Обява
Свий
Няма добавени обяви.
От ТОД към Парт Тайм
Свий
X
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Аз пък никога не бих преминал от TOD на PART-TIME. Миналата зима на пътя Варна - Бургас при изкачване на един от завоите натиснах малко повече газта при което колата тръгна към лявото платно веднага захапа ESP след което се включи и раздатката предницата започна на грабе и успях да се върна в моето платно точно преди да се размажа в колата която идваше срещу мен. Мога да кажа, че системата ми спаси живота.
Коментар
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Здравейте, колега!Първоначално публикуван от roumen4o Преглед на мнениеЗа нормално шофоране ТОДа си остава работещ.
Идеята на преработката е по скоро за препятствия с малка скорост.
Вие направихте ли някакви преработки? Моля, опишете резултата!
Поздрави,
Камен
Коментар
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Механично "заключване" има, но то Е през съединителят в раздатката, който в този режим е постоянно зацепен. И се държи като обикновен парт-тайм.Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнениеЗдравейте
В режим LOW има ли механично заключване между двата моста или пак въртящия момент минава през съединителя в раздатката?
Благодаря
Иначе на бързите си е TOD, демек зацепва и отцепва в различна степен, според когато прецени, че има нужда.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Това е предимно теоритична възможност. На практика съединителят има добър ресурс, а и разликите в скоростите при които зацепва при нормална работа са много малки, та и затова не се износва лесно. Много по-вероятно е преди него да сдаде багажа нещо друго по раздатката, демек не много по-различно от при парттайма, който иначе е доста сходен. Я някой датчик, я ел.мотор, я механичен проблем(примерно верига). Това, което реално е повече при TOD освен съединителя, е че ползва повече датчици от автомобила за да работи нормално в режим TOD. Съответно може да "недоволства"(влиза в аварииен режим или подобни), при липса на някой от външните сигнали. Но и това е предимно теоритично, а пък ако е доработено управлението и за ръчно избиране на режимите, имаш и резервен вариант.Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнениеБлагодаря
Ясно износи ли се пакета независимо от режима почи нямаш предно или при голямо натоварване може да отключи моста независимо от режима.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Не знам, но руснаците май си ги тормозят и тия раздатки. Разрови при тях, ако не става, със сигурност са го написали.Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнениеСъгласен и за джип в града е супер система.
Но с по големи и рошави гуми остава на задно след известно време каране.
За по горско кране парт тайм раздатката е по добре.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Именно там четох те много хвалят ТОД системата и я препоръчват в случайте когато не се ползват рошави гуми.
За другата тя си е механична раздатка като на уаз от 80 те ама без ръчно управление, не че не може да се строши.
Коментар
-
От: От ТОД към Парт Тайм
Бях позабравил темата. Аз реализирах ето тази схемакакто идруги са писали, че при изключено предно километража играе така и при мен. Смених кабела на датчика съгласно сервизния бюлетин. Подобрение минимално, но сега над 70 км.ч. стрелката е стабилна и круиза може да се ползва. Относно работата на ТОДа, диагностичната лампа при тази схема свети когато се включва предното, така че имам възможност да наблюдавам поведението на тод. Освен при боксуване предното се включва и при подаване на газ. Леко ускорение = слабо светене ма лампата 20-30 процента. Яко газ 100 процента. При бавните не е постоянно 4х4. При плавно потегляне почти няма предно, подаваш ли газ е 100℅. При спускане на бавни също включва предното но не на 100℅ а плавно според ускорението. Общо взето почти винаги има някакво зацепване на предното и много адекватно поведение. На вилата пътя ми завършва с 3км. черен път в планината, дори и в кално време не ми се е налагало да пускам предното принудително. На слизане когато няма кал спускам на задно на бавните. Засега съм много доволен от преработката.
Коментар
-
Да поизтупам от праха темата и дано получа помощ от препатили. Значи проблема ми е следния: Имам вече едно Соренто 2.5 crdi от 2004 година. Като го купих собственика ми каза, че е изключил бушона TCCS под номер 13 ако не се лъжа. Така се изключва предния мост, няма проблем, колата е по-управляема обаче не работят километража и скоростомера. За зимата ми каза да включа бушона и си става 4Х4. Но аз реших да го включа сега, да навърти малко километри за прегледа щото нищо до сега не е отчело, пък и да видя как работи 4Х4. Включвам бушона и нищо. Километража и скоростомера продължават да не работят а 4Х4 си има, има и бързи и бавни. Майстора каза, че не е от датчика и не е от някакви пластмасови колелета, нещо по електрониката било но той е дотам.
Та Ви моля ако сте имали този проблем да споделите как го решихте.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар