Здравейте,
Скоро и аз купих KIA sportage.
Първи впечатления -много добри но не за дълго
Естествено в оперативен порядък се появиха някои проблеми, които отстраних постепенно. Но като цяло машинката си работи добре и е поддържана. Определено ме изненада преди 3-4 дни, когато станах на пингвин докато закарам детето на градина, защото вентилатора на парното каза цък и спря... почнаха борби с леда и запотяването на стъклото. На другия ден намерих въпросния възел и му подадох директно 12в. и заработи. Сега е вързан по БГ принцип, - тоест премостен и духащ на макс. обороти. Търсих по форума подобен проблем с KIA но не намерих. За сметка на това видях че било често срещано при Daihatsu Feroza. Както и да е. Някой да се сблъсквал с подобен проблем? Както и да има информация къде точно се намират транзистора, - който управлява оборотите, и релето му?
Поздрави,
Жоро
Скоро и аз купих KIA sportage.

Първи впечатления -много добри но не за дълго

Естествено в оперативен порядък се появиха някои проблеми, които отстраних постепенно. Но като цяло машинката си работи добре и е поддържана. Определено ме изненада преди 3-4 дни, когато станах на пингвин докато закарам детето на градина, защото вентилатора на парното каза цък и спря... почнаха борби с леда и запотяването на стъклото. На другия ден намерих въпросния възел и му подадох директно 12в. и заработи. Сега е вързан по БГ принцип, - тоест премостен и духащ на макс. обороти. Търсих по форума подобен проблем с KIA но не намерих. За сметка на това видях че било често срещано при Daihatsu Feroza. Както и да е. Някой да се сблъсквал с подобен проблем? Както и да има информация къде точно се намират транзистора, - който управлява оборотите, и релето му?
Поздрави,
Жоро
Коментар