Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разбита спирачна система - киа спортидж '98

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

    Първоначално публикуван от ra4ekra4e Преглед на мнение
    Защо според теб производителя е сложил барабан отзад а диск отпред?
    Причината винаги е само една: барабанните спирачки са по-евтини. Нямат никакво друго предимство.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #17
      От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Причината винаги е само една: барабанните спирачки са по-евтини. Нямат никакво друго предимство.
      Даже и това не е. В барабана има повече материал,по-труден е за изработка,в накладките има повече материал,по-трудни за изработка,по-труден монтаж...
      Само апарата се прави малко по-трудно от цилиндърче. Май причината е да се продават повече части-накладки,цилиндърчета и механизма за саморегулиране.
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #18
        От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

        Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
        Даже и това не е. В барабана има повече материал,по-труден е за изработка,в накладките има повече материал,по-трудни за изработка,по-труден монтаж...
        Само апарата се прави малко по-трудно от цилиндърче. Май причината е да се продават повече части-накладки,цилиндърчета и механизма за саморегулиране.
        Качеството на материалите е много по-ниско в барабанните. При дисковите имаш високотехнологични мат`ряли + пак барабани отзад за ръчната спирачка.
        Drum brakes are less expensive to make than disc brakes, largely because they can also double as a parking brake, whereas disc brakes require a separate parking brake mechanism
        Цитат от тук а и на много други места го има същото становище.
        Ето тук например:
        The rest of us get more of a benefit from the lower cost of drum brakes. Expecting every vehicle built today to come with four-wheel disc brakes would require an across-the-board increase in purchase price
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

          Много рядко има барабан в диска за ръчната. Повечето са с комбиниран апарат,който ползва основните накладки за ръчна.
          Да,цената е ,но тази на последващи продажби на части.
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #20
            От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            Много рядко има барабан в диска за ръчната. Повечето са с комбиниран апарат,който ползва основните накладки за ръчна.
            Да,цената е ,но тази на последващи продажби на части.
            Не искам да споря с човек, занимаващ се с ремонт на автомобили, но аз "комбиниран апарат" без барабани за ръчната отзад съм виждал само на "Полски Фиат 125 Р" и те, естествено, бяха пословични с това, че вечно не им държеше ръчната Всички сериозни автомобили отзад са с дискови спирачки, с барабанчета за механичната такава. Разни "ръчни спирачки на кардана" не коментирам. Помисли от какъв метал или керамика се правят дисковете и от какъв "говнолин" барабаните (в най-най-най-добрия случай от алуминий с вложка от някаква стомана) и каква им е разликата само в цената на материала.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #21
              От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

              Масово леките автомобили със задни дискови спирачки са с комбинирани апарати.
              С жило се завърта един винтов механизъм, който изхвърля буталцето, когато дръпнеш ръчната.
              Ползват го общо взето всички фирми. За разлика от другата концепция - спирачен диск и барабан в едно, която има доста недостатъци, един от които е цената!
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #22
                От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

                Нещо такова ?

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:disc-brake6.jpg
Прегледи:1
Размер:90.9 КБ
ID:5588417

                Ама не мога да разбера как работи ? Вътре в цилиндърчето има лост, който бута буталцето ?
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #23
                  От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

                  Горе долу...оста има екстентрична дупка,която чрез лостче на което има нараязана резба бута...забелязал ли си че при този тип апарати буталото трябва да се навива за да се прибере.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Разбита спирачна система - киа спортидж '98

                    Аз което съм ремонтирал досега, освен барабаните, отзад е WV Пассат Б4 дискови, ръчната в цилиндърчето, МБ Спринтер 208 дискови с ръчна в барабана вътре в диска. Голяма простотия е на Спринтера.
                    Барабанните са ужас от страна дълголетие, самонастройката за ръчната винаги прави проблем. Дали е с винтова с кученце или на клин това прахоляка от феродо дето се наслагва извътре прави всичко на извъобщенезаводскоприличащо. Остава малко влага да се задържи по цялото това нещо и щипка сол.
                    Единствения плюс който ме каса мене при барабаните е, че джантите остават чисти. Който има лети и си ги мие сам е забелязвал, че предните винаги посиво-кафяват.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X