Здравейте, колеги.
Вече от 7-8 месеца съм горд собственик на КИА Соренто. Колата е много запазена, като цяло досега няма никакви проблеми с изключение на един, който ще опиша в тази тема.
При определени обороти на двигателя, например 1700-1800 докъм 2000 оборота се появяват едни вибрации, които преди ги нямаше. Не са супер силни, но са дразнещи, а и най-важното - искам колата да е наред, за да разчитам на нея. Интересното е, че на първа и на втора като че ли не се усещат, или поне аз не успявам да ги доловя. На трета, четвърта и пета се усещат, като по-интересното е, че няма значение дали се ускорява или поддържащ дадените обороти, то вибрациите са си там. Донякъде приличат на крива гума и/или джанта, но ме съмнява да има вибрации при различни скорости, но еднакви обороти. Преди няколко седмици качих колата на канал и се опитах да видя с просто око дали има нещо нередно. Не установих нищо, кардана има съвсем, съвсем минимален луфт при завъртане с ръка и изключени скорости, разклащане надолу и нагоре не показа нищо. Единственото, което видях е, че на предния кардан към двигателя, задното каре изглеждаше по-малко смазано от другите, но не знам дали това може да е причина. Ще закарам колата на майстори, но преди това исках да се допитам до вас, за съвет. Съмнявам се да не е някой тампон на двигателя, но не знам, дали такива са симптомите му, когато тръгне.
Благодаря!
П.С. Колата беше закарана за рутинна проверка на ходовата част преди голямото пътуване до морето до Колос в Люлин, но освен, че след като жената им е казала да сменят крушка на късите на десния фар, а те са си писали "оглед на светлини" или нещо от сорта, думите на "майстора" са били, че за толкова малка вибрация не си заслужавало да разглобява всичко. Повече колата там няма да стъпи, единствено евентуално части ще се пазаруват от там.
Вече от 7-8 месеца съм горд собственик на КИА Соренто. Колата е много запазена, като цяло досега няма никакви проблеми с изключение на един, който ще опиша в тази тема.
При определени обороти на двигателя, например 1700-1800 докъм 2000 оборота се появяват едни вибрации, които преди ги нямаше. Не са супер силни, но са дразнещи, а и най-важното - искам колата да е наред, за да разчитам на нея. Интересното е, че на първа и на втора като че ли не се усещат, или поне аз не успявам да ги доловя. На трета, четвърта и пета се усещат, като по-интересното е, че няма значение дали се ускорява или поддържащ дадените обороти, то вибрациите са си там. Донякъде приличат на крива гума и/или джанта, но ме съмнява да има вибрации при различни скорости, но еднакви обороти. Преди няколко седмици качих колата на канал и се опитах да видя с просто око дали има нещо нередно. Не установих нищо, кардана има съвсем, съвсем минимален луфт при завъртане с ръка и изключени скорости, разклащане надолу и нагоре не показа нищо. Единственото, което видях е, че на предния кардан към двигателя, задното каре изглеждаше по-малко смазано от другите, но не знам дали това може да е причина. Ще закарам колата на майстори, но преди това исках да се допитам до вас, за съвет. Съмнявам се да не е някой тампон на двигателя, но не знам, дали такива са симптомите му, когато тръгне.
Благодаря!
П.С. Колата беше закарана за рутинна проверка на ходовата част преди голямото пътуване до морето до Колос в Люлин, но освен, че след като жената им е казала да сменят крушка на късите на десния фар, а те са си писали "оглед на светлини" или нещо от сорта, думите на "майстора" са били, че за толкова малка вибрация не си заслужавало да разглобява всичко. Повече колата там няма да стъпи, единствено евентуално части ще се пазаруват от там.
Коментар