Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудност при запалване в студено време.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Трудност при запалване в студено време.

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    Възможно е , ама все още не е толкова студено та да му замръзне нафтата , освен това ясно пише че е изпушила яко - значи гориво в цилиндрите има , въздух също трябва да има , остава подгрева ...
    То не е нужно да замръзне съвсем. Като се посгъсти и трудно минава през дюзите. И не става на мъгла - трудно палене и пушене.
    При случая ми в немачко заредих на границата с Австрия, вероятно лятна нафта и на другата сутрин навътре в Германия се позахладило без да е под нулата и едвам запалих. И после опашка бяла като след издухан Трабант. И така докато не досипах нова нафта.

    Коментар


    • #17
      От: Трудност при запалване в студено време.

      Благодаря за мненията Ви колеги! Сега свършвам работа и ще видим как ще е паленето и ще пиша по-късно! Зареждано е вечерта преди да започне драмата от OMV. Утре ще е денят за проверки. До по-късно от мен- да видим след цял ден как ще запали сега
      Поздрави!
      Аз съм!

      Коментар


      • #18
        От: Трудност при запалване в студено време.

        Имаме развитие по казуса. Първо след цял ден без палене, слязох изчаках датчика за подгряване да изгасне и завъртях, колата запали веднага задържа се 1 -2 секунди и изгасна. При проверка на помпичката за обезвъздушаване забелязах, че е твърде мека. Направих няколко оборота докато се втвърди и пробвах отново, този път се задържа за 3-4 секунди, ново упражнение и всичко беше наред. Та Х в уравнението Х+У е намерен следва да намерим У. Знаете ли критични точки да погледна тях първо? Това се появява след смяна на антифриз и спирачна течност, нещо пряко или косвено което може да е свързано с некачествена работа в сервиза? (някакви техни грешки).
        Поздрави!
        Аз съм!

        Коментар


        • #19
          От: Трудност при запалване в студено време.

          Първоначално публикуван от HoLLoW Преглед на мнение
          Това се появява след смяна на антифриз и спирачна течност, нещо пряко или косвено което може да е свързано с некачествена работа в сервиза?
          Като са ръчкали напред назад - са разместили някоя връзка на маркучите на нафтата и дет'са вика "Дръпна въздух". Възможно е просто да са извили някой маркуч на който "му е дошло времето" и да смуче въздух от там.
          Имал съм подобен проблем с дърпане на въздух и затова така ти пиша.
          Освен това в това студеното време помпичките за обезвъздушаване/подкаване на горивото не успяват да затворят обратния клапан добре.
          А помпичката фабрична ли е? Ако не - смени я, може и тя да пуска. Я най-добре прасни една снимка.

          Коментар


          • #20
            От: Трудност при запалване в студено време.

            Колеги събота и неделя трябваше да се справя с други задачки и не ми остана време да погледна колата. Снимка за помпичката днес ще направя. Но след като я обезвъздуших, след цял ден студена в неделя сутринта запали, като по часовник. Днес сутринта също.... интересно и все пак ходенето при чичо доктор няма да и се размине .
            Поздрави!
            Аз съм!

            Коментар


            • #21
              От: Трудност при запалване в студено време.

              И така сагата приключи. Малко късно пиша, но...... последно време няма достатъчно време. Та проблемът излезе в свещите 3 изгорели... и сложихме 4 нови BERU и свичко си дойде на мястото, въздух също е поемала малко от маркуча за излишната нафта.
              Поздрави!
              Аз съм!

              Коментар


              • #22
                От: Трудност при запалване в студено време.

                Първоначално публикуван от HoLLoW Преглед на мнение
                И така сагата приключи. Малко късно пиша, но...... последно време няма достатъчно време. Та проблемът излезе в свещите 3 изгорели... и сложихме 4 нови BERU и свичко си дойде на мястото, въздух също е поемала малко от маркуча за излишната нафта.
                Поздрави!

                Това е добре, ама от маркуча за обратната нафта не мога да разбера как ще взима въздух? Там има налягане и ще пръска, няма да смуче.

                Коментар


                • #23
                  От: Трудност при запалване в студено време.

                  Пенчо , налягането в обратното гориво е равно на атмосферното (или малко по- високо) , защото го дава в резервоара.А там си има отдушник.Както си върви потока на флуида , може и да увлече някакво количество въздух, но го дава в резервоара , пак.При липса на налягане от помпата и малко "пускане на въздх в системата"- Всичкото нафта се връща в резервоара и горивопроводите се напълват с въздух , с който двигателят не може да заработи.И те така-на дизелова горивна система и трябва въздух само в смукателния колектор.
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Трудност при запалване в студено време.

                    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                    Пенчо , налягането в обратното гориво е равно на атмосферното (или малко по- високо) , защото го дава в резервоара..
                    В резервоара -да. Ама по пътя - не.
                    Та няма как да смуче въздух от обратната нафта.
                    По-скоро е по пътя на захранващата.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X