Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водород за киа-та.За и Против?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Водород за киа-та.За и Против?

    Привет.Значи на последък доста популярни почват да стават водородни уредби за ДВГ почетох малко из нета и отзивите са доста добри.Пускам тази тема за да разнищим всички плюсове и минуси на въпросната инсталация.Интересува ме също има ли някой сложил такава на киа-дизел и как се държи автомобила-разход,мощност....

  • #2
    От: Водород за киа-та.За и Против?

    Има поне две теми по този въпрос тук.

    Като общ извод-пълна глупост, няма никаква полза от бълбукатор.
    Ма ако имаш бол пари и се чудиш на кого да ги подариш...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Водород за киа-та.За и Против?

      Тук темата за водород е табу. Всички мислят, че е глупост.
      Има човек сложил такава клетка на лека кола, но така и не дойде да ми демонстрира разхода.... който е спаднал от 9/100 до 5/100 .
      Много приказки... но не живо .... няма никой.
      Слагай една такава и споделяй какво става.

      Коментар


      • #4
        От: Водород за киа-та.За и Против?

        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
        Всички мислят, че е глупост.
        Ааа, не всички, не!
        Само тези дето могат да помислят със собствения си разум, и имат поне малко технически познания.

        Другите са свободни да си дават парите даже за космодискове.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Водород за киа-та.За и Против?

          Не си прав Коле, аз съм убеден, че за някои има ползи.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            От: Водород за киа-та.За и Против?

            Имам познат който е зложил водород на сорентото ,но все не мога да го засеча за отзиви.Каза че са му взели 500 кинта.

            Коментар


            • #7
              От: Водород за киа-та.За и Против?

              За първи път чух за водородни клетки от един гумаджия в Овча Купел преди няколко години.Та той има джип Тойота(не помня точния модел - произведен края на 80те) и казваше,че често ходи на лов и разхода бил с литър и половина два под нормалния..
              First Man, then Machine!
              Lada Niva
              Honda XR 400

              Коментар


              • #8
                От: Водород за киа-та.За и Против?

                Аз имам лични наблюдения по темата, тъй като преди 1 година мислех да ставам дистрибутор на една чужда фирма в тази област, като предлагам сервиз, монтаж и т.н., цялостно обслужване. Тъй като съм инженер, а и сумата за стартов капитал не беше никак малка, реших да направя проучване сред нашето общество на случаен принцип подбрани хора на тема:"Готови ли сте да си сложите такава система на Вашата кола?". Интервюирах 100 човека. Повечето са готови, макар и да са скиптично настроени. Питах ги и колко пари са готови да платят. Резултата беше не повече от 500лв. Има ли позла от такова нещо, съмнително. Гледах много резултати, виждал съм и коли. Обикновенно ги карат без да ги "гонкат", внимателно, да ама тогава и моята кола дава по-малко разход :-) Съвсем малка е разликата в разхода, което не оправдава ИНВЕСТИЦИЯТА!!! След много прочетени материали, технически данни и т.н. стигнах до извода, че най-доброто капиталовложение са електромобилите. За нас те още са екзотика, поради неизградената инфраструктура, но в Европа си ги карат. Там нямаш вредни емисии, шум и т.н.
                Личен съвет - не си прави експерименти. Тези, които са си сложили, по стара наша традиция ще ти кажат, предполагам, че има смисъл, за да си купиш и ти. НЕ ГО ПРАВИ!!! Ако решиш да купуваш, то първо потърси информация колкото можеш повече и от различни места. Ако не намериш, аз мога да ти препратя.
                В заключение да спомена, че фирмата, с която щях да работя, беше руска, системите не бяха скъпи. Тази фирма са направили експеримент в града, в който живеят и са монтирали такива системи на няколко автобуса от градския транспорт. Има минимални резултати на икономия. Имат такива системи за тежка техника, като багери, камиони и т.н., та и там са монтирали.
                Въпрос на личен избор.

                п.с. Мнението ми е лично и го споделих само, за да помогна малко в размислите на колегата. Хубавите системи в този бранш са четирицифрени. В нашата страна те не се предлагат масово, поради покупателната ни възможност. Ето защо и пазара не може да се разгърне.
                Последно редактирано от r1r1r1r1r1r1; 14-03-12, 06:19.

                Коментар


                • #9
                  От: Водород за киа-та.За и Против?

                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  Тук темата за водород е табу. Всички мислят, че е глупост.
                  Има човек сложил такава клетка на лека кола, но така и не дойде да ми демонстрира разхода.... който е спаднал от 9/100 до 5/100 .
                  Много приказки... но не живо .... няма никой.
                  Слагай една такава и споделяй какво става.
                  Има доста хора които са монтирали подобен чайник. Един от тях участва във форума. Никът му е номер на мобилен телефон и беше монтирал системата на Кайен. Твърдеше, че ефектът бил 0 (нула) или отрицателен (повишаване на разхода)...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Водород за киа-та.За и Против?

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Има доста хора които са монтирали подобен чайник. Един от тях участва във форума. Никът му е номер на мобилен телефон и беше монтирал системата на Кайен. Твърдеше, че ефектът бил 0 (нула) или отрицателен (повишаване на разхода)...
                    Явно не подава магическите импулси на клетката, не е спазил технологията с 55 промивания с вода с различни химии преди клетката да започне да работи с КПД 300%, или просто Юл Браун нещо му има зъб само на него и е забранил на Газа да работи върху Кайен.

                    Бе нещо не е измерил като хората. Икономия има! Да викне производителя на чудото да му направи измерванията, и сам ще се убеди.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Водород за киа-та.За и Против?

                      Чакайте сега, това вече е принципиално нов подход към проблема. Става дума как работи именно на Кия, че разни леваци от други марки не могат да го направят, си е проблем на тъпите им марки.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Водород за киа-та.За и Против?

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Чакайте сега, това вече е принципиално нов подход към проблема. Става дума как работи именно на Кия, че разни леваци от други марки не могат да го направят, си е проблем на тъпите им марки.
                        Чакай и ти сега! Он човека си е написал, че може да е Кия, ама-дизеллл, демек има си ДВГ, значи ще си работи както на всички останали ДВГ. Принципно щеше да бъде друго, ако Кия-та примерно беше с камшично запалване и силажно захранване.

                        През лятото се срещнах с бивш мотоциклетен състезател, който също твърдеше, че имало положителен ефект в/у разхода на дизелов автомобил. При равна газ на дълго изкачване когато включел захранването на бълбукатора в първия момент се усещал лека загуба на мощност /спъване/, а после след 2-3 сек. следвал прилив. Каза също че при изкачване на 1 и същ наклон на магистрала на 5 ск с бълбукатора имал по-вис макс. скорост с 3-5 км.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Водород за киа-та.За и Против?

                          Ми той па кво се излага? По всички форуми за дизелов тунинг вече се препоръчва. Трябва да сложи двоен ключ, така че една идея преди да изригне бълбукатора, първата степен на ключа да изключи спъвателя.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Водород за киа-та.За и Против?

                            Стефанее, пак си назад с мат'ряла. Първо не се нарича "спъвател", а "автоматичен енергийно независим превентер" и второ е наше, родно изобретение. Намери броевете на "Pernik Tuning News" от последната декада и попълни бездните в познанията си.
                            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                            No wahalla.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Водород за киа-та.За и Против?

                              Малееееееееееееее и този го подкарахте.
                              Кия Спортидж 2000тди
                              Всеки шут отзад-е крачка на пред

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X