Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

    Виенето вероятно идва от турбината, затова не е хубаво да форсираш двигателя още след запалването. Добре е да поработи на място няколко минути. Пише го и в книжката.
    Аз съм шофьор от 22 години. Наясно съм с това . Винаги оставям колата да загрее поне 5 мин. и първите километри след това карам внимателно.
    Но това виене не се чува от турбината колега. Поне това мога да определя.

    Коментар


    • #17
      От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

      Първоначално публикуван от if40 Преглед на мнение
      Попитах за шума защото моето Соренто когато запаля двигателя сутрин, при подаване на газ над около 2000 оборота (дори и на място), се чува някакво виене.
      Значи това ме е подвело.
      Между другото и при мен го има същото виене през първите 500 метра в движение,но след това изчезва и не мисля да му обръщам внимание засега.

      Коментар


      • #18
        От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

        Първоначално публикуван от PolYank Преглед на мнение
        Значи това ме е подвело.
        Между другото и при мен го има същото виене през първите 500 метра в движение,но след това изчезва и не мисля да му обръщам внимание засега.
        И моята вие първите 500 метра - според мен виенето идва от перката за охлаждане на радиатора и по-точно от силиконовата и част защото приплъзва и още не е зацепила добре.
        Между другото поскърцването на съединителя изчезна - така и не се разбра от къде идва.

        Коментар


        • #19
          От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

          Абе, казвам ви аз, че тия коли си имат собствено мнение и са на настроения ама... Карай докато се строши и това е. За Соренто трабва да мислиш или като за немски автомобил, защото конструктора му е немец, или като за корейски, напълно непознат на родните сервизмайстори. Или ремонтираш всичко за което се сетиш, или чакаш да се оправи само или да си проличи ясно къде е проблема. Аз съм от вторите със Сорентото. С предишните ми автомобили бях от първите, но корееца ме превъзпита.

          Коментар


          • #20
            От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

            Или ремонтираш всичко за което се сетиш, или чакаш да се оправи само или да си проличи ясно къде е проблема
            Аз съм от първите и мога да кажа, че проблемите нямат край. Досега обаче не ми се е случвало нещата да се оправят сами, както твърди колегата по-горе
            Поддържам КИА-та в мн. добро техническо състояние, но това ми струва много нерви и пари естествено.

            Коментар


            • #21
              От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

              Аз поне попаднах на добра кола, та не ми се е налагало да правя скъпи ремонти. За разлика от преди, сега сменявам части само ако съм сигурен кое е повредено и сменявам точно него. Заради едни лагери на колелата смених първо спирачните дискове, а заради не добър контакт на една букса бях тръгнал да сменявам педал на газта и се замислях и за смяна на компютъра. Добре че не го направих. Проблемите се оправиха от самосебе си. Затова казвам, че вече не съм от първите.

              Коментар


              • #22
                От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

                Здравейте колеги. Наскоро си купих Kia Sorento 2.5 CRDI 2004г. Automatic. Проблема ми е следния: Когато колата е студена скоростите се превключват много добре, но след като загрее от време на време започва да ми прави проблем, когато спра примерно на светофар при тръгването не иска да премине на следваща.предавка, стои си на 1 и не иска да качи. Смених маслото на скоростите но проблема си стои. За да се оправи трябва да я загася и да запаля наново. Тогава се оправя но след известно време пак започва да ми прави този проблем. Моля ви ако някой се.е сблъсквал с такъв проблем да сподели!
                Благодаря ви предварително!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

                  Пиши в профила от къде си.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

                    От Дупница съм, но в момента работя по София.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Kia Sorento 2.5 crdi 2004, 140кс. уж аксиален лагер.

                      Днес установих също, че когато загрее скоростната кутия не може да премине и на 5, включва до 4 и до там. Типтроника също не може да се включи за да се зададе от там 5 предавка.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X