Весела Коледа на всички
Някой случайно да си е имал работа с моторче на празен ход на Киа Спортидж 2,0/128 коня/1995-та?
От скоро започна от време на време да вдига оборотите на празен ход на 3000 и по някое време пак падат на нормалните 7-800. Предполагам е от моторчето на празен ход, но на нормалните коли е ясно къде е - около дросела и на повечето марки изглежда почти по един и същ начин. За КИА-та се дзверих в една руска много подробна програма и ми излезе, че има КЛАПАН за оборотите на празен ход? Клапан? От въпросния клапан два маркуча отиват до нещо което, прилича да е моторче, но не е типичното МПХ.
Моля за съвети Ако някой е разглобявал, чистил или се е борил с подобен проблем - ще съм много благодарен ако сподели
Само като допълнителна информация да спомена (не че има значение): Има обикновена газова, от месец=два се кара и пали само на газ, понеже дебитомера е заминал и ако се палне на бензин след 1-2 секунди гасне и няма възможност за форсаж.
Някой случайно да си е имал работа с моторче на празен ход на Киа Спортидж 2,0/128 коня/1995-та?
От скоро започна от време на време да вдига оборотите на празен ход на 3000 и по някое време пак падат на нормалните 7-800. Предполагам е от моторчето на празен ход, но на нормалните коли е ясно къде е - около дросела и на повечето марки изглежда почти по един и същ начин. За КИА-та се дзверих в една руска много подробна програма и ми излезе, че има КЛАПАН за оборотите на празен ход? Клапан? От въпросния клапан два маркуча отиват до нещо което, прилича да е моторче, но не е типичното МПХ.
Моля за съвети Ако някой е разглобявал, чистил или се е борил с подобен проблем - ще съм много благодарен ако сподели
Само като допълнителна информация да спомена (не че има значение): Има обикновена газова, от месец=два се кара и пали само на газ, понеже дебитомера е заминал и ако се палне на бензин след 1-2 секунди гасне и няма възможност за форсаж.
Коментар