Булакс, днес си взех колата от майстора ми и парното е на 6. Оказа се запушване на тръбичката на парното. Оправи го като продуха с компресор и като видях каква кал излезна направо се учудих как изобщо е духало хладно. Според майстора ми проблема може да съм си го причинил като съм си промивал толкова пъти системата само с вода и от там ръжда по тръбите и т.н. до запушването. Даже ме посъветва като сменям антифриза (защото сегашния е на около година, а е кафяв като вода от локва) да слагам антифриз без да го разреждам. Та в общи линии пробвай да продухате с компресор парното като надувате от изходящия маркуч и разкачиш входящия та да излизат боклуците. При мен това свърши работа да видим до кога
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
2-рата джипка от днес ми е КИА
Свий
X
-
Браво Мирос,радвам се че си отстранил проблема!Ценна ти е информацията,ще пробвам и аз,има компресор под ръка,защото и при мен няма какво да е друго освен запушване!Антифриза ми е на два месеца,но и той стана мътен и кален след смяната!Това вероятно говори за боклуци в системата!!!
Коментар
-
Здравейте колеги, отдавна не съм писал тук, но се появи проблем с насочването на въздушната струя на парното, т, е.,духа само напред и немога да я пренасоча с копчето на никъде! Някой ако знае как да го разреша проблема, моля да помогне, ще бъда благодарен! Застудява и ако няма обдухване на предното стъкло, джипа става неизползваем!
Коментар
-
Здравейте колрги,отдавна не съм влизал тук защото свикнах да се оправям с джипа!Но сега искам да ви попитам каква гарнирура е най добре да сложа на капака на клапаните???
Коментар
-
Колерги,някой да има ел.дясно огледало?Може и със счупен корпус,важно е огледалото да е здраво,Че си счупих моето!!
Коментар
-
На УАЗа притягам след като загрее и на другия ден като е изстинала притягам .Не чакам да мине километри .На нас клиренс ни трябва , не скорост
- 1 like
Коментар
-
Кията не е Уаз - и за това се четат сервизните ръководства. Иначе - защо каза пук... По късно ще ти изровя моментите и реда на стягане.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
- 2 likes
Коментар
-
Здравейте колеги,скоро не ми се е налагало да пиша яъя форума,но днес бях изправен пред дилема!Преди 3-4 дни,отивайки на работа,джипа трдно прехвърли на газ.Обикновенно,сеха през лятото прехърля след пробег от 2-3км!Този път прехвърли след 6-7км.и t над 60гр.Имам компютърче което черпи информаци от OBD-то и на негоградусите бяха малко над 60.На другия ден,прибиирайки се компютъра започна да пищи и като го погледнах тенперетурата на антифриза беше вече над 100гр.!Спрях веднага и отпред започна да се вдига пара!КАто отворих капака от радиатора излизаше много пара,а и беше избил и напред всичко беше в ръждив антифриз!Изчаках малко и отворих капачката и започнах да доливам вода на малки порции,отвътре свистеше от високата температура!Побра 5 литра вода!Запалих и се прибрах,до нас имаше 3-4км.Радиятора беше пробил и изхвърляше от няколко места вода.Днес смених радиятора с чисто нов(200лв).,и налях вода за проба,запалих я и изчаках да загрее и бях неприятно изненадан че не иска да прехвърли на газ въобще,а тенпературата на компютърчето започна пак да се покачва и към 90гр,я загасих.Чух че изкарваше въздух в разширителния съд!преди това ,докато достигне ртази темперетура пипах горния маркуч няколко пъти,беше загрял,но мек.А изпарителя беше л
студен,до него не идваше топла вода!Та моля по запознатите за мнеение,какво може да е???Температурен датчик ли е,пак ли е гарнитурата на главата(миналата година август,главата беш обслужена с гумички и шлайф и съответно с нова гарнитура)!!Предварително благодаря на отзовалите се.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар