Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Ново"закупена Киа Соренто 2006-та и вече проблем...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: "Ново"закупена Киа Соренто 2006-та и вече проблем...

    https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=217442

    Коментар


    • #32
      От: "Ново"закупена Киа Соренто 2006-та и вече проблем...

      Още един въпрос имам. Тези дни си я обслужих колата. Остана ми само (купил съм го) маншон на лявото външно предно каре. Как се сменя, карето ли се вади, полуоската ли се вади или как?

      Коментар


      • #33
        От: "Ново"закупена Киа Соренто 2006-та и вече проблем...

        Това може да помогне

        Аз моята я поръчах от тук, оригинал за борк-уорнър раздатка

        https://cobratransmission.com/bw-4424-chain-55075008-1
        Ако животът беше лесен, нямаше да започва с плач

        Коментар


        • #34
          От: "Ново"закупена Киа Соренто 2006-та и вече проблем...

          Първоначално публикуван от бетона Преглед на мнение
          Това може да помогне

          Аз моята я поръчах от тук, оригинал за борк-уорнър раздатка

          https://cobratransmission.com/bw-4424-chain-55075008-1
          Дай инфо за колко време дойде в България, ходи ли на митница .

          Коментар


          • #35
            Здравейте, отново. Ремонтирах раздатката, като минах през доста проблеми с намирането на верига, но накрая намерих.
            Свалянето, качването и ремонта на раздатката са елементарни, и според мен не можеш да объркаш нищо /но вече имам съмнения/.
            Сега въпросът ми е как работи така наречената "ТОД" система. Преди с разтегнатата верига, на асфалт, като дам повече газ, започваше да чука и след като спра напълно, се чуваше едно изщракване и автомобила помръдваше. Сега колкото и газ да давам, чукане няма и като спра изщракване няма????
            Днес пробвах следното пред блока - паркира се като се качваш на бордюр - назад качих задните колела и предните опряха в бордюра, дадох повече газ -задните превъртяха, но леко и се качих. След това го пробвах и със бавните - същото, задните превъртяха и изведнъж много яко се качих.....Не знам дали се включва предното или ако има както някъде пишат, заден "ЛСД" диференциал, той сработва.... Също така при бавните не трябва ли да блокира магнита и мостовете да са в съотношение 50:50?

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение
              Днес пробвах следното пред блока - паркира се като се качваш на бордюр - назад качих задните колела и предните опряха в бордюра, дадох повече газ -задните превъртяха, но леко и се качих. След това го пробвах и със бавните - същото, задните превъртяха и изведнъж много яко се качих.....Не знам дали се включва предното или ако има както някъде пишат, заден "ЛСД" диференциал, той сработва.... Също така при бавните не трябва ли да блокира магнита и мостовете да са в съотношение 50:50?
              Намираш кално място с дебело дърво или здрав стълб наблизо. Връзваш колата за стълба / дървото и потегляш. Трябва ти втори човек да гледа кои колела кога ще се завъртят. Ако нямаш идея за място и си в / около София - дядо Владо в Костинброд ще може да проведе "теста".
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от hristian37 Преглед на мнение
                Здравейте, отново. Ремонтирах раздатката, като минах през доста проблеми с намирането на верига, но накрая намерих.
                Свалянето, качването и ремонта на раздатката са елементарни, и според мен не можеш да объркаш нищо /но вече имам съмнения/.
                Сега въпросът ми е как работи така наречената "ТОД" система. Преди с разтегнатата верига, на асфалт, като дам повече газ, започваше да чука и след като спра напълно, се чуваше едно изщракване и автомобила помръдваше. Сега колкото и газ да давам, чукане няма и като спра изщракване няма????
                Днес пробвах следното пред блока - паркира се като се качваш на бордюр - назад качих задните колела и предните опряха в бордюра, дадох повече газ -задните превъртяха, но леко и се качих. След това го пробвах и със бавните - същото, задните превъртяха и изведнъж много яко се качих.....Не знам дали се включва предното или ако има както някъде пишат, заден "ЛСД" диференциал, той сработва.... Също така при бавните не трябва ли да блокира магнита и мостовете да са в съотношение 50:50?
                На сух асфалт включваш на LOCK, навиваш волана докрай и пробваш да тръгнеш-ако калата се мъчи и спира, муфата работи.
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение

                  На сух асфалт включваш на LOCK, навиваш волана докрай и пробваш да тръгнеш-ако калата се мъчи и спира, муфата работи.
                  С автоматични скорости и преди и сега, на бавните, едва я удържаш със спирачката.

                  Коментар


                  • #39
                    Вдигни предно колело на крик, и пробвай да го завъртиш на ръка при включени бавни.
                    Може и на подемник да вдигнеш цялата кола, и да видиш кога какво върти.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #40
                      Според мен всичко ти е ОК вече .
                      Карай си колата с кеф и не го мисли . Ако пък все пак се чудиш , работи ли муфата , колегите са дали варианти за тестове.
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Вдигни предно колело на крик, и пробвай да го завъртиш на ръка при включени бавни.
                        Може и на подемник да вдигнеш цялата кола, и да видиш кога какво върти.
                        При работещ двигател, или поне подаден контакт. Все пак муфата е електромагнитна.
                        Животът е харизан кон според мен...

                        Теди

                        Коментар


                        • #42
                          По нагоре бях пуснал линк с тема за системата тод. Там е обяснено подробно. Тестовете които ти предлагат колегите няма да станат, защото да се включи предното трябва колата да е в движение и с натисната гас. Но може да махнеш бушона и да атакуваш пак бордюра и ще видиш разликата.
                          https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=217442

                          Коментар


                          • #43
                            Днес ходих до село и там на един малък баир с трева реших да пробвам. Раздатката работи - момента в който пребоксува задно колело, предното се включва и излизаш. Иначе доста изчетох за системата ТОД - компа й следи двата датчика за движение в раздатката на карданите, както и положението на педала на газта. Колкото повече натискаш педала на газта, толкова повече ток се пуска върху муфата, до разпределяне на мощността до 50:50. Руснаците я преправят на "супер ТОД", като добавят режима 4х4 HI, чрез слагане на реле и директно подаване на ток 12-14 в. върху муфата. Пак с реле, добавят 4х2Lo и 4х2HI. Не е сложно за направа, като единственото което виждам като плюс е 4х2 HI - да не тормозиш веригата.
                            Общо взето към момента си постегнах колата, като искам да Ви попитам за още два проблема
                            1. Колата е дизел и колкото до сега дизели съм карал, при по-голямо натоварване се чува съскането на турбото. Тук не се чува. Направи ми впечатление, че турбинката е доста малка.
                            2. Скъсан е преден ляв, външен маншон на карето. Купих си, развих гайката на главината и........ карето е клеясало в главината, няма вадене. Доста бой изяде, не.....Сега си намерих голяма скоба за лагери и мисля да сваля спирачния диск и да сложа скобата на главината и да пробвам. Другото което пробвах - в карето трябва да има зегерка, която аз не намерих и освобождава полуоската. Ако някой е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели решението му.
                            Поздрави

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X