Според мен, въпроса се задава, защото няма подраздел за истинските Шевролети, а именно Silverado, K 1500, Тахо, Блейзър, и т,н подобни каиони...Едва ли се пита за корейските леки коли и прочие пластмасови кошници от последно време..
Ако знаех, че собствениците и феновете на Chevrolet са толкова малко към момента въобще нямаше да отварям тази тема, но пък за сметка на това се видя неостаряващото консервативно администриране на Форума през последните 15-на години. В това всъщност няма нищо лошо - още едно потвърждение на златното правило в инженерните науки: Ако едно нещо върви не го пипай!
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Айде де...Сподели, пиши...А на всичкото отгоре има раздел "други марки", където можеш да ПИШЕШ И ПИТАШ каквото те интересува !! Недей толкова да плюеш форума, че разбираш ли, не е създаден точен раздел специално за Блейзър ...
Деу, докато не стана Шевролет са си прилични коли. Здрави двигатели, скорости, окачване. Поскръцват в купето. Спрямо Шевролет( леки коли) поне като усещане за изработка, Деу е по-стилното. Но вкусове най-различни. И на мен ми се сърдят, като кажа, че километражите на Мерцедес ме дразнят. Грозно ми е. А дъртите двигатели на Деу са почти Опелски. Всичко(включително окачването, климатик) има щампи GM. Тези двигатели се карат с най-евтиното масло, газифицирани как дойде и пак живеят по 300-400000, та и отгоре(и не става въпрос за таксита, а за нормално каране тип”пали-гаси” или “на 100метра до магазина”.
И карам Деу. Взе да гори масло около 2-3литра на 10000хил, ама откакто kalin09 смени гумичките на клапаните, взе че заръцна. Та двигателят е на 380000хил.км и вече не доливам и капка.
Защо са боклуци, да ти отговори Скрапа, щото това е негово твърдение. Това което аз съм видял по никакъв начин не може да ме съблазни да ползвам такава техника за лична употреба, без значение от цената за придобиване.
След интереса ми към Епиката и спорадично подвозване в последното Авео на приятел, се позагледах за да не би мнението ми да се окаже необективно.
Не намирам основателна причина за придобиване на такава техника, дори и за търговия.
Не съм ползвател на Деу, въпреки че някои модели стават, като имам предвид регулярната им продукция, щото жипки нямат.
Коментара ми беше за Шевролетите които бяха Деу.
Ако имаш предвид това с което се возя сега, марката е Санг Йонг, като когато го взех, идеята за ползване беше съвсем друга от сегашната, но пък в момента е точното возило което да ми е удобно, за което и си оставих само него, освен че мога да разчитам на него за където и да тръгна, което пък в случая ми е важно.
Относно Деу/Санг Йонг, което предполагам имаш предвид, за около три години около 2000 Мусо и Корандо се продават и като Деу, като някои имат Деу само на задният капак, а тези на които всички емблеми са Деу излизат, поне от магазина у нас, със железни джанти които са ръждясали още в първите няколко години и салоните на повечето вече са с разплетени тапицерии на седалките, както и други разпадащи се неща, като им се пръска и касетата на задният диф, щото ЛСДто им е палцово, събрано в нещо като консервна кутия, на която заварките на капака се пукат и той се отваря.
Има и други проблеми, но не е по темата.
И за да съм обективен, салона на ептен грозният Екшън конкурира дървеният салон на 5 годишното Авео на моят приятел, като може и да го бие.
Просто евтините модели са си евтини, и цената трябва да дойде от някъде.
Приятел си купи 5 годишен Съпърб за 20, като за няма и две години му дойде на 30, като вътре е същата дървения, но по-качестврно изпълнена.
Учудващото е, че това е най-високият клас на Шкода, та си мислех, че би трябвало нивото да е по-високо
Много се вкисва като му го кажа, щото хората си мислят, че щом са дали много пари според техните стандарти, другите трябва да ръкопляскат и да подскачат около тях, ако не им завиждат със скърцащи зъби разбира се.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Ся верно, че нашето гардже е най-хубаво, ама да сравняваш интериор на "Съпърб", особено ако е L&K изпълнение с интериора на Мусо е все едно да сравняваш вътрешна тоалетна с външна.Иначе въпреки, че е най-високия клас пак си има нива на оборудване, ако приятелят ти е подходил по пестеливо и е взел най-ниското ниво, може да се говори за някакво сравнение, въпреки че пак е леко наивно.
„Салонът" на "Aveo"-то ми напомня този на "Infinity", т.е. нищо излишно.
За 10-годишен автомобил има само протрито сребристо покритие на дръжката на шофьорската врата, отвътре.
Не, докторе, не ме разбра, не казах, че е некачествен, а че е твърда пластмасарка (както и за Супърба), като имам предвид Авео Т300, а твоето явно е предишното Т200, което май в началото си беше Деу, а и Калос в служебните ми програми си излиза само като Деу, което май по същество е същото като Авео Т200.
Вчера на бързо търсене не можах да намеря по-подробно инфо за Т200 4х4, та ще е интересно да разкажеш това-онова, или поне да пуснеш линкове с по-техническа информация за тая екзотика.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Искам да отправя призив към всички собственици и любители на Chevrolet: Моля да пишете, споделяте и коментирате своите мнения, проблеми и идеи за колите с тази марка. Бъдете активни колкото може повече, давайте "смислени" теми за разискване с ясната идея за реалните ни нужди. Само с изключителна активност и много на брой коментари може да дочакаме собствен подфорум!
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Искам да отправя призив към всички собственици и любители на Chevrolet: Моля да пишете, споделяте и коментирате своите мнения, проблеми и идеи за колите с тази марка. Бъдете активни колкото може повече, давайте "смислени" теми за разискване с ясната идея за реалните ни нужди. Само с изключителна активност и много на брой коментари може да дочакаме собствен подфорум!
не разбирам защо толкова драпаш за обособен подфорум? за 12-13 години има по-малко от 20 теми............ ако търсачката е коректна де
Коментар