Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно поведение на 2.0тд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Странно поведение на 2.0тд

    Първоначално публикуван от McNicko Преглед на мнение
    Искрени благодарности! Това, което виждам от снимките е, че най-вероятно и тук е сменян щуцера на помпата за обратната нафта, дифтунгата ми се вижда новичка. Кабели - само към клапана.

    Оборотомера нормално ли си функционира?
    Оборотомера го отнЕмА.
    За сметка на това имам копче с което регулирам оборотите на празен ход. С помоща на машинка за реглаж на фарове.
    Помага и за климатика.

    Коментар


    • #47
      От: Странно поведение на 2.0тд

      Такааа, значи ако се трансплантира успешно датчика на хол, може и оборотомера да реши да работи... Стига обаче да са заменяеми, това вече в процеса на работа, след всичко останало!
      Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
      Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

      Коментар


      • #48
        От: Странно поведение на 2.0тд

        Вероятно ще трябва и стенд,за леки настройки на горивото.
        Маздата е 75кс.ако не бъркам,а Киата 83кс.,не знам от къде идва разликата?
        Само предполагам.
        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
        Киа спортаж2000тди 98г
        Ауди А3 1.9ТДИ
        Каравана Аdria 390Q

        Коментар


        • #49
          От: Странно поведение на 2.0тд

          Имам подозрения по въпроса. Част от разликата идва от липсата на кулер при маздата. Друга част от разликите в компресора и турбината. Втората част от идеята ми е подтикната и от разликите в налягането на което отварят дюзите. Маздовите на 130, на кичка са на 150 бара. Единствената причина да е така, са разликите в налягането при детонацията в горивната камера, т.е. В нашите двигатели влиза повече въздух, има по-голямо бум, за целта и нафтата трябва да е по-добре разпрашена, което също се влияе от налягането с което започва да се впръсква горивото.

          То от там и разликата в диаграмите за зацепването на помпата си обяснявам. От това, което виждам на хартия, киата се зацепва с малко предварение спрямо маздата. Това компенсира разликата в наляганията на инжекторите. Нямам достъп до мазда с такъв мотор за да потвърдя, но според схемите от аутодата и няколко други източника, това изглежда е положението.

          Горните ми разсъждения са чисто теоретични, но се надявам да имат резон. Подозирам, че може да се наложи да се бутне малко гориво допълнително, въпреки това. Ралния резултат след монтажа.

          П. С. Относно идеята с датчика на хол и прехвърлянето между двете помпи. За момента няма да стане. След като разгледах добре схемите на помпите, единия чете от зъбно колело(на механичната), а другия от колело с 4 зъба. Колелата са монтирани на вала вътре в помпата, на иначе идентично място. Това всъшност е и единствената разлика в сърцето на помпите.
          Последно редактирано от McNicko; 29-03-17, 22:03.
          Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
          Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

          Коментар


          • #50
            От: Странно поведение на 2.0тд

            Добре де, нямаше ли Компрекс 90 коня или се бъркам нещо?
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #51
              От: Странно поведение на 2.0тд

              Няма, 90 коня вече не е компрекс и не е с rf двигателя.

              Между другото, горните ми разсъждения ме навеждат и към заключения относно мъртвешкото поведение на двигателя под 2000 оборота и защо при компрекса, макар с по-малко коне се усеща по-жив. То и за главоболията на мотора може от там да идва проблема, понеже при компрексите не е толкова изразен...
              Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
              Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

              Коментар


              • #52
                От: Странно поведение на 2.0тд

                Е да им имам и компрекса! Турбо 75 коня. То си е за смях.
                С оглед камарата галимациЙ, бих боднал от по-новите мотори.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #53
                  От: Странно поведение на 2.0тд

                  То да беше турбо... Ама не е. Иначе е напълно адекватна мощността за годините на производство, кубатурата и липсата на интеркулер. Справка 1.9тд и 1.9тди на голф 3 от същите години - 75 и 90 коня.
                  Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                  Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                  Коментар


                  • #54
                    От: Странно поведение на 2.0тд

                    Да де, знам че не е турбо в смисъла който се влага, но все пак е ремъчна турбина един вид. Представям си пък без нея каъв е труп...
                    Липсата на интеркулер, дори при конвенционални турбини, налага много консервативни настройки за аванс и гориво.
                    Ще ти се наложи да оптимизираш доста.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Странно поведение на 2.0тд

                      Ако си се качвал на голф 3 1.9 без турбо, усещането ще е подобно. Работно магаре за силно небързащи хора.

                      Та, да се върнем на темата, утре се надявам да почна трансплантацията. Поне скоро сменях ангренажа, та си спомням процедурата.
                      Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                      Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                      Коментар


                      • #56
                        От: Странно поведение на 2.0тд

                        Не, но съм карал Ескорт 1.8 Д. Кола с бастун във всеки смисъл.
                        Успех и качвай снимки!
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Странно поведение на 2.0тд

                          По спомен имаше ФВ мотор 1.9 чист без турбо на 70кс. а с турбо без кулер за въздуха бе 75к.с.
                          Та разликата от 8к.с. в полза на Кия-та спрямо компрекса си идва основно от наличието на охладител на въздуха.
                          Но идеята на механичния компресор при Мазда, е точно липсата на изразена турбо дупка, и съответно по-пъргав мотор в ниските, където турбината на Кия-та просто я няма. Може би ако имаше променлива геометрия нещата щяха да са други.
                          Чакаме с нетърпение резултатите. Успех!
                          Панайот Бърдарски
                          0887 60 77 22

                          Коментар


                          • #58
                            От: Странно поведение на 2.0тд

                            Бърз ъпдейт, преди да почна да разгобявам. Откачих датчик колянов вал за проба, че някой беше споменал по-назад - никва промяна в поведението.
                            Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                            Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                            Коментар


                            • #59
                              От: Странно поведение на 2.0тд

                              Нико свалял съм помпата на кията 4 , 5 пъти заради течове, предварения туи онуи. Ако нещо не ти е ясно пиши два реда ще ти кажа.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Странно поведение на 2.0тд

                                Помпата е на колата! Наложи се малко геуби интервенции с шлайфа, но нищо дфрапиращо. Ще има снимки по-късно с подробни обяснения.

                                Оборотомера работи, даже и като не е закачено динамото. Най-вероятно взима от коляновия вал.

                                Колата запали от раз. Държи обаче височки обороти и пропушва бяло-сиво и се изтърсва малко. Подозирам от въздуха в системата, не съм обезвъздушавал дюзите. Припалих я за минута само за момента.

                                Както казах, по-късно снимки на текущия прогрес, най-вероятно утре ще довършвам. Трябва да източа пак водата за да мога да затворя капаците на ангренажа.
                                Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                                Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X