Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мнение!

    За вървене си имам лека кола. Точно затова, дизеловия Кияк се продава.
    Икономични джипки няма.
    Джипка за евридейка и кола за дълги или ежедневни пътувания, за мен НЕ става.
    Джипа си е джип, колата си е кола. Всяко с функциите си.
    ПП: Колата ми е "трактор" и върви доста повече от 128 коньовия Кияк.
    И гори по-малко.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: Мнение!

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      За вървене си имам лека кола. Точно затова, дизеловия Кияк се продава.
      Икономични джипки няма.
      Джипка за евридейка и кола за дълги или ежедневни пътувания, за мен НЕ става.
      Джипа си е джип, колата си е кола. Всяко с функциите си.
      ПП: Колата ми е "трактор" и върви доста повече от 128 коньовия Кияк.
      И гори по-малко.
      Дай да не изместваме темата. Моята кола (Маздата от подписа) е с общо взето същия двигател като Киата, само, че следващата версия. На дино графика нютонметрите и конските са сили равни от самото начало, разликата е, че на Маздата продължават да растат още около 500 оборота преди да тръгнат на долу. Маздата естествено върви много повече, но е 200кг. по-лека, въртят се много по-малко и по-леки железа и е с много по-малки гуми. Разхода съответно е с 2-3л. надолу.

      За сравнение имам и следващата версия в Маздата на брат ми - Мазда 3 2.0 150к.с.. Там вече тези 10-15к.с. и нютонметра в повече са през целия диапазон на обороти, от 1500 до 7000 оборота е с 10-15к.с. и нютометра отгоре. Върви много повече, особено при ниски обороти се усеща много, ако не бъркам при 1500 оборота моята имаше 75нм., а на брат ми около 90нм.. При 4000 беше нещо от рода на 180 срещу 190нм..
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #18
        От: Мнение!

        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
        ако не бъркам при 1500 оборота моята имаше 75нм., а на брат ми около 90нм.. При 4000 беше нещо от рода на 180 срещу 190нм..
        На дизела са 195нм при 2000об/мин.
        Затова предпочитам за кола с повишена проходимост дизелак. Няма нужда да го натискаш в неистови обороти където разхода на гориво не може да го хванеш Дизелака просто мърка на първа и тегли здраво. За сметка на това обаче не става за магистрала. Няма пълно щастие.

        ПП Ако имате здрави нерви /аз явно имам/ да се движите с 90 км/ч то дизеловия вариант се отплаща с разход на гориво под 7л/100. Тествано няколко пъти.
        Последно редактирано от pansim; 11-02-17, 08:13.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #19
          От: Мнение!

          Много добри отговори,благодаря ви!

          Коментар


          • #20
            От: Мнение!

            Моятя Киа е 86kW или 118к.с. и по паспорт и дават 14л.бензин на градско!Разбира се сложих и веднага газов инжекцион,но не съм я засичал до сега!Но няма как да харчи по малко газ отколкото посочват в паспорта че харчи бензин!И мисля че колкото е по слаб двигателя,харчи повече,защото купето си е тежко,не е като на лека кола.Моята на асфалта си върви прилично с тези 118коня,но като кръшна по селския път и особено ако има малко кал,чувствам че малко не и достигат сили!!!Там където съм минавал с Ферозата на втора,тук ми се налага да включвам 1-ва.Ферозата 1.6i 95к.с.-1400кг. а тази 2.0i.,118к.с. 1570кг.И все пак не едно и също на газ и бензин защото бензина x2 и малко спрямо газта,а до преди 20-30 дена разликата даже беше повече,а харчи газ малко повече отколкото бензин,литър до два най много!!!Газов инжекцион сложих нов,в сервиз в София за 695лв. с две год.гаранция или 50000хил.км. и то на лизинг,не го усетих за 6мес.го изплатих!Така че всеки да си смята,кое му е по изгодно!!!

            Коментар


            • #21
              От: Мнение!

              Със слабия двигател киата не е добре. Този под 100 коня. Ако има и климатик си жив-умрял. На моята като пусна климатика имам чувството че е 90 коня. Ако данъка ти е проблема дизел...

              Коментар


              • #22
                От: Мнение!

                Да, на дизела е по-малък данъка, но е умрял кон отвсякъде.
                Всякакви опити да го накараш да върви като сносна кола, ще ти струват да се озовеш на пара за глави, които са пък особбеННо дефицитни.
                Аз исках джипка с малък дизел, но точно тоя мотор е в състояние да изнерви дори пенсионер с бастунче.
                Поне да беше безпробблемен и дълговечен както е XUD-9 дето монтират на Витара или HDI.
                Маздовия RF, е подигравка с автомоилостроенето.
                6,3 литра масло и два маслени филтъра. Баси, аз да не карам камион, бе!
                Извинявам се за откровението, но е самата истина!
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: Мнение!

                  Дизела сериозно ли събира 6л. масло, карах с м10д и реших да сменя маслото с хубаво, купих двата филтъра на манн и масло 10w40 репсол, напълних филтрите с масло и двигателя общо 4л. и на щеката показва на средата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мнение!

                    Много си прав,при малкия двигател климатика е като спирачка.
                    Сега може и да се смеете,тръгна ли да изпреварвам или спирам климатика или една предавка надолу.
                    Това за Киата от подписа.
                    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                    Киа спортаж2000тди 98г
                    Ауди А3 1.9ТДИ
                    Каравана Аdria 390Q

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мнение!

                      На сух двигател го дават да събира толкова. Аз като го смених, ония масларите им викам, дай да го покарам да загрее малко, та да изтече хубаво. Нямало нужда. Та събра около 5.7 литра. До горната чертичка. Не е мръднало оттам след 9000км, но пак си е парадокс.
                      Т'ва е кола за много, ама МНОГО спокойни пенсионери.
                      Ферозата днес я разтъпках по баира. Като карам на първа и ритна газта рязко, хвърля кал по тавана.
                      Както казват по нашия край, апе си г@зо.
                      Единственото което остана да ми харесва от тая кола е изключителната за джип возия и задния диф с ЛСД, щото в сняг се справя много добре.
                      Но е мъртвец със щатните си гуми, а ферозата се кара като картинг с 235/75/15 МТ.
                      Последно редактирано от TigerHunter; 11-02-17, 22:16.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мнение!

                        Първоначално публикуван от Offroad bg Преглед на мнение
                        Дизела сериозно ли събира 6л. масло, карах с м10д и реших да сменя маслото с хубаво, купих двата филтъра на манн и масло 10w40 репсол, напълних филтрите с масло и двигателя общо 4л. и на щеката показва на средата.
                        Не пълня филтри и наливам около 6.2л. и отива на максимум на щеката.
                        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                        Киа спортаж2000тди 98г
                        Ауди А3 1.9ТДИ
                        Каравана Аdria 390Q

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мнение!

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          На сух двигател го дават да събира толкова. Аз като го смених, ония масларите им викам, дай да го покарам да загрее малко, та да изтече хубаво. Нямало нужда. Та събра около 5.7 литра. До горната чертичка. Не е мръднало оттам след 9000км, но пак си е парадокс.
                          Т'ва е кола за много, ама МНОГО спокойни пенсионери.
                          Ферозата днес я разтъпках по баира. Като карам на първа и ритна газта рязко, хвърля кал по тавана.
                          Както казват по нашия край, апе си г@зо.
                          Единственото което остана да ми харесва от тая кола е изключителната за джип возия и задния диф с ЛСД, щото в сняг се справя много добре.
                          Но е мъртвец със щатните си гуми, а ферозата се кара като картинг с 235/75/15 МТ.
                          Да не си продумал лоши работи за Киата Сашо,това че на нас/мен/ не ни издържат е друг въпрос.
                          Много си е хубава даже,грешката е в задкормилното управление!
                          .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                          Киа спортаж2000тди 98г
                          Ауди А3 1.9ТДИ
                          Каравана Аdria 390Q

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мнение!

                            И аз не пълня филтри.
                            Утре ще сменям на Ферозата и ще докладвам, но по книжка е 3,8 л.
                            На Ситроена също ще сменям утре. Там е 4л, а пак е 2,0 турбодизел ХДИ. И е с едни почти 30 коня повече от оня мъртвец. 26, за да сме точни.
                            На мен не ми е правила проблеми бат Гоше. Ама не е мойта кола. То бива да не върви, ама чак толкова...
                            Излизаш от кръстовище, риташ газта в ламарината и....чакаш да се случи нещо. Е, нема баце. Докато се събуди и е време да спираш за следващото.
                            Те тва е Кия ТД.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мнение!

                              И моята ще събере 6л. и на щеката ще показва на макс, значи всичко ми е наред по колата, чудих се как така дават я че събира 6л. пък моята събира само 4л.
                              За мощноста на двигателя няма смисал да пишем чист трактор е, кара се трудно, по байрита трябва да се превключва бързо, на магистрата с щатните гуми на 2500 оборота се движи с 100, има въртящ момент в ниските, товари и ремаркета не ги усеща.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мнение!

                                Първоначално публикуван от Offroad bg Преглед на мнение
                                И моята ще събере 6л. и на щеката ще показва на макс, значи всичко ми е наред по колата, чудих се как така дават я че събира 6л. пък моята събира само 4л.
                                За мощноста на двигателя няма смисал да пишем чист трактор е, кара се трудно, по байрита трябва да се превключва бързо, на магистрата с щатните гуми на 2500 оборота се движи с 100, има въртящ момент в ниските, товари и ремаркета не ги усеща.
                                За кои ниски говориш,тя почва да върви след 2000об.
                                Знам как върви и на 4500об.Това май не трябваше да го пиша!
                                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                                Киа спортаж2000тди 98г
                                Ауди А3 1.9ТДИ
                                Каравана Аdria 390Q

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X