смяната на помпата,как диагностицирахте проблема?

        Коментар


        • #5
          Ако резервоарът е по-дебел ударната отвертка е твоят най-добър приятел, ако не е пак става, но много внимателно.Ако нищо друго не помага винаги можеш да сложиш външна помпа с подобни параметри от някоя морга.

          Коментар


          • #6
            Болчета са 8 или 10 броя за кръстата отверка на капака на самия резервоар. Пръсках, загрявах, с ударна отверка, с чук- ни едно не мърда. А не ми се прибягва до смяна на резервоар, че е италианка и резервоара е читав.
            мисля вариант да го сваля, да отсека главите със секач, и после да направя нови дупки през капака и фланеца и да навия 4-5 самонарезни видии.
            за външна помпа имах идея но като дърпа през тази в резервоара дали няма да е малък дебита и да не се охлажда и да изгори. Че имах такъв проблем с феонтерата.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
              Болчета са 8 или 10 броя за кръстата отверка на капака на самия резервоар. Пръсках, загрявах, с ударна отверка, с чук- ни едно не мърда. А не ми се прибягва до смяна на резервоар, че е италианка и резервоара е читав.
              мисля вариант да го сваля, да отсека главите със секач, и после да направя нови дупки през капака и фланеца и да навия 4-5 самонарезни видии.
              за външна помпа имах идея но като дърпа през тази в резервоара дали няма да е малък дебита и да не се охлажда и да изгори. Че имах такъв проблем с феонтерата.
              Купете 4мм. кобалтово свредло и пробивайте директно през болтовете (кръстачката служи за центриране). И пак, каква причина има за интервенцията.............

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                да отсека главите със секач, и
                Сакън, само това недей. За да се развият какви да са болтове-най-добре става ако главите им са там. На твоите са си там, а ти искаш насила да ги изсечеш.
                Ако стигнеш до сваляне на резервоара-източи всичкото гориво, продухай малко с газ за заваряване(без значение каква), напълни колкото може повече с вода, и някой който е в час със заваряването да завари болТчета 6 мм към главите на сегашните. Развиването е почти гарантирано.

                А това със самонарезките си го избий от главата. Ти да не си гипсаджия случайно?
                Дотолкова съм намразил захващането с видиЙ, че даже и да имам такова лесно решение-гледам да ги избягвам. Имат си приложението, но не и в автомобилите...

                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  Секача помага, но си иска майсторлък и подходящ секач, нито много остър, нито много тъп, абе ако това са първите болтчета дето ще сече няма да стане
                  Иначе правилия отговор е заваряване, ама мястото е неприлично.

                  Коментар


                  • #10
                    Със 20 литра бензин вътре,само ми е до заваряне.
                    Ще се сваля,стана ясно.

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      По-горе ти писах как се заварява резервоар. Спазвай каквото съм ти написал, и болтчетата ще се развият.

                  • #11
                    Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                    Със 20 литра бензин вътре,само ми е до заваряне.
                    Ще се сваля,стана ясно.

                    Не е чак такава драма свалянето. Няколко скоби и няколко болта го държат. Щом аз на Швейцарката го свалих без проблеми, и ти няма да имаш. Огледай добре, ако има някакви тръби, които минават покрай резервоара. Събира се кал с годините и изгниват. Виж състоянието и на цедката на помпата. При мен се беше разпаднала направо.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #12
                      Така. Смених бензинов филтър,бензинова помпа,проверен клапан за обратно гориво. Нов акумулатор. И, пак не иска да пали на бензин
                      ако запаля и покарам на газ,после и на бензин няма ядове. Но да запаля сутрин на бензин няма шанс. Две три въртенето без резултат. После два три пъти пали,работи 10 сек добре и угасва,все едно и спира горивото. Свещите,кабели и бубини са нови.
                      Та какво остава.
                      Отсяках изгнилите болчета ,разпробих капака и фланеца с 5 ММ свредло и стегнах със самонарезни видии за мета. Гарнитурата от двете страни с Виктор рейнц. Няма ядове.няма и палене

                      Коментар


                      • #13
                        Дюзи... Моята преди години като я купих работеше на 2-3 цилиндъра на бензин, на газ никакви ядове. Започнах с нов филтър и чистене на дюзи. Временен ефект. Оказа се резервоар пълен с нещо като тиня. Нов резервоар, нов филтър, чистене на дюзи и всичко се оправи. След известно време изгоря и бензиновата помпа, като я свалихме имаше доста останала кал в нея и се чудихме как изобщо е работила толкова време в този вид.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                          ,проверен клапан за обратно гориво.
                          Не, че,но как сте проверили този клапан?

                          Коментар


                          • #15
                            Петков, дали има бензин в маркучите му.
                            Резервоара свети вътре,няма боклуци.
                            При свалянето на дюзите има ли някакви тънкости. О- пръстените има ли ги нови .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X