Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Приключенията със Сорентото продължават.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Приключенията със Сорентото продължават.

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Нормално.
    Вече две такива новозакупени недоразумения идват при мен за обслужване с тропащи и духащи мотори. Върнах ги на хората без да ги пипам, щото ми е съвестно да взимам пари за скраб.
    Тия коли са еднодневки.
    Изобщо не съм съгласен с теб.Това че 2 коли са дошли при теб за обслужване и ремонт не означава че колите от тази марка са боклуци и еднодневки,както и на теб не ти дава право да изказваш мнение от този род,защото си мисля че целта на този форум е да си помагаме един на друг а не да злорадстваме над колегата какъв боклук си е купил/По същата логика всеки който е ремонтирал всяка една друга марка автомобили му дава право да каже че са боклуци.Извинявай но не съм съгласен с теб.Съжалявам за колегата че така са се стекли обстоятелствата при него но това са рисковете при покупката на автомобил втора ръка.Може да се случи на всеки един от нас.Искренно се надявам да ремонтира двигателя на автомобила си и да му се радва още дълго време защото този автомобил в никакъв случай не е еднодневка
    Няма лоши автомобили - има лоши шофьори

    Коментар


    • #17
      От: Приключенията със Сорентото продължават.

      Първоначално публикуван от ivanmp Преглед на мнение
      ...както и на теб не ти дава право да изказваш мнение от този род,защото си мисля че целта на този форум е да си помагаме един на друг а не да злорадстваме над колегата какъв боклук си е купил...
      Нещо не си ме разбрал!
      Казах две кратки и ясни думи, за който може да мисли. Сега ще обясня по обширно:
      Живота на този двигател е 200, или 300 хил.км. В заивсимост от експлоатацията (натоварване, къси, или дълги разтояния, подръжка, и т.н.).
      След този пробег всички механизми на двигателя се износват, или амортизират и се нуждае от капитален ремонт. Тук проблема е, че не се износва и амортизира само КММ, а и ГРМ, глава, мазилна и охладителна уредба, балансиращи валове, и т.н. Е добре, с цената на много средства ще го направим. Имаме ли обаче отново надеждна кола след този скъп ремонт? Моя отговор е нямаме! Сега ще обясня и защо - защото конструктора - счетоводител е сметнал не само двигателя с такъв ресурс (хич не е тъп), сметнал е цялата конструкция - всичко каквото се сетиш. След, или преди да даде фира двигателя и системите които отбелязах по горе, дават фира горивната система, системата за рециркулация на отработените газове, системата за принудително пълнене, кормилната система, спирачната система, окачването и силовото предаване и т.н. Не на последно място рушащата се електроинсталация, от която пък зависи работата на всичко по тая кола.
      Или, казано накратко - каскадно, или лавинообразно разрушаване, след определен пробег, или изминати км., от което колата се превръща в бездънна яма за наливане на пари.
      В много голяма грешка си, ако си мислиш, че "злорадствам". Напротив, целта ми беше с "две думи" да предпазя бъдещи наивни клиенти на такива коли.

      Коментар


      • #18
        От: Приключенията със Сорентото продължават.

        Тука вече съм съгласен с Андро.Самата истина е, че концепцията за производство на автомобили след 2000г.е такава че те след определен пробег да се разкапват тотално.(няма да фалират заводите я)И ако решиш да съживяваш такъв мъртвец наистина означава да наливаш вода в кофа без дъно.Разбира се има и една друга категория марки за които това правило не важи, но за тях повечето от нас нямат пари дори и за 2ра ръка, а и кията не е сред тях.Лично за себеси съм решил да се придържам към по стари години на производство с по стандартни двигатели.Вярно, че на всеки му се кара нещо по лъскавко, но вероятноста да намериш такова което средния европеец да не му е взел душата е доста малка.
        Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

        Коментар


        • #19
          От: Приключенията със Сорентото продължават.

          И какви коли препоръчвате вие двамата? Коя е тази кола, която на 20 години не се износва и не влиза в сервиз? Коя кола по вашите критерии не е "еднодневка", щом се налагат ремонти отвреме навреме. Аман от "майстори разбирачи", които са по-добри от куп инженери, създали нов автомобил след маса изследвания и опити за надеждност. Що не идете в КИА да им оправите колите, като сте толкова добри, а си седите в личния гараж-"сервиз" и ръсите мозък по интернет.Май нямате много работа в "сервиза". И ми е много интересно какви коли, аджаба, карате пък вие разбирачите, че и ние баламите да си вземем такива. Тези които говорят за "мъртвец" и "еднодневка" без да са видели колата дори на снимка нямат място тук. Само вкарват човека в чудо, че е споделил тук проблемите с колата си та ако някой има подобни да помогне с каквото може.

          Коментар


          • #20
            От: Приключенията със Сорентото продължават.

            Младо, немой с лошо!Земи си Г-класа или "Патрол", "Ланд Крузер" или "Дифендър"като искаш съвет от мен.Даже си ги купи нови...Колкото до това къде да ида-ти си последния, който да ми казва.Кията също не е лоша, но ако си я купиш от магазина или ако имаш късмет.Аз също имам Кия, но като я купувах я прегледах цялостно, а не само дали е надраскана боята.
            Ма всъшност кво ли съм зел да ти се обяснявам ти и това май няма да го разбереш...
            Ай със здраве.
            Последно редактирано от siem; 25-04-13, 11:18.
            Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

            Коментар


            • #21
              От: Приключенията със Сорентото продължават.

              Основен ремонт не е равен на влизане в сервиз за смяна на окачване.
              И на мен ми се струва, че съвременните коли са по-слабички. От къде знам - карам мерцедеси (стари - 124 и 140) от 14 години. През същото това време съм имал Алфа 156 и Пежо 307 @ 2007г.
              Няма сравнение в качеството. И не само заради разликата в марката - карал съм почти всички модели актуални мерцедеси и те също дават повод за мрачни размисли като очакван живот и разходи за поддръжка.
              Честно казано, аз предпочитам по-малко екстри, по-ниска експлоатационна цена.
              Извинете, че пиша за леки коли, джип до момента не съм имал.

              Коментар


              • #22
                От: Приключенията със Сорентото продължават.

                Благодаря за обръщението "младо" - пенсионер съм и не го чувам често. По някаква случайност, когато работех, имахме 2 чисто нови служебни Г-класа и точно като им мина гаранцията се пръсна диференциала на единия, а другия преди това мина поне няколко пъти гаранционни ремонти, така че в твой стил бих казал "не ми ги хвали". Това не означава, че Мерцедес и Г-класата са лоша марка или модел автомобил, а означава че тези двата не са били сполучливи. Същото е и с КИА Соренто. Ако искаш да обсъждаш конкретен автомобил-давай, но не говори за марката като цяло, защото може някой да ти повярва.

                Коментар


                • #23
                  От: Приключенията със Сорентото продължават.

                  Тука изглежда си пишеме просто така за да си чешаме пръстите.Прочети пак последното мнение на "Андро" и първото мое и се опитай да вникнеш в смисъла им.(Един вид-...какво е искал да каже автора)
                  Ще се опитам да ти синтезирам за по разбираемо.
                  По новите коли се правят с по малък ресурс и пристигайки в БГ.повечето са вече на края или с изчерпан такъв.В конкретния случай говорим за "КИЯ" която се явява в средния и нискобюджетния клас.Като си купиш КИЯ са много по вероятни проблемите от колкото ако си купиш "Тойота"например, ако приемем, че и двете са с приблизително еднакъв пробег,години и поддръжка.И това го твърдя като собственик на КИЯ.Не казвам,че киите са лоши, даже напротив ДОСТА ДОБРИ ЗА ПАРИТЕ СИ КАТО НОВИ(не викам, а подчертавам тънкия момент)Спирам, че оспамих на човека темата.Дано този път си ме разбрал.
                  Последно редактирано от siem; 25-04-13, 12:31.
                  Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Приключенията със Сорентото продължават.

                    Мисля че е време модераторът да се намеси и да трие всякакви заядливи мнения и обиди.Това не е форум(БГ-МАМА)или нещо подобно ако някой иска да помогне на човека да го направи така или иначе животът ни е достатъчно напрегнат че да влизаме в подобни спорове.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Приключенията със Сорентото продължават.

                      Кия прави едни от най-качествените автомобили в момента,и те като всички са така както казва андро имат си живот и трудно се поддават на ремонт,карам такава от чисто нова от магазина до сега е на под 50 000 км. имам наблюдение от служебните които са над 150 000 км. нямат почти никакви дефекти,наложили се отваряне на мотора,малко сервизи се наемат да ги правят изключая тези които основно работят с корейски и японски !Осебенно тея дето са ЦВВТ двувалките с пуловите !
                      Последно редактирано от Roninn; 25-04-13, 18:28.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #26
                        От: Приключенията със Сорентото продължават.

                        Киа-та е разкошно автомобилче. Ако е читаво и гледано, определено е добър избор! Това, което Андро казва обаче, определено е вярно: концепцията на старите дръгели и на новите еднодневки е коренно различна.Едните се правени да "векуват", защото тогава производителите още са си доказвали кой е по-, по-, най-. Другите са правени да грабнат окото на купувача, да го радват 5-6 години, и след това, доволен, да си купи следващият модел. Аз, лично имам и корейски автомобил, за който не мога да кажа абсолютно нищо лошо, дори- напротив, но предпочитам да си возя задника и семейството с дЕдо- то.
                        Ето разликата в концепциите от една вчерашна случка, па макар и борбата да е между джип и лека кола...Вижте последният мой пост: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=160630
                        08седемшест5едно513четири

                        Коментар


                        • #27
                          От: Приключенията със Сорентото продължават.

                          Колега до къде стигна с ремонта?
                          Няма лоши автомобили - има лоши шофьори

                          Коментар


                          • #28
                            От: Приключенията със Сорентото продължават.

                            Напредваме,в4ера постивихме добичето в кочината и сега почваме да го кичим с оставащите части.Взехме блока от ясен с нови ризи и работа-300 кинта.Сменихме сегменти,основни,биелни лагери,семеринги,веригите с нови успокоители и комплект гарнитури за целия блок,гумички на клапаните (ебах тия кореици едва ги извадихме старите).Играе и силикона на места че за капаците на веригите няма гарнитури и така.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Приключенията със Сорентото продължават.

                              Машината е готова.Вчера я запалихме вече я раздвижвам.Мърка като коте и не дава да и пипнеш гаста.Поздрави на всички и весели празници.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Приключенията със Сорентото продължават.

                                Колега колко ти седна целия ремонт ако не е тайна
                                Няма лоши автомобили - има лоши шофьори

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X