Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

    Колеги възможно ли е да се обере луфта на хебела на кормилната кутия? Защото смених цялата предница и продължава това неприятно, глухо биене в предно ляво колело и си мисля, че проблема е там, защото има лек луфт хебела.

  • #2
    От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

    В паразитния хебел ли е луфта, или в кормилната кутия?
    Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
    Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

    Коментар


    • #3
      От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

      Сменил е втулките на паразитния,сега се съмнява в кормилната кутия.
      .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
      Киа спортаж2000тди 98г
      Ауди А3 1.9ТДИ
      Каравана Аdria 390Q

      Коментар


      • #4
        От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

        Сподели какво точно си сменил, от луфт в сектора не може да е, ако не караш само по черно!
        мисля, да зема а се замисля...

        Коментар


        • #5
          От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

          Сменени кормилни щанги комплект, горни носачи, шарнири долни носачи, биалетки долни носачи, биалетки предни комплект, втулки паразитен хебел, здрави амове предни и въпреки рова се чува отпред в ляво тупане глухо, ще проверя евентуално окачването на преден диф. и горен тампон амортисьор.

          Коментар


          • #6
            От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

            Питам, понеже очаквах да споменеш и гумите с джантите, провери и тях! С какви гуми си - марка, тип,размер!? Опиши при какви условия и какво точно се чува, усещаш ли нещо във волана, има ли вибрации някакви!? Огледай за откачени пластмаси ( кори, вежди, брони...) с какви хъбове си!?
            мисля, да зема а се замисля...

            Коментар


            • #7
              От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

              Виж купето дали не опира в рамата.

              Коментар


              • #8
                От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнение
                Виж купето дали не опира в рамата.
                Провери тампоните между купето и рамата. Там трябва да ти е проблема. Аз минах през същото.

                Коментар


                • #9
                  От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                  Колеги оказа се луфт в преден диф. Лагерите към полуоските имат луфт и се получават вибрации, а относно гумите колега са на една година и са еднакви на оригинални джанти и размер предписан от завода производител.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                    Първоначално публикуван от Pencho75 Преглед на мнение
                    Колеги оказа се луфт в преден диф. Лагерите към полуоските имат луфт и се получават вибрации, а относно гумите колега са на една година и са еднакви на оригинални джанти и размер предписан от завода производител.
                    Какъв луфт в преден диф, като ако не си включил предното той не се върти ?!
                    Ако проблема е при включен преден мост, защо не го сподели ?!
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                      Голега колебанията на окачването особенно през неравности се предават към вътрешното каре, а съответно и към външните лагери на диференциала, а там хлабината на лагера е достатъчна да се чува това тропане (биене), като че ли е скъсан(смачкан) тампон и допира метал в метал.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                        Голега колебанията на окачването особенно през неравности се предават към вътрешното каре, а съответно и към външните кагери на диференциала, а там хлабината на лагера е достатъчна да се чува това тропане (биене), като че ли е скъсан(смачкан) тампон и допира метал в метал.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                          Може ли да те помоля пак да обясниш, че нищо не разбрах ?
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                            Може ли да те помоля пак да обясниш, че нищо не разбрах ?
                            И аз така!

                            Колега, ако вдигнеш колелото във въздуха и го разклатиш нагоре - надолу и наляво - надясно, какво се случва?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди

                              Абсоллютно никакви луфтове, които да са излишни, освен допустимият, който е на лагери главина, а полуоската освен аксиалния луфт има голям радиален луфт към диференциала, дефакто лагера към вътрешно каре.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X