При мене има едно лупане отзад което се чува при неравности,и най вече като седи някой на задната седалка,заради което преди една година смених задните амортисьори,!Моите амортисьори се оказаха здрави,а лупането си остана и до ден днешен не мога да го хвана от къде идва!Вече започвам да се насочвам към тези тампони,но не намерих темата за смяната им,та някой ако може да помогне къде да я намеря,ще бъда благодарен!
Благодаря ти rusanov че си се потрудил,намерил и поснал линк към темата макар и с месец закъснение,но напоследък много рядко влизам тук!Браво и на Гецата че е създал такава полезна тема!Не знам кога ще стигна да ги проверявам по обстойно и евентуално да ги сменявам ако се налага!!!
След гресирането на всички описани точки неприятният шум изчезна...което не отменя смяната на тампоните, а само го отлага. Та, пробвай-ако не си го правил скоро.
Въпросче: От какво могат да се получат вибрации при включени хъбове? Преден кардан, каре? Има ли висящ лагер между двете полуоски и каква е историята там? Или пропускам нещо? Каре не е, щото в завиване никакви шумове няма.
Your conscience is all you can take to your grave.
Пак въпросче от мен.
Кията прекъсва. И на празен ход (най-вече), но и се усеща и в движение макар по-слабо. Мени оборотите. Вижда се, как стрелката на оборотомера подскача.
От това, което аз подозирам, горивен филтър, но не ми изглежда много вероятно. После, да дърпа въздух отнякъде преди помпата. И накрая, потенциометъра на газта да е зацапала.
Маркуча от тръбата под купето до филтъра го сменях преди две години, Сега не съм поглеждал как е, но никъде няма теч, или сълзене на нафта или поне да мирише. Някъде по филтърното тяло има ли някакви уплътнения? Има ли някакви цедки на самата помпа и къде?
Други хипотези?
Your conscience is all you can take to your grave.
Не е нужно да има теч ,пак може да дърпа въздух по трасе резервоар помпа.При стари системи винаги подсигурявам ,по преценка с по две скоби една до друга и срещуположно разположение на възлите за стягане.Почни от дребните причини.
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
При същите симптоми,след байпасиране на оригиналния горивен филтър и смяната му с такъв от Голф, проблема изчезна. Тресеше, прекъсваше, на празен ход гаснеше, а придърпването при движение беше ужасно. Около 10 хил. км. от ремонта работи като часовник,трябва да намеря време да монтирам присадения филтър на оригиналното място, защото е вързан с две свински опашки...
Миналата седмица смених маркучите на смукателния тракт на горивната система с нови. Включително и късото маркуче от сондата на резервоара до металната тръбичка. В първите 3-4 минути не прекъсваше, но като загря си продължи по старому. През седмицата купих филтър от Голф тройка Тди, една помпичка тип "круша" и няколко скоби.
Днес разкарах оригиналния филтър с инжектора (помпата), тъй като него набеждавах, че от там някъде дърпа въздух.
На оригиналната му стойка с малко ТНТМ и една лента поцинкована ламаринка, закрепих филтъра от Голфа и навързах всичко. Напомпах, обезвъздуших и запалих.
Да, ама не!
Пак първите минути гладко и прекъсването се завърна.
Миналата седмица чистих ТПС-а за да го отметна като евентуална причина. Днес реших да разкача буксите на ГНП-то и да ги изпръскам с контакторен спрей.
Изчаках да изсъхне, сглобих и... всичко ток!
Прекъсването изчезна. Придърпването при движение също. Карах на пета с под 50 при равномерна газ - нищо. Работи си гладко.
Сега тия дни ще видя как ще се държи, но го споделям, за да се има предвид при такива проблеми.
Ще се опитам да кача снимки.
Прикачени файлове
Your conscience is all you can take to your grave.
Колко живеят акумулаторите ви на Спортидж 1 ТД? При мен издъхват регулярно на две години, точно като изтече гаранцията. Карам я като ежедневка в града, алтернатора е ремонтиран и работи коректно, няма утечки. Малоумният подгрев на свещите ли е причината за преждевременната смърт на батерията? Много често изключва малко преди да стигна до работа. Зарежда 14,2-14,6 волта при изключен подгрев и 12,4-12,6 при включен. На практика почти постоянно в режим на недозареждане...
Колко живеят акумулаторите ви на Спортидж 1 ТД? При мен издъхват регулярно на две години, точно като изтече гаранцията. Карам я като ежедневка в града, алтернатора е ремонтиран и работи коректно, няма утечки. Малоумният подгрев на свещите ли е причината за преждевременната смърт на батерията? Много често изключва малко преди да стигна до работа. Зарежда 14,2-14,6 волта при изключен подгрев и 12,4-12,6 при включен. На практика почти постоянно в режим на недозареждане...
И какви са акумулаторите?
На моята за 11 и половина години съм сменил 2 броя. След като този с който я купих изкара под 2 години.
Сергашния е Бош силвер на 3 години. Преди бях с Гигават.
Коментар