Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вече съм с Кия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Вече съм с Кия

    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Pansim,покажи го тоя спортидж...
    Показвам го - снимките са от вчера, от Гърция, село Баница, или каквото е останало от него. Само една камбанария. Иначе си е било чисто българско село, ама...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:225.6 КБ
ID:5732154Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:102.1 КБ
ID:5732155Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:149.2 КБ
ID:5732156
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #32
      От: Вече съм с Кия

      Честито,много да те радва
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #33
        От: Вече съм с Кия

        Благодаря!
        Ето и смяната на фаровете с такива от модела до 1997 год. - стъклени. За разлика от досегашните пожълтели поликарбонатни боклуци, тези нямат скапване
        ВАЖНО - фаровете са напълно взаимозаменяеми но в комплект с мигачите. Иначе не става номера. И буксите за включване на лампата на фара е друга ама е елементарна преработката.
        Също е важно да се знае, че има пад на напрежение по инсталацията на автомобила.
        Измерено на акумулатора 12.1волта, при лампата на фара на къси "идва" 10.5 волта. Това означава, че ако се поставят две допълнителни релета с къси и дебели /6мм^2/ кабели, то фаровете ще светнат значително по-добре. Ако на някой му се занимава разбира се За мен и така резултата е достатъчно добър с лампи на Дженерал електрик +90%.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от pansim; 24-10-16, 13:35. Причина: снимки
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #34
          От: Вече съм с Кия

          Това с фаровете и аз трябва да го ирая скоро. Каква е разликата в мигачите и буксите? Буксите не са ли цокъл за крушка Н3. Не съм ги свалял още.

          Иначе няма смисъл от чак толкова дебели кабели. Пада на напрежение идва основно от букси, гнезда на предпазители и релета. С годините се окисляват, греят и влошават контактната си проводимост, а от там пада напрежението. Докато на самите кабели много трудно може да им стане нещо.

          Относно тия крушки с увеличена светлина ... Преди няколко години смених два комплекта Osram Night Breaker +90 и +110. Първите бяха по времето, когато целодневните фарове бяха задължителни само през зимата. Изкараха година и няколко дена и изгоряха в два поредни дни. При вторите вече светлините бяха задължителни целогодишно. Те изкараха 10 месеца и изгоряха в рамките на една седмица. По-интересното е, че след това сложих стандартни крушки. Очаквах доста по-лоша осветеност, но освен леко по-топлия цвят друга разлика не усетих. От тогава карам с такива.

          За мен истината е във фаровете с идеален рефлектор, максимално високото напрежение на крушката (както ти казваш с релета). Другото добро решение е модул за автоматично палене на фаровете, с плавно стартиране и гасене и светене на 25-30-40%. Така хем няма начин да забравиш да пуснеш фаровете, хем контактите не нагарят, хем и крушките живеят по-дълго.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #35
            От: Вече съм с Кия

            Разликата в мигачите е в размерите, или по-точно в извивката от страната до фара. Просто не са еднакви, макар че на пръв поглед съвпадат. И двете "крачета" с които мигача се държи за фара, въобще не влизат. Иска си комплект фарове с мигачи. Лампите са H4 а не H3.
            Варианта след 1997год е с директно включване на буксата от електроинсталацията в лампата на фара, а при стария модел излиза кабел от фара с допълнителна букса, кято аз отрязах и после с лустер клема
            Въобще като сравня двата фара стар и нов, с огромно съжаление забелязвам силно отстъпление при качеството на новия. Просто изработката си личи че е евтина. Старите фарове са доста по солидно направени с капачка зад лампата а не с гума с дупки за вентилация както при новите. Икономика...
            За лампите с по-високо светоотдаване си прав - горят често, но светят много по-добре.
            Идеята за модул за дневни светлини е добра и ще бъде изпълнена при мен.

            ПП кабелите наистина не се повреждат, но пък са достатъчно тънки /според мен не повече от 1.5мм^/ и съответно дължината им не е малка. Засега няма да предприемам поставяне на релета...за в бъдеще - каквото ми дойде на ума
            Последно редактирано от pansim; 25-10-16, 08:21.
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X