Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Катализатора-проблем при Г.Т.П.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

    Минават дефектоскопия в завода. Това е преглед на зварките с един апарат, подобен на рентген. Понеже заварката е машинна, това е напълно достатъчно. Някоя и друга бутилка в партида може и да минава хидравличен тест, но в промишлени условия е невъможно да се тества всяка една.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

      Глейте ся двамата с Ясен.Имате право в частта с поточната линия и всичко свързано с нея.Забравяте технологичния момент.Е там е заровено кучето педерастко.Не пише капилярна , рентгено и т.н. дефектоскопия.Ма шот по-светци от папата Авиньонски и ша продават индулгенции в нови бутилки.
      Ако трябва да бъдем реалисти - нова кола , нова бутилка , десет години експлоатация и чао на комплектацията.Вечните автопроизводителни полета!Нормален пушач колко ли газови бутилки изпушва за годината ( пуша )....
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Всичко опира до материал и най-вече контрол на параметрите му. Колкото по-променливо е качеството, толкова по-дебело е преосигуряването. Аз не бих се клел в излишно дебела бутилка.
        Ясене в един период от време беше между много трудно до невъзможно да намериш в България материал с гарантиран химичен състав . В момента е малко по добре положението но всичко що се влага в щанци и матрици идва от Германия и Австрия със съответните сертификати които за разлика от нашите са верни . Даже ако си купиш стоманите от Бьолер термообработката ти влиза в цената . Само че и нея не я правят в България детайлите ходят в Румъния щото там Бьолер са си изградили голяма база със съвременни вакумни пещи . Определено вярвам много повече на стара руска или българска бутилка от колкото на новите на Колос или турските на Атикер . На времето кума ми имаше газ сервиз и редовно ходеше за бутилки до базата на Колос някъде мисля че около Търново и поне в началото производствения им цикъл беше доста далеч от съвременно промишлено производство .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

          Колеги, аз днес бях в КАТ София и разпитах за анализаторите на отработени газове-кьор фишек е тая история. Първото нещо е, че тези машинки били от САЩ и съответно мерят само бензинови мотори, второто нещо е, че са скалирани по американски стандарти и тепърва ще се разработва методология за екстраполацията на резултатите. Иначе са модерни и по всяка вероятност много скъпи.


          Коментар


          • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

            Значи някой е направил добра обществена поръчка.Браво на него.За другите остава от трите....
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

              Нито са модерни, нито са скъпи. Обикновени индустриални анализатори.
              • CO2 Sensor
              • CO Sensor
              • HC (Hydrocarbons) Sensor
              • O2 Sensor
              • NO Sensor
              • NO2 Sensor (0 to 1000 ppm
              • AFR (Air:Fuel Ratio) & Lambda (λ) Calculations


              С червено съм означил нещата, дето се мерят в БГ.
              Изненадата на кръга...наистина нямат сензор за димност (Particulate matter (PM). Какво ще мерят на дизела не е ясно...

              За обществената поръчка-не са с таква. Търсих ги да видя какви са били изискваняита, ама няма обявена в АОП. Всичко в тоя град е нагла кражба! По-крадливо и безхаберно управление нямам спомен до сега да е имало, а не е от вчера да имам работа с тях.
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                Както и да е, идеята е, че за момента не могат нищо да замерят, а в дългосрочен план ще могат само бензинови мотори


                Коментар


                • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                  А'е стига бе...!!! А всичкото електорат разбра, от множество репортажи по въпроса, че тука до седмици, месец най-много, и с та'а нова скъпоценни техника (която само сегашните са се осмелили да купят, на своя глава и не баш по реда ), ще се реши проблема с финните прахови частици (който обективно е основен, а според властта е и основно заради транспорта). София ще цъфне и ще върже. А то машините пък баш това за което ги взимат не мерели...
                  Тихо да не чуят господарЕтЕ на ефирО, че не знам какви питания и въпроси, и какъв скункс трябва да дадат на Данчето. Това в случай, че не са отпуска до лятото, с оглед "да не се излагаме пред чужденците"
                  Последно редактирано от cecoa1; 08-01-18, 23:24.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                    Корупция/кражби - Бедност - Лошо качество на живот - Търсне на "спасители" - Изибиране на неподходящите хора - Корупция/кражби - Бедност......и т.н. Затворен кръг.
                    За щастие не навсякъде, но в София той се затвори преди около 10 години.
                    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                    Коментар


                    • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                      Не е нужно чак толкова много.... Ето какво прави група от шест човека...
                      https://www.autobild-bulgaria.com/%D...8%D1%83%D0%BC/
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        Не е нужно чак толкова много.... Ето какво прави група от шест човека...
                        https://www.autobild-bulgaria.com/%D...8%D1%83%D0%BC/
                        Мдааа, прави го, но... в Германия. Тук това не може да се случи, защото ще стигне до Страсбург. Както винаги в нашата измислена държава, престъпниците са НЕВИННИ до доказване на противното, което обикновено никога не се случва, а обикновените "сдухляци" са ВИНОВНИ, докато сами не успеят да докажат обратното.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                          Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                          Нито са модерни, нито са скъпи. Обикновени индустриални анализатори.
                          • CO2 Sensor
                          • CO Sensor
                          • HC (Hydrocarbons) Sensor
                          • O2 Sensor
                          • NO Sensor
                          • NO2 Sensor (0 to 1000 ppm
                          • AFR (Air:Fuel Ratio) & Lambda (λ) Calculations


                          С червено съм означил нещата, дето се мерят в БГ.
                          Изненадата на кръга...наистина нямат сензор за димност (Particulate matter (PM). Какво ще мерят на дизела не е ясно...
                          Сензор за димност би трябвало да има във всеки пункт за ГТП. Поне в тоя, в който ходя аз, има и мерят. Ама човека ми е обяснявал нормите са такива че за да не мине димност двигателя трябва да е много зле.

                          За другото - сигурен ли си че не мерят NO/NO2? Защото не се сещам за причина да не мерят.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                            Мерят, мерят. И НС мерят.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                              Сензорът за димност по ред причини е друг апарат и е относително трудно да се комбинира с останалите. Не невъзможно, има и такива.

                              NO/NO2 не мерят (1) защото го няма в нормативните документи за ГТП и (2) защото на празен ход я измерят нещо, я не - такива неща двигателите изпускат в средните режими.

                              Стендове за изпитания под товар по нашите ГТП няма и скоро няма да има.

                              Коментар


                              • От: Катализатора-проблем при Г.Т.П.

                                По един или друг начин всеки се спасява с ГТПто...,но ми казаха че и да ми беше газовата с документи пак няма как да се направи гтп на газ щото по закон се правели само на горивото с което е произведен автомобила.
                                /включи ми апарата и ми показа освен изброените неща които се мерят има и поле със стойности за Ламбда сондата и ми каза че ако мери на газ,тя няма да покаже стойности в нормата... /
                                Друг е въпроса че караме повечето време на газ и действително и там смятат че е малко спорно...
                                -някой май по долу беше писал че е минал гтп на газ,а ми казаха че е невъзможно,нередно и т.н....дрън дрън...май всеки си мери и прави каквото си иска...
                                Сега се чудя ако прежаля едни 200лв.за катализатор,колко ще се мина?
                                Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
                                Краси
                                "машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X