Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

    А случайно до дях да има нещо като метална ампулка(термо защита). Казвам го по аналогия с AUDI.

    Коментар


    • #17
      От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

      Първоначално публикуван от sportaga Преглед на мнение
      Има релета под волана в ляво но не знам за парното имали.
      Точно така, релета има в ляво от волана. Виждат се като се свали кората под него. Но за жалост като ги огледах нищо не разбрах. Много е вероятно да са за мигачи фарове или нещо друго...

      По pdf-a на руски, колите без климатик, като моята имат схема в която е включено реле и транзистор. Освен това при мен управлението е на плъзгач - по степени. Не знам как е при останалите колеги, но вероятно тези които са със потенциометър имат по-различна схема. Според тъст ми обаче, бушона който е вързан на + не се влияе от управлението. Управлението влияе на (-). И реално би трябвало ако подам маса към съответната клема, а плюса си е вързан на бушона, - двигателя да завърти. Пробвах и... греда. Според него има лоша връзка по (+) трасето от бушона до клемата на eл. мотора. Като се замисля, - има логика. Това подкрепя и факта че няма никакви работещи степени. В по-голямата част от случаите на повреди по управленията, има поне максимални обороти.

      Колко добре би било всяка кола да има опростена 3D схема, с разположението на модулите в зависимост от това по коя система се търси неизправност...

      Иначе честито за новия раздел - "Систематизирана информация"

      Поздрави, Жоро
      KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

      Коментар


      • #18
        От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

        Мисля че в нашата ел. инсталация прекъсвачите прекъсват минус не както в повечето автомобили .

        Коментар


        • #19
          От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

          Първоначално публикуван от sportaga Преглед на мнение
          Мисля че в нашата ел. инсталация прекъсвачите прекъсват минус не както в повечето автомобили .
          Съмнявам се. Обикновено само бибитките са така.

          Коментар


          • #20
            От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

            Това го знам от приятел ел. техник който ми сложи реле да цъка фаровете защото ги забравях постоянно. Аз не съм проверявал но не е проблем да се провери.

            Коментар


            • #21
              От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

              Здравейте колеги. До фланеца на турбината има букса с четири кабела пъхнати в регулатора на оборотите на електромотора. Развива се с кръстата отверка. Пробвай го с на друг колега ако имаш възможност. Предполагам, че там ти е проблема.

              Коментар


              • #22
                От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

                Първоначално публикуван от Usein_ST Преглед на мнение
                Здравейте колеги. До фланеца на турбината има букса с четири кабела пъхнати в регулатора на оборотите на електромотора. Развива се с кръстата отверка. Пробвай го с на друг колега ако имаш възможност. Предполагам, че там ти е проблема.
                Здравей,

                Ако съм разбрал правилно, над буксата с 4-те кабела, която стои близо до моторчето на турбината е регулатора на оборотите? При първа възможност се залавям!
                Много благодаря за информацията!
                поздрави,
                Жоро
                KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

                Коментар


                • #23
                  От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

                  На тази букса с 4 кабела трябва да идва "-" от ключа на степените за вентилатора. А на вентилатора трябва да има "+" на синия кабел който се подава в положение ON през бушон HEATER-30А

                  Коментар


                  • #24
                    От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

                    И аз имам проблем с парното и за това се включвам в на колегата темата.
                    При мен си духа супер топло,но трябва двигателя да е в обороти.Пусна ли газта ,топлото изчезва.
                    Не на цяло,но духа хладно.Някой,ако има идея да казва .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Още една KIA и.... проблем със схемата на парното

                      Повреден резистор или лоша връзка към него. Намира се на корпуса на парното, така че струята да го обдухва. Тръгни по жиците и ще го намериш

                      Аз го ядох по-лош със същата кола 2.0ТД. Потенциометър на ГНП. Симптомите са, че колата се държи като кенгуру...
                      Неоправдано скъп и неоправдано глупаво измислено. Капсулован е, но дремелът отваря всичко
                      Поправим е за известно време, но рано или късно трябва нов. Кията се продава...
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X