Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Мнение!

    Първоначално публикуван от niksan8207 Преглед на мнение
    Под капака на Кията има табелка с информация за маслата,къде,колко и какво масло! На моята и дават да събира 6.4 за двигатела 10/30 но взе 5.7 до макса.Сигурно оказва влияние размера на маслените филтри,понеже не всички са с еднаква големина!
    Така пише,и е вярно.Вярно е,че филтрите са с различни размери и дават разлика.
    Никога не съм наливал по-малко от 6л.
    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
    Киа спортаж2000тди 98г
    Ауди А3 1.9ТДИ
    Каравана Аdria 390Q

    Коментар


    • #47
      От: Мнение!

      Като говорим за тегло и разход, Кичка и Ганчо имат 100нм и 60к.с. разлика в полза на Ганчо който пък тежи с 400кг повече. На теория, Кичка е по-икономична, на практика обаче понеже е с по-големи гуми от оригиналното и предвид карането в пиковите часове из града и все студена, разхода е почти еднакъв - около 14. Изравняването идва от факта, че малкия двигател на Кичка изстива за минути, а Ганчо е като акумулираща печка и му трябват няколко часа на - 5 за да изстине горе-долу.

      Изобщо, тая работа с разхода е толкова индивидуална... Зависи от хиляда неща. А относно газовия инжекцион - ако човек прави къси градски преходи с големи паузи между тях и колата му изстива бързо, икономията се измирисва за секунди префвид разхода на бензин.

      И да вметна, щото бях върл фен на френските автомобили - xu дизелите на пежо и те си цепят кифериците и то не много трудно и далеч не са вечни. На vw пак не е зор да му сцепиш тиквата на 1.9д. Факт е, че и двата са една идея по-устойчиви на мародерства, ама в тоя ред на мисли 1.6д на vw е още по-як... Тия малките дизели не са за хора, които искат да мятат кал по тавана. Премерено шофиране искат и си минава от където ми е кеф. Вместо да я ръчкам в лютеницата я карам почти без газ зимата и си драпа преспокойно.

      Отклонихме се доста, май. Като цяло аз си написах основното мнение по-горе. Не мисля, че си заслужава схемата.
      Последно редактирано от McNicko; 12-02-17, 19:27.
      Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
      Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

      Коментар


      • #48
        От: Мнение!

        Дизеларката загрява за 5 минути, как така я караш все студена.
        Ако не ти загрява съм написал в темата "какво направих по кията днес" как съм сменил термостата, не е хубаво да я караш студена ще спукаш главата. Купих най ефтиния термостат на нипартс за 13 лв и работи перфектно, разхода ми падна с 2 литра.

        Коментар


        • #49
          От: Мнение!

          Не я карам студена, чакам я да загрее. Не загрява бавно, отнема около 5 минути. Купил съм си и нов термостат, двоен, както трябва да е, тоя от 13лв едностепенния не вдъхва доверие. Както и да е, не е проблема в това за колко загрява, а в това, че изстива бързо! Чакам си колите винаги да стоплят преди да тръгна, това при Киата означава поне няколко минути тропане на място. Просто работата ми е свързана с това да правя кратки преходи из града с големи паузи и колата изстива. Черокито не изстива за 30 мин, а е все едно изгасено преди 3 и няма нужда да го чакам да тропа толкова време преди да тръгна.

          Т. Е. При всяко палене, все едно и е първо сутринта, стига да е седяла 30мин изгасена.
          Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
          Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

          Коментар


          • #50
            От: Мнение!

            Първоначално публикуван от McNicko Преглед на мнение
            Като говорим за тегло и разход, Кичка и Ганчо имат 100нм и 60к.с. разлика в полза на Ганчо който пък тежи с 400кг повече. На теория, Кичка е по-икономична, на практика обаче понеже е с по-големи гуми от оригиналното и предвид карането в пиковите часове из града и все студена, разхода е почти еднакъв - около 14. Изравняването идва от факта, че малкия двигател на Кичка изстива за минути, а Ганчо е като акумулираща печка и му трябват няколко часа на - 5 за да изстине горе-долу.

            Изобщо, тая работа с разхода е толкова индивидуална... Зависи от хиляда неща. А относно газовия инжекцион - ако човек прави къси градски преходи с големи паузи между тях и колата му изстива бързо, икономията се измирисва за секунди префвид разхода на бензин.

            И да вметна, щото бях върл фен на френските автомобили - xu дизелите на пежо и те си цепят кифериците и то не много трудно и далеч не са вечни. На vw пак не е зор да му сцепиш тиквата на 1.9д. Факт е, че и двата са една идея по-устойчиви на мародерства, ама в тоя ред на мисли 1.6д на vw е още по-як... Тия малките дизели не са за хора, които искат да мятат кал по тавана. Премерено шофиране искат и си минава от където ми е кеф. Вместо да я ръчкам в лютеницата я карам почти без газ зимата и си драпа преспокойно.

            Отклонихме се доста, май. Като цяло аз си написах основното мнение по-горе. Не мисля, че си заслужава схемата.
            Като се замисля колега,че Кията е карам градско през седмицата и само петък извън градско когато си ходя на село,но това градско е по скоро смесено защото пътя е лош на 2-3 тук там 4-та се обезсмисля факта да си взимам бензинка на газ.Както ти се изрази тя до като загрее ще е на бензин и до като мине на газ аз трябва да я гася.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X