Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудност при запалване в студено време.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудност при запалване в студено време.

    Здравейте колеги! Искам да разкажа за моя проблем и ако има колеги с опит в това да изкажат своето мнение. Вчера си вземам колата от сервиз - смяна на накладки (предни и задни), смяна на течност на спирачки, смяна на антифриз, смяна на гуми. Пребирам се, прекарвам вечерта и сутринта тръгвам за работа. Опитвам се да запаля, но за жалост какво се случва - колата започва да се мъчи подскача и не пали ( задържам за 3-4 секунди), втори опит отново същото, трети опит отново същото, четвърти опит на 3 секунда запали и изпуши доста добре. След това колата се държа перфектно никакви странности при работата й на пътя. На обяд реших да я погледна отново след като е изстинала и колата запали от 1/4 въртене на ключа бях приятно изненадан. Но вечерта при напускане на работното място се повтори същият сценарии, както и тази сутрин! Колата е 2001 2.0 Дизел - акумулатора е отличен, ако не беше той да бута нямаше да запаля. Вече две зими такъв проблем е нямало (не че има значение, но е нещо ново). Филтри горивни, въздушни и масленни сменени това лято. Имам чуството ,че дърпа въздух от някъде защото проявява симптомите когато се беше нагълтала с въздух през скъсано маркуче за неизгорелите газове, но то е добре проверено. Свещи не съм проверявал в събота ще се прави разследване!
    Ако някои е имал такъв опит или е добре запознат моля да изкаже едно мнение по въпроса! Ако има колеги във Варна да ударят едно рамо на живо .
    Благодаря предварително!
    Аз съм!

  • #2
    От: Трудност при запалване в студено време.

    Провери свещите.
    Една по една.
    После пиши.

    Коментар


    • #3
      От: Трудност при запалване в студено време.

      И антифриза!
      Пия вино само по два повода: когато за вечеря има дивеч и когато няма.

      Коментар


      • #4
        От: Трудност при запалване в студено време.

        Ако акумулатора е добър и стартера е изправен дизела не пали поради две причини - липса на гориво или липса на подгрев . Е има и трета причина слаба компресия ама това си личи . В твоя случай казваш че отзад е излязъл пушек , бял предполагам - това говори че помпата подава гориво , стартера върти нормално , значи остава подгрева . Ако имаш една или две подгряващи които не работят или слабо подгряват става точно както ти си описал . Връзка между извършените ремонти и подгряването няма освен ако не майсторите не са разкачили някой кабел или изгорили бушона на веригата на подгрева . Провери всички връзки и предпазители на подгряването , виж дали ходи ток с нормален ампераж до свещите и ако всичко е нормално тогава сваляй проверявай свещите една по една . Виж си и въздушния филтър .
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #5
          От: Трудност при запалване в студено време.

          Благодаря за отговорите колеги! Проверките ще се извършат в събота. А за цвета на пушека хм .. не е точно бял а по-скоро сивкав ( ако има значение). Връзката с антифириза ми се губи колега, какво имаш на предвид?
          Поздрави!
          Аз съм!

          Коментар


          • #6
            От: Трудност при запалване в студено време.

            Първоначално публикуван от HoLLoW Преглед на мнение
            Благодаря за отговорите колеги! Проверките ще се извършат в събота. А за цвета на пушека хм .. не е точно бял а по-скоро сивкав ( ако има значение). Връзката с антифириза ми се губи колега, какво имаш на предвид?
            Поздрави!
            При липса на подгряване пушека отзад при въртене е сиво бял и мирише специфично на недоизгоряла нафта , а за антифриза мисля че колегата е имал предвид да погледнеш дали нивото му е нормално - в случай че нямаш течове и количеството му е било в норма , загубата на антифриз говори за проблеми с гарнитурата или главата което от своя страна води до по трудно палене / антифриза има гадното свойство да пробива отвсякъде където може - даже и на места където ако е било с вода не е текло /. Не мисля обаче че там ти е проблема ...
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #7
              От: Трудност при запалване в студено време.

              А колко градуса беше навън? Май отиваха към 5 във Варна, ако я палиш там.
              На тая температура би трябвало да пали и без погрев.

              Коментар


              • #8
                От: Трудност при запалване в студено време.

                Първоначално публикуван от HoLLoW Преглед на мнение
                Благодаря за отговорите колеги! Проверките ще се извършат в събота. А за цвета на пушека хм .. не е точно бял а по-скоро сивкав ( ако има значение). Връзката с антифириза ми се губи колега, какво имаш на предвид?
                Поздрави!
                Без да съм спец, обяснявам:
                Палех трудно, и когато сипах антифриз стана лесно!
                Може би в системата за охлаждане е имало лед и това е затормозявало въртенето на помпата и самото палене!
                Без да съм сигурен, че се оправи от антифриза!!
                Пия вино само по два повода: когато за вечеря има дивеч и когато няма.

                Коментар


                • #9
                  От: Трудност при запалване в студено време.

                  Първоначално публикуван от ArturDent Преглед на мнение
                  А колко градуса беше навън? Май отиваха към 5 във Варна, ако я палиш там.
                  На тая температура би трябвало да пали и без погрев.
                  Колата е запалила , но чак след третия път и е пушила доста . На 5 градуса доста коли няма да запалят ако подгрева нещо не е наред ...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудност при запалване в студено време.

                    Първо-подгряващи свещи/драмата почва с падането на температурите и почваме да мислим за най-апокалиптични неща/,второ теч на нафта/смучене на въздух някъде и трето/Бакалов е намекнал/-след смяна на антифриза се е отворила някоя дупка към гарнитурата на главата,но не бързай да си разбутваш колата-провери 1 и 2
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудност при запалване в студено време.

                      Ако нафтата е от есента, също може да е причина, освен свещите.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трудност при запалване в студено време.

                        Каква е марката на колата,команрел ли е или не.
                        SUZUKI VITARA V6
                        HONDA CBR 919RR
                        MERCEDES ML
                        MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трудност при запалване в студено време.

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Ако нафтата е от есента, също може да е причина, освен свещите.
                          Пенчо,принципно си прав ако горивния филтър не е сменян и е пълен с вода и е замръзнала,но тогава симптомите не са същите.Когато е така колата пали минава 100 метра и умира/карам дизел от 1992 год. и почти всички детски болести съм ги преболедувал/.Иначе нафтата в българия се лекува с бензин 1:10 нафта.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трудност при запалване в студено време.

                            Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                            Пенчо,принципно си прав ако горивния филтър не е сменян и е пълен с вода и е замръзнала,но тогава симптомите не са същите.Когато е така колата пали минава 100 метра и умира/карам дизел от 1992 год. и почти всички детски болести съм ги преболедувал/.Иначе нафтата в българия се лекува с бензин 1:10 нафта.

                            То и аз съм с нафта от 1990, ама до сега само веднъж съм имал проблеми с нафта и то не тука, а в Германия.
                            И на минус 35 съм палил, верно с три подгрявания - пак там.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трудност при запалване в студено време.

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Ако нафтата е от есента, също може да е причина, освен свещите.
                              Възможно е , ама все още не е толкова студено та да му замръзне нафтата , освен това ясно пише че е изпушила яко - значи гориво в цилиндрите има , въздух също трябва да има , остава подгрева ...
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X