Хълцането остана,някакви идеи? ГНП-то с реостат ли? е в смисъл подаването на гориво,и ако е подлежи ли на ремонт и ли смяна на реостата де щот тя помпата ясно.
Здравей.
Управлението на помпата и газта са електрически(реостата е на газта),командват се от блока за управление. Възможно е реостата да е заминал(жилото на газта е закачено на него) и за това да предърпва.
На моята и изгоря управлението на гнп-то. Сега съм с механична помпа от Мазда 626 компрекс и нямам никакви проблеми.
[QUOTE=bokomax;1676173]Здравей.
Управлението на помпата и газта са електрически(реостата е на газта),командват се от блока за управление. Възможно е реостата да е заминал(жилото на газта е закачено на него) и за това да предърпва.
На моята и изгоря управлението на гнп-то. Сега съм с механична помпа от Мазда 626 компрекс и нямам никакви проблеми.[/QUOК
Колега коя година ти е кията и работи ли ти обортомера след смяната на помпата?
Последно редактирано от gopeto8104; 16-11-11, 20:08.
Киата ми е 2,0 тд 1998г.Абсолютно всичко си работи, оборотомер, турбо.Даже започна да върви по- вече от преди, и разхода ми е около 8л на 100км смесено каране.
Към алтернатора(динамото) в задния му край отгоре , влизат две маркучета за вакум а отзад други две през които минава масло.Майстора който ремонтира моята , каза че били свързани със спирачната система.Ако ги откачиш ,педала на спирачките ставал твърд и работели на 50%.Ще го питам къде точно е свързан оборотомера и ще пиша.
Поздрави на всички.
Моя човек каза, че отзаД на алтернатора (динамото) има изводи в които влиза букса с две кабелчета (отбелязано с W). Оттам се подава сигнала за оборотомер(поне на моята е така).
Но не било изключено сигнала да идва и от ГНП-то.
Динамото до 98г.и след 99г.са различни поне на външен вид.На мойта сигнала май е от ГНП и затова сега не работи.Мой приятел с 98г. също смени помпата и неговия си работи.Аз затова питах твойта коя година е данеби да сте открили някакво решение.На ГНП имам датчик за обороти пробвах да го вържа към новото ГНП (даже сменях целия датчик )но показва некоректни стойности.Затова за сега поне нямам обортомер.
Хълцането остана,някакви идеи? ГНП-то с реостат ли? е в смисъл подаването на гориво,и ако е подлежи ли на ремонт и ли смяна на реостата де щот тя помпата ясно.
И аз бях на същия хал преди време, само че този проблем беше на друга марка автомобил, но също със "елекрическа" помпа.
Един вика, вътрешни карета, друг тампони, трети - електронния блок за управление на помпата. Постепенно се отхвърлиха вероятните причинители на тресенето и се насочих към помпата. Със малко информация от мрежата, свалих главата на помпата където е цялата електроника - на долу всичко си е старата механична помпа. Проблема се изразяваше във това, че намотката във капака създава електромагнитно поле и полепва със много фини стружки и всякаква друга гняс - от там явно се бърка работата на помпата. Промих всичко със нафта и едновременно продухах със силен въздух - така няколко пъти. Сглобих всичко, и до ден днешен няма и помен от тресене. А ме бяха пратили за ел. блок - 600лв., помпа - 400лв., карета и т.н.
Дано съм бил полезен.
От моето почистване нямам снимки, но намерих в мрежата във някакъв Френски форум. Процедурата е 1:1, само с тази разлика, че аз на моята не разпоих ел. блока за управление, но пак стана.
Ето линк - разгледай снимките добре.
Коментар