Колеги възможно ли е да се обере луфта на хебела на кормилната кутия? Защото смених цялата предница и продължава това неприятно, глухо биене в предно ляво колело и си мисля, че проблема е там, защото има лек луфт хебела.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Свий
X
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Сменени кормилни щанги комплект, горни носачи, шарнири долни носачи, биалетки долни носачи, биалетки предни комплект, втулки паразитен хебел, здрави амове предни и въпреки рова се чува отпред в ляво тупане глухо, ще проверя евентуално окачването на преден диф. и горен тампон амортисьор.
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Питам, понеже очаквах да споменеш и гумите с джантите, провери и тях! С какви гуми си - марка, тип,размер!? Опиши при какви условия и какво точно се чува, усещаш ли нещо във волана, има ли вибрации някакви!? Огледай за откачени пластмаси ( кори, вежди, брони...) с какви хъбове си!?мисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнениеВиж купето дали не опира в рамата.
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Колеги оказа се луфт в преден диф. Лагерите към полуоските имат луфт и се получават вибрации, а относно гумите колега са на една година и са еднакви на оригинални джанти и размер предписан от завода производител.
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Първоначално публикуван от Pencho75 Преглед на мнениеКолеги оказа се луфт в преден диф. Лагерите към полуоските имат луфт и се получават вибрации, а относно гумите колега са на една година и са еднакви на оригинални джанти и размер предписан от завода производител.
Ако проблема е при включен преден мост, защо не го сподели ?!ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Голега колебанията на окачването особенно през неравности се предават към вътрешното каре, а съответно и към външните лагери на диференциала, а там хлабината на лагера е достатъчна да се чува това тропане (биене), като че ли е скъсан(смачкан) тампон и допира метал в метал.
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Голега колебанията на окачването особенно през неравности се предават към вътрешното каре, а съответно и към външните кагери на диференциала, а там хлабината на лагера е достатъчна да се чува това тропане (биене), като че ли е скъсан(смачкан) тампон и допира метал в метал.
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеМоже ли да те помоля пак да обясниш, че нищо не разбрах ?
Колега, ако вдигнеш колелото във въздуха и го разклатиш нагоре - надолу и наляво - надясно, какво се случва?
Коментар
-
От: Кормилна кутия киа спортидж 2000 тди
Абсоллютно никакви луфтове, които да са излишни, освен допустимият, който е на лагери главина, а полуоската освен аксиалния луфт има голям радиален луфт към диференциала, дефакто лагера към вътрешно каре.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар