Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при "студен" двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Трудно палене при "студен" двигател?

    Първоначално публикуван от Nadu Преглед на мнение
    Само 1 неми е ясно защо при студено време по лесно пали на бензин от колкото на газ .
    Сериозно ли питаш?
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #17
      От: Трудно палене при "студен" двигател?

      Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
      Миналата година сменях мембраните на изпарителя с такива от 15 лв (сигурно са средна хубост между 10 и 20) ама си е бая работа...
      Относно давенете, не мисля че го дави, а по скоро има недостик... Давене усещам когато карам километър и изгася колата. Посля за да запаля стартера върти като ненормален...

      И последно, напрежението мога да го видя. Обаче от както е при мен почти нищо не съм барал по газовата (с изключение на нов газов клапан(щото стария един маистор ми го съсипа докато го чистеше) и нови мембрани) та в началто всичко палеше от раз. И сега пали така, ако престоя не е повече от 2-3 часа, ако е повече - да е жив и здрав акумулатора

      Ясене, според теб това превключване между бензин и газ се дължи на това, че захранването е "след стартера" така ли да разборам? Ако взема захранване "по отпред" ще пали директно на зелен диод(на газ)?
      До сега мислех, че това е някаква нарочна система, да взема 2 глътки бензин, колкото да запали и после да пуска газта...
      Тя не е захранена след стартера. Сложили са ти някакъв идиотски автоматичен ключ, който при липса на обороти изключва газта И превключва на бензин. Нормалните, като няма обороти, пускат 1-2 секунди газ и я спират.

      Я дай подробности - каква е колата, какво пише на ключа?

      Коментар


      • #18
        От: Трудно палене при "студен" двигател?

        Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
        Сериозно ли питаш?
        Той въпросът е смислен и не е прост. Лошото е, че отговорът на всяка кола е различен, защото различен газаджия си е оставил черните гнусни ръчички.

        Коментар


        • #19
          От: Трудно палене при "студен" двигател?

          Това е вярно , което казва колегата Ясен . Но при много студено време докато загрей изпарителя има опасност да се обледи понеже газта излиза течна .

          Коментар


          • #20
            От: Трудно палене при "студен" двигател?

            Газта не е ли с по-високо октаново число и това да е една от причините за принципно по-трудното палене при старите карбураторни автомобили?
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #21
              От: Трудно палене при "студен" двигател?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Тя не е захранена след стартера. Сложили са ти някакъв идиотски автоматичен ключ, който при липса на обороти изключва газта И превключва на бензин. Нормалните, като няма обороти, пускат 1-2 секунди газ и я спират.

              Я дай подробности - каква е колата, какво пише на ключа?
              Kia Sporgate 1998cc, 128Hp, 4WD 16v DOHC инжекцион се води мотора...
              Превключателя е това -http://www.fobosgas.com/userfiles/productimages/product_264.jpg

              Коментар


              • #22
                От: Трудно палене при "студен" двигател?

                Тоя модел ключ не го знам, но устройствата на тази фирма имат традицията да се правят на по-умни, отколкото са.

                А как пали на бензин?

                Коментар


                • #23
                  От: Трудно палене при "студен" двигател?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  За автора на темата:
                  Имаш бавна утечка на газ от изпарителя. За няколко часа успява да удави напълно двигателя. Лечение = нови мембрани.

                  Друга възможност - недостатъчно напрежение до клапаните за газ. Имай предвид, че когато до тях стига по-малко от 9 волта, работят зле. Щом ток им се подава след завъртането, има няколко фактора - стартерът смачква напрежението, захранена е кой знае откъде, кабелчетата са тънки. Пробвай да я свържеш така, че напрежение на газовите клапани да се подава преди завъртането на стартера.

                  Само ти се струва. За двигателя е по-добре да запали на газ. Бензинът в студен двигател прави нагар и разрежда маслото по стените на цилиндъра.

                  Платна = 20 лева. Хем ако са от 20 лева, ще са свестни и няма да се втвърдяват. Втвърдяват се тези от 10 лева.
                  Ела тогава да ми запалиш Дайхатсуто,карбуратор,с автоматичен смукач и затворени камери,сутрин при -10 на газ.И как ще е добре паленето на газ при минусови Т,като тя се излива течна и неизпарена в карба.И как ще е по-добре с газта,като цялата конструкция на карба е за течно гориво като бензин.Газта е само евтина алтернатива.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Трудно палене при "студен" двигател?

                    А така ли е правила отначало, като са я газифицирали? Защото може да са объркали нещо във връзването. Иначе сменяваш ключа и всичко трябва да си дойде на мястото.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Трудно палене при "студен" двигател?

                      Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                      А така ли е правила отначало, като са я газифицирали? Защото може да са объркали нещо във връзването. Иначе сменяваш ключа и всичко трябва да си дойде на мястото.
                      Точно това казах по горе. В началото си палеше и на газ и на безин от раз...

                      А как пали на бензин?
                      На бензин още по трудно... Даже ме е страх в студа да я мъча на бензин...

                      При палене на газ, успее ли да завърти така, че газ индикатора да светне 3 пъти, на 4-въртия почти сигурно е запалена...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Трудно палене при "студен" двигател?

                        Предполагам ти изтърва газовия клапан . И затова на бензин смесва двете горива , а на газ по лесно се спира бензина .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Трудно палене при "студен" двигател?

                          А дали наистина изтърва, или така е направено... Някъде четах, че системата смесваща 2-те горива е най-икономична... Но забелязвам, че като сложа бензин, след известно време изчезва...
                          Ама ти всъщност имаш в предвид, че на бензин псука газ, а на мен ми се струва, че на газ пуска по малко бензин...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Трудно палене при "студен" двигател?

                            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                            А дали наистина изтърва, или така е направено... Някъде четах, че системата смесваща 2-те горива е най-икономична... Но забелязвам, че като сложа бензин, след известно време изчезва...
                            Ама ти всъщност имаш в предвид, че на бензин пуска газ, а на мен ми се струва, че на газ пуска по малко бензин...
                            Бензин газ в 1 е несъвместимо , цапа свещи ( дави се) . Спри и газта от кранчето на бутилката и пробваѝ на бензин ако не помогне поне няма да навреди , и след това обратно с бензина спираш притока и пробваш само на газ. Може и да излезе нещо .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Трудно палене при "студен" двигател?

                              Аз винаги паля на бензин и след като от парното почне да духа леко топло превключвам на газово гориво ! Това зимата , а лятото поработва 1-2 минути и тогава я прехвърлям ! Оправи си паленето на бензин и я заведи на газанализатор да видят как ти е сместа . И пак съм склонен да обвиня менте свещи за проблема . Свали ги и виж какъв им е цвета , ако са черни ги смени .

                              Коментар


                              • #30
                                От: Трудно палене при "студен" двигател?

                                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                                Ела тогава да ми запалиш Дайхатсуто,карбуратор,с автоматичен смукач и затворени камери,сутрин при -10 на газ.И как ще е добре паленето на газ при минусови Т,като тя се излива течна и неизпарена в карба.И как ще е по-добре с газта,като цялата конструкция на карба е за течно гориво като бензин.Газта е само евтина алтернатива.
                                Мога да ти оправя Дайхацуто, щом не пали. Ама ти ще го докараш, че съм пълен със свободно време. Отсега да позная - някой е вкарал газта под клапата на смукача. Иначе на който му се гледа, показвам - кеф ти УАЗ, кеф ти Рено Туинго, на такива температури, каквито предлага климатът в България. На -35 вероятно няма да запалят на никое от горивата, ама с евтино масло - толкова. Това с изпаряването и карбуратора е нерелевантно - до карбуратора течна газ стига само при груби нарушения на режима, а все едно каквото и да е гориво, за да гори, първо трябва да се изпари.

                                Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                                А дали наистина изтърва, или така е направено... Някъде четах, че системата смесваща 2-те горива е най-икономична... Но забелязвам, че като сложа бензин, след известно време изчезва...
                                Ама ти всъщност имаш в предвид, че на бензин псука газ, а на мен ми се струва, че на газ пуска по малко бензин...
                                Системата, смесваща двете горива, е най-икономична, ако измерваш само едното гориво. Иначе не, макар че може да има някои други предимства, ако е направена добре. Все едно, твоят случай не е такъв, това се прави в сложните инжекторни системи.

                                На инжекторен двигател, бензинът се спира от тока на дюзите. И да пускат малко (обикновено пускат, особено ако не си спрял тока на помпата за бензин), това едва ли ще влияе на запалването, еле па във всичките цилиндри. И не, не е направено нарочно така.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X