Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при "студен" двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене при "студен" двигател?

    От известно време ми прави впечатление, че паля доста трудно при студен (нямам в предвид от минусуви температури, а не работил известно време 12, 24 часа) двигател. Под трудно имам в предвид, че паленето става обикновено при 4-върто, пето завъртане на ключа, което пък сега в зимни условия е на границата изобщо да не запали...
    Колата е на бензин + газ (обикновена газова Ловато). Имам предположения, че проблема е в притока на гориво.
    Принципно "паля на газ" - при даване на контакт, на превключвателя свети диода за бензин, при завъртане на ключа(ако двигателя завърти хубаво, веднага святка другия диод, за газ, и обикновено при 2 -3 святкания на диода за газта, на следващото пали(Явно няма достатъчно газ в изпарителя, за да запали...)
    Лошото е, че и при бензина е така, да не кажа и по-зле... Въртял съм 4-5-6 пъти без да запали...

  • #2
    От: Трудно палене при "студен" двигател?

    Същия проблем с мотора имам,при ниски температури не иска да запали, бензин има, ток има, мирише на бензин като въртя а мотора не иска, явно съм зацапал свещта и сега ще я свалям за проверка. При температури над 0 пали от раз, сега какво му стана не знам. При теб като палиш само на бензин мирише ли на бензин през ауспуха преди да си запалил?
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

    Коментар


    • #3
      От: Трудно палене при "студен" двигател?

      Не съм забелязал да мирише. Свещите са ми на 1 месец... И проблема при мен го има не само когато градусите са под 0-лата. И на 20 градуса, ако колата не е палена 1 ден пак е горе долу същата работа... Е на 20 градуса пали малко по-лесно от на -10 ама...

      Коментар


      • #4
        От: Трудно палене при "студен" двигател?

        Аз миналата година като слагах метана и преди това смених кабели и свещи . Кабели Магнети Марели издадоха багажа за 10 к.км. Свещите за 15 к. км. ги свалих за сверка и черни та чак катранени NGK . Сложих си старите кабели и свещи и колицата заспа . На миналия ми автомобил бях купувал едни чешки BRISK и бях много доволен . Имат модел и за газ . Може да се види по марка и модел в сайта им. Проблем е , че моя точно продукт не е внасян в България и съм ги поръчал на едно момче да ми ги прати от Чехия , но подочух , че са се появили и техни ментета.

        Коментар


        • #5
          От: Трудно палене при "студен" двигател?

          Искаш да кажеш, че проблема може да е с свещите? И аз сложих NKG (пише, че са правени в франция) ама както казах, са на 1-2 месеца, като километри да кажем 200 (не хиляди)... Ако наистина проблема е в свещите, остава да са скапани по default или просто да не са точно за моя двигател...

          Всъщност тези които ми сложиха са BKR6E а по спецификация пише за трябва да се сложат BKR6E-11 (на моите им липсва 11 ската), може ли там да е проблема?

          Коментар


          • #6
            От: Трудно палене при "студен" двигател?

            Шампион ментета са ми изкарвали и под 1000 км. Не казвам , че е 100 % свещи , но е много вероятно ! Може да е и палец на делкото , но е по-малко вероятно ! Проблема при нас е ,че цената не е гаранция за качество ! Преди години с едни NGK изкарах 60 хиляди километра и не бяха мръднали . Чел съм по форумите , че е по добре за газ-ирани мотори електродното разстояние да се регулира на 0,7 мм. , но не го практикувам !

            Коментар


            • #7
              От: Трудно палене при "студен" двигател?

              Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
              От известно време ми прави впечатление, че паля доста трудно при студен (нямам в предвид от минусуви температури, а не работил известно време 12, 24 часа) двигател. Под трудно имам в предвид, че паленето става обикновено при 4-върто, пето завъртане на ключа, което пък сега в зимни условия е на границата изобщо да не запали...
              Колата е на бензин + газ (обикновена газова Ловато). Имам предположения, че проблема е в притока на гориво.
              Принципно "паля на газ" - при даване на контакт, на превключвателя свети диода за бензин, при завъртане на ключа(ако двигателя завърти хубаво, веднага святка другия диод, за газ, и обикновено при 2 -3 святкания на диода за газта, на следващото пали(Явно няма достатъчно газ в изпарителя, за да запали...)
              Лошото е, че и при бензина е така, да не кажа и по-зле... Въртял съм 4-5-6 пъти без да запали...
              Извинявай за въпроса,ама каква марка е автомобила?,че нещо не разбрах.По-мненията ,усетих че вече ще се стига до цепене на мотора ....едва ли не.Карбуратор ли е?Отделно тая дискотека дето я прави тоя превключвател не е по реда си .Ако се смесват двата вида гориво,даже се чудя как ти пали въобще.
              ПП Преди две сутрини и аз ги омешах двата въглеводорода и ходих пеша цум арбайт.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                От: Трудно палене при "студен" двигател?

                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                Извинявай за въпроса,ама каква марка е автомобила?,че нещо не разбрах.По-мненията ,усетих че вече ще се стига до цепене на мотора ....едва ли не.Карбуратор ли е?Отделно тая дискотека дето я прави тоя превключвател не е по реда си .Ако се смесват двата вида гориво,даже се чудя как ти пали въобще.
                ПП Преди две сутрини и аз ги омешах двата въглеводорода и ходих пеша цум арбайт.
                Kia Sporgate 1998cc, 128Hp, 4WD 16v DOHC инжекцион се води мотора...
                Дискотеката си я прави от както съм я взел, явно така е конфигурирана... В смисъл, при контакт свети бензин, и при първото завъртане на двигателя святка диода на газта и подава газ...

                Коментар


                • #9
                  От: Трудно палене при "студен" двигател?

                  Не знам колко сам прав но на газовия двигател му трябва по голяма иска . Затова на моите автомобили правя по голямо разстоянието на свеща , като старите майстори го мера с 1 стотинка , и сам нямал проблеми .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудно палене при "студен" двигател?

                    Първоначално публикуван от Nadu Преглед на мнение
                    Не знам колко сам прав но на газовия двигател му трябва по голяма иска . Затова на моите автомобили правя по голямо разстоянието на свеща , като старите майстори го мера с 1 стотинка , и сам нямал проблеми .
                    На мен пък ми се струва че на газифицирания двигател му трябва да поработи на бензин до достигане на 50 градуса на антифриза и тогава да се юрка на газ.....
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудно палене при "студен" двигател?

                      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                      На мен пък ми се струва че на газифицирания двигател му трябва да поработи на бензин до достигане на 50 градуса на антифриза и тогава да се юрка на газ.....
                      Това е за да се избегне втвърдяване на платната на изпарителя .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трудно палене при "студен" двигател?

                        За автора на темата:
                        Имаш бавна утечка на газ от изпарителя. За няколко часа успява да удави напълно двигателя. Лечение = нови мембрани.

                        Друга възможност - недостатъчно напрежение до клапаните за газ. Имай предвид, че когато до тях стига по-малко от 9 волта, работят зле. Щом ток им се подава след завъртането, има няколко фактора - стартерът смачква напрежението, захранена е кой знае откъде, кабелчетата са тънки. Пробвай да я свържеш така, че напрежение на газовите клапани да се подава преди завъртането на стартера.

                        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                        На мен пък ми се струва че на газифицирания двигател му трябва да поработи на бензин до достигане на 50 градуса на антифриза и тогава да се юрка на газ.....
                        Само ти се струва. За двигателя е по-добре да запали на газ. Бензинът в студен двигател прави нагар и разрежда маслото по стените на цилиндъра.

                        Първоначално публикуван от Nadu Преглед на мнение
                        Това е за да се избегне втвърдяване на платната на изпарителя .
                        Платна = 20 лева. Хем ако са от 20 лева, ще са свестни и няма да се втвърдяват. Втвърдяват се тези от 10 лева.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трудно палене при "студен" двигател?

                          Само 1 неми е ясно защо при студено време по лесно пали на бензин от колкото на газ . Тук сме да дискутираме

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трудно палене при "студен" двигател?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            За автора на темата:
                            Имаш бавна утечка на газ от изпарителя. За няколко часа успява да удави напълно двигателя. Лечение = нови мембрани.

                            Друга възможност - недостатъчно напрежение до клапаните за газ. Имай предвид, че когато до тях стига по-малко от 9 волта, работят зле. Щом ток им се подава след завъртането, има няколко фактора - стартерът смачква напрежението, захранена е кой знае откъде, кабелчетата са тънки. Пробвай да я свържеш така, че напрежение на газовите клапани да се подава преди завъртането на стартера.

                            Само ти се струва. За двигателя е по-добре да запали на газ. Бензинът в студен двигател прави нагар и разрежда маслото по стените на цилиндъра.

                            Платна = 20 лева. Хем ако са от 20 лева, ще са свестни и няма да се втвърдяват. Втвърдяват се тези от 10 лева.
                            Миналата година сменях мембраните на изпарителя с такива от 15 лв (сигурно са средна хубост между 10 и 20) ама си е бая работа...
                            Относно давенете, не мисля че го дави, а по скоро има недостик... Давене усещам когато карам километър и изгася колата. Посля за да запаля стартера върти като ненормален...

                            Напрежението мога да го видя. Обаче от както е при мен почти нищо не съм барал по газовата (с изключение на нов газов клапан(щото стария един "майстор" ми го съсипа докато го чистеше) и нови мембрани) та в началто всичко палеше от раз. И сега пали така, ако престоя не е повече от 2-3 часа, ако е повече - да е жив и здрав акумулатора

                            Ясене, според теб това превключване между бензин и газ се дължи на това, че захранването е "след стартера" така ли да разборам? Ако взема захранване "по отпред" ще пали директно на зелен диод(на газ)?
                            До сега мислех, че това е някаква нарочна система, да взема 2 глътки бензин, колкото да запали и после да пуска газта...
                            Последно редактирано от Glow; 10-01-13, 20:51.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трудно палене при "студен" двигател?

                              Първоначално публикуван от Nadu Преглед на мнение
                              Само 1 неми е ясно защо при студено време по лесно пали на бензин от колкото на газ . Тук сме да дискутираме
                              Ми щото бензиновата хранителна уредба е проектирана от инженери и се прави в завод, а газовата е проектирана от техници и се прави в гараж.

                              Добре газифицираните коли палят на каквото ги включиш и разлика в работата няма.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X