Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
    Много-много, колко да е много - 1365 кила при 4,025м. дължина.
    Гранд Витарата - 1290 кила при 3,865м. дължина.

    Вярно късата Витара и Цирозата са още по-леки, ама седни в едното, седни и в другото. Ще ти стане ясно че според масата е и размера на машинката. Кията е малко по-голям и по-удобен "бъжльок" от тия двете.

    Да споменавам ли късите Фронтера, Терано и Паджеро по колко тежат?
    Хм... може и аз да съм се заблудил, но останах с впечатлението, че Спортиджа е към 1600 оки празен. Което си е много. 1360 също не е малко, но да кажем, че се понася, предвид всичко останало.
    Терано и Паджеро са малко оттатък като категория. За возията на Кията и на Ферозката - наясно съм, изрично писах по-горе, но и Феро не е същата категория като Спортидж.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #17
      От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

      Ясене, ти какво искаш да си купиш?

      Смисъл кията е велика кола несъмнено, ама като слезе от асфалта и умира. Карал съм на военния ни аташе в Йемен още миналия век нова от магазина.
      Корозата е трагедия откъм мотор. А и като всяка японка е изгнила отдавна.
      Свалящ се хардтопа са и старите патрули. Те също нямат вече живи съученици, а и няма особено вътрешно пространство.

      Ти да не си решил да махаш узажа бе?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

        Не един и двама са минали от УАЗ на Кия. Вярно, че Кията има по-малък просвет от УАЗа и че трябва да се кара по-нежно, но не съм съгласен, че като слезе от асфалта и умира. Принципна разлика в проходимостта не съм забелязал. Даже Кията си има и предимства пред УАЗа.

        А комбинацията мек таван и дизел е възможна, но по-екзотична.
        БИО пчелен мед и пчелни продукти
        0888 66 59 73

        Коментар


        • #19
          От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

          Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
          Принципна разлика в проходимостта не съм забелязал.
          Стига де.
          Дори само заради типа окачване са в различен клас.
          Последно редактирано от turtey; 22-07-14, 16:22.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            ..

            Смисъл кията е велика кола несъмнено, ама като слезе от асфалта и умира. ...
            Точно така. Вчера слезнах на банкета да пикая и после 3 часа не мога да се върна. Добре че накрая дойде един Патрол да ме издърпа обратно на асфата.

            Тук след 18-тата минута можете да погледате, какво "не може". Силно орязана, но със заводското предно окачване и заден мост:



            Второ място на "Златна Панега 2012"
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #21
              От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Стига де.
              И аз бих казал, че принципна разлика и да има е доста малка. Много си зависи от конкретните извънпътни условия, както и от задкормилното устройство.
              п.с. Имам дългогодишни/километрични/ опити и с двете споменати, че даже и с Нива.

              Коментар


              • #22
                От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                И аз бих казал, че принципна разлика и да има е доста малка..
                Принципната разлика между двете е толкова малка, че нямат нищо общо.

                А че проходимостта е правопропорционална на прежалеността на дадено возило е безспорен факт.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Принципната разлика между двете е толкова малка, че нямат нищо общо.

                  .
                  Нищо не разбрах.
                  И се чудя защо ли в Южно Корейската армия го играе на тамошната Ужаска?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    И се чудя защо ли в Южно Корейската армия го играе на тамошната Ужаска?
                    Ако разликата е като между цивилната и военната г класа нищо не ме учудва

                    ПП Направих си труда да проверя
                    http://en.wikipedia.org/wiki/KM131_Jeep
                    Очевидно съм прав
                    Последно редактирано от turtey; 22-07-14, 17:00.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Ако разликата е като между цивилната и военната г класа нищо не ме учудва

                      ПП Направих си труда да проверя
                      http://en.wikipedia.org/wiki/KM131_Jeep
                      Очевидно съм прав
                      Това е Ретона,сиреч Спортидж с друга "къщичка".ДВГ,СК,РК,окачване,ходова част рама и спирачки са идентични...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        Това е Ретона,сиреч Спортидж с друга "къщичка".ДВГ,СК,РК,окачване,ходова част рама и спирачки са идентични...
                        Да бе, те и на мерцедес са идентични. От далече. Иначе нищо общо

                        ПП Като оставим лиричните отклонения и преклонението пред св. Кия аз така и не разбрах Ясен какво точно иска.
                        Последно редактирано от turtey; 22-07-14, 22:15.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                          Аз пък да добавя: Моята е обикновена ( не вагон и на къса база) 2.0 ТДИ като на Пенчо и с мен (90 кг.) тежи 1690 кг. Връщах един багажник желязо и я мериха пълна и празна с мен вътре...
                          Може и да са ме треснали малко с кантара, но е над тон и половина празна.
                          Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Принципната разлика между двете е толкова малка, че нямат нищо общо.

                            А че проходимостта е правопропорционална на прежалеността на дадено возило е безспорен факт.
                            Да разликата между проходимоста на стандартна Кия и стандартна УАЗка е от земята до небето. Карам УАЗка вече 26 години и Кия 4 години.
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Ясене, ти какво искаш да си купиш?
                              ...
                              Ти да не си решил да махаш узажа бе?
                              Нещо не ме разбрахте.

                              Не искам да махна УАЗ-а, на Кия-та или каквото подобно купя ролята му ще е да замести Туингото. Съответно не му се полага да е много по-голямо, нито пък се очаква да е много по-проходимо.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кия Спортидж - кабрио / мек таван / сваляем таван

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                ...Кия-та или каквото подобно купя ролята му ще е да замести Туингото. ...
                                Е, в тоя случай, Спортиджа е съвсем добър вариант. За дизела нищо не мога да кажа.


                                Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                                Аз пък да добавя: Моята е обикновена ( не вагон и на къса база) 2.0 ТДИ като на Пенчо и с мен (90 кг.) тежи 1690 кг. Връщах един багажник желязо и я мериха пълна и празна с мен вътре...
                                Може и да са ме треснали малко с кантара, но е над тон и половина празна.
                                Добре де, последно колко тежи това? Аз също имам някакъв спомен за 1600 кила, колегата твърди че е около 1400..
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X