От: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
Да, наистина е така Сутринта беше -10 с вятър. Снощи валя дъжд, после малко сняг.. всичко беше ледено,, След 5-6 мин работа на място, и 3 мин в движение /под 2 км/,стрелката си отиде където и е мястото - 1мм преди средната черта! А парното си духа прекрасно, с една дума, колеги, явно колко е студено навън не е толкова важно... 18 лв термостат, три болта и всичко е наред Готов съм за Пампорово др седмица..
От: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
Нещо не е наред... При дълъг път и поддържане на по-висока скорост /около 3000 об/, на моменти парното си духа направо хладно..?? После отново духа топло.. странно? Коментари?
От: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
Стрелката си е където трябва да е.. за определено време започваше да духа хладко да речем, после пак хубаво топло. Случи се 3-4-5 пъти? Няма симптоми да е глава, антифриза си е на място.. В събота пътувам наобратно, ще видим? По едно време си мислех, че като се включи перката на радиатора /при по-дълга работа на мотора на по-високи обороти/, охлажда здраво.. и затова се получава, ама не знам дали тази мисъл не е много глупава
Стрелката си е където трябва да е.. за определено време започваше да духа хладко да речем, после пак хубаво топло. Случи се 3-4-5 пъти? Няма симптоми да е глава, антифриза си е на място.. В събота пътувам наобратно, ще видим? По едно време си мислех, че като се включи перката на радиатора /при по-дълга работа на мотора на по-високи обороти/, охлажда здраво.. и затова се получава, ама не знам дали тази мисъл не е много глупава
Колега, Киекът с климатроник ли е ? На едно другарче, с кола като моята, се беше набил с много лепкав прах термодатчика за контрол, който се намира между филтъра за въздух в купето, тръбичката за индикация на температурата в купето и управлението на посоката на въздуха по вентилационните тръби . Та на този датчик му ставаше доста топло и така в купето духаше за кратко студено, после пак горещо. След почистването всичко си дойде на мястото. Соти може да обясни как се прави дисекция на парно на Кия.
От: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
Не е с климатроник, колега. А и нямам филтър за купето.. Вчера пътувах от Пампорово до Варна. Знаете, не беше студено, но, същата история!!! Горещо, хладно, горещо, хладно... много ми е странно, досега не съм имал подобен случай? Постоянно си показваше идеална работна температура.. аз не мога да си го обясня, това е !
От: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
Евентуално да е останал въздух в системата при смяната на термостата? Но за толкова км не се ли обезвъздушава сама?
Или да е задръстен вече радиатора на парното в купето и да минава на "тласъци" антифриза..? Предположения?
От: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
И така. След смяната на термостата, както писах по-горе, работната темп се достига много бързо и постоянно се държи. Радвах се на хубаво топло.. а се оказа, че може да е много по-топло, направо горещо Значи, какво направих:
Първо, беше налята добавка за прочистване на охладителна система, Вюрт, и след 30 мин работа на място антифриза източен. После маркучите за радиатора на парното откачени, и с помощта на дълъг маркуч и вода от чешмата промиване.. После 1л антифриз и вода беше налято. След запалване, с цел да излеза въздуха, бече обърнато внимание на капачката на радиатора - оказа се че не държи добре и съответно заменена с хубава такава. Резултат - парното работи, не се губи и е уникално горещо !!! След ден-два ще източа пак всичко и ще си заредя с антифриз акакто се полага.
Re: Кия - колко бързо вдига работна температура в студа?
Темата ми беше много полезна, киата ми не вдига нормална работна температура. Стрелката е деление под средата. Ще сменя и аз термостата та да видим , какво ще стане и при мен
Коментар