Здравейте,
да се похваля и аз с моята Kia - от 10 години си я харесвам и най-сетне събрах за да си я купя втора ръка
ръчни скорости 2.5 crdi 2004та , 185 000 по километраж.
Моят проблем е следният:
При натискане и отпускане на педала на съединителя се чува едно скърцане при пълно долно положение на педала и когато съединителят започне да зацепва.
Сменени са горна и долна помпа, в един известен сервиз казаха че било съединител и аксиален лагер и оставих колата за смяна, след като разглобиха казаха че е и демферна шайба (има луфт но още можела да кара). Аз не бях подготвен тогава да реагирам и с демферна шайба и затворихме колата така както е с новият съединител и новият аксиален лагер.
Проблемът обаче със скърцането при напълно натиснат педал и при отпускане си остана, скърцането е от въртеливо движение, дригят проблем е че 2ра и трета скорост влизат малко трудно - не хъркат а все едно има някакво ръбче или все едно не си нацелил точното положение, проблемът се получава понякога.
Другото което забелязах е че коплата е доста шумна над 2000 оборота - карал съм нова 170кс версията автоматик и не беше толкова шумна по спомени - може ли този шум да е от съединителя?
Спирачките ми се струват доста твърди трябва да натисна здравата за да спре рязко и да задейства АБС - това нормално ли е?
Колата не харчи масло, засякох я с разход 8.2 извън градско при 110/90км.ч но като работи на място отзад мирише гадно ( не е като другите дизели които съм имал)
Благодаря предварително.
да се похваля и аз с моята Kia - от 10 години си я харесвам и най-сетне събрах за да си я купя втора ръка

Моят проблем е следният:
При натискане и отпускане на педала на съединителя се чува едно скърцане при пълно долно положение на педала и когато съединителят започне да зацепва.
Сменени са горна и долна помпа, в един известен сервиз казаха че било съединител и аксиален лагер и оставих колата за смяна, след като разглобиха казаха че е и демферна шайба (има луфт но още можела да кара). Аз не бях подготвен тогава да реагирам и с демферна шайба и затворихме колата така както е с новият съединител и новият аксиален лагер.
Проблемът обаче със скърцането при напълно натиснат педал и при отпускане си остана, скърцането е от въртеливо движение, дригят проблем е че 2ра и трета скорост влизат малко трудно - не хъркат а все едно има някакво ръбче или все едно не си нацелил точното положение, проблемът се получава понякога.
Другото което забелязах е че коплата е доста шумна над 2000 оборота - карал съм нова 170кс версията автоматик и не беше толкова шумна по спомени - може ли този шум да е от съединителя?
Спирачките ми се струват доста твърди трябва да натисна здравата за да спре рязко и да задейства АБС - това нормално ли е?
Колата не харчи масло, засякох я с разход 8.2 извън градско при 110/90км.ч но като работи на място отзад мирише гадно ( не е като другите дизели които съм имал)
Благодаря предварително.
Коментар